Mercedes-Benz C270 CDI cu
GPL de gaze de injectare
13 august 2012
Mercedes-Benz poate fi o forță majoră în Formula One cu McLaren. Dar, în Africa de Sud, mașinile nu sunt asociate automat cu curse, și care merge dublu pentru modelele diesel.
Mercedes-Benz C270 CDI este acum în al doilea sezon în Championship producția de automobile Sahara, și este un concurent diesel rară într-o cursă plină de țipete de mare turatie masinile pe benzina.
Dezvoltat de Vaughn Racing Williams, există două C270s transvazarea condus de Mark Allison și de Nord Hector. De aproape, nu este nimic foarte elegant despre C270 cursa-pregatit, aceste masini au fost construite din cochilii goale si masini donatoare resturi.
Mare diesel concura împotriva RunXs mai mici Toyota, Fiat Abarths și singuratic un Peugeot 206 din clasa B, la sfârșit de fum diesel si zgomotul motorului.
Mercedez Benz a fost lent pentru a începe cu, dar o interpretare regulă inteligenta si un echipament special în portbagaj, care a făcut toate diferența.
Mercedes Benz in curse diesel este acum amplificat cu o injecție de GPL, sau gaz petrolier lichefiat!
În afară de sunetul motorului, Mercedes arata fiecare centimetru un cal de curse, șasiu rigid văzându-l ca un cocoș în interiorul roții din față în timpul virajelor rapide.
Kit Pescărușul gaz Auto este creierul-copil al lui Mike Segalla, un inginer experimentat angajat de rasă Racing Williams.
Segalla a fost conștient de faptul că camionagii din Statele Unite au folosit propan pur pentru a stimula puterea diesel.
Curse reguli aici de stat, care nu oxidanți sunt permise să fie adăugate la un motor. Dar, prin adăugarea de GPL, Segalla motivat faptul că sistemul de adăugat doar mai mult combustibil, care este permisă în cartea regula.
După multe batai de cap autoritățile acceptat-o.
Prin natura lor, sunt lente diesel la turații. Acest lucru înseamnă o gama de putere efectivă de doar 2000 de turatii, ceea ce face lucrurile ocupat pe schimbatorului de viteze pentru un șofer.
În ceea ce privește GPL este în cauză, programul a dus la cursa kituri comerciale construite pentru transportul rutier în curs autovehicule diesel și Bakkies în Africa de Sud - o premieră mondială.
Dovada de budinca este în "shnacking", așa spun ei. Cargo M2, un dealer Merc, cu condiția un standard C270 CDI de un criteriu de performanță. Și, după cum a arătat rasa noastră trageți, motorul standard de stoc pe gaz "shnacked" masina de strada-merge cu ușurință.
Am estimat că setul bate la mai bine de două secunde pe timp de zero până la o sută, iar viteza de top este de până către unii douăzeci kilometri pe oră-.
Reguli în curse mașină de producție nu permit modificari interne aduse motorului, astfel încât câștigurile de performanță sunt toate datorate de gaz, ca masina de curse este aproape la fel de greu ca masina de strada.
Mercedes-Benz C270 CDI Elegance
Motor: Cinci cilindri turbodiesel, 2 865 cc
Putere: 125 kW @ 4 200 rpm
Cuplu: 400 Nm @ 1 600 rpm
Transmisie: automata cu cinci trepte, spate-wheel-drive
0-100 km / h: 9,08 secunde
Viteza de top: 208 kmh
Consumul de combustibil: 7,71 litri/100 km (cifre revista auto)
Preț: R334 000
GPL de gaze de injectare
13 august 2012
Mercedes-Benz poate fi o forță majoră în Formula One cu McLaren. Dar, în Africa de Sud, mașinile nu sunt asociate automat cu curse, și care merge dublu pentru modelele diesel.
Mercedes-Benz C270 CDI este acum în al doilea sezon în Championship producția de automobile Sahara, și este un concurent diesel rară într-o cursă plină de țipete de mare turatie masinile pe benzina.
Dezvoltat de Vaughn Racing Williams, există două C270s transvazarea condus de Mark Allison și de Nord Hector. De aproape, nu este nimic foarte elegant despre C270 cursa-pregatit, aceste masini au fost construite din cochilii goale si masini donatoare resturi.
Mare diesel concura împotriva RunXs mai mici Toyota, Fiat Abarths și singuratic un Peugeot 206 din clasa B, la sfârșit de fum diesel si zgomotul motorului.
Mercedez Benz a fost lent pentru a începe cu, dar o interpretare regulă inteligenta si un echipament special în portbagaj, care a făcut toate diferența.
Mercedes Benz in curse diesel este acum amplificat cu o injecție de GPL, sau gaz petrolier lichefiat!
În afară de sunetul motorului, Mercedes arata fiecare centimetru un cal de curse, șasiu rigid văzându-l ca un cocoș în interiorul roții din față în timpul virajelor rapide.
Kit Pescărușul gaz Auto este creierul-copil al lui Mike Segalla, un inginer experimentat angajat de rasă Racing Williams.
Segalla a fost conștient de faptul că camionagii din Statele Unite au folosit propan pur pentru a stimula puterea diesel.
Curse reguli aici de stat, care nu oxidanți sunt permise să fie adăugate la un motor. Dar, prin adăugarea de GPL, Segalla motivat faptul că sistemul de adăugat doar mai mult combustibil, care este permisă în cartea regula.
După multe batai de cap autoritățile acceptat-o.
Prin natura lor, sunt lente diesel la turații. Acest lucru înseamnă o gama de putere efectivă de doar 2000 de turatii, ceea ce face lucrurile ocupat pe schimbatorului de viteze pentru un șofer.
În ceea ce privește GPL este în cauză, programul a dus la cursa kituri comerciale construite pentru transportul rutier în curs autovehicule diesel și Bakkies în Africa de Sud - o premieră mondială.
Dovada de budinca este în "shnacking", așa spun ei. Cargo M2, un dealer Merc, cu condiția un standard C270 CDI de un criteriu de performanță. Și, după cum a arătat rasa noastră trageți, motorul standard de stoc pe gaz "shnacked" masina de strada-merge cu ușurință.
Am estimat că setul bate la mai bine de două secunde pe timp de zero până la o sută, iar viteza de top este de până către unii douăzeci kilometri pe oră-.
Reguli în curse mașină de producție nu permit modificari interne aduse motorului, astfel încât câștigurile de performanță sunt toate datorate de gaz, ca masina de curse este aproape la fel de greu ca masina de strada.
Mercedes-Benz C270 CDI Elegance
Motor: Cinci cilindri turbodiesel, 2 865 cc
Putere: 125 kW @ 4 200 rpm
Cuplu: 400 Nm @ 1 600 rpm
Transmisie: automata cu cinci trepte, spate-wheel-drive
0-100 km / h: 9,08 secunde
Viteza de top: 208 kmh
Consumul de combustibil: 7,71 litri/100 km (cifre revista auto)
Preț: R334 000
Comment