Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz C 270 CDI cu injectare de GPL!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz C 270 CDI cu injectare de GPL!!

    Mercedes-Benz C270 CDI cu
    GPL de gaze de injectare
    13 august 2012

    Mercedes-Benz poate fi o forță majoră în Formula One cu McLaren. Dar, în Africa de Sud, mașinile nu sunt asociate automat cu curse, și care merge dublu pentru modelele diesel.

    Mercedes-Benz C270 CDI este acum în al doilea sezon în Championship producția de automobile Sahara, și este un concurent diesel rară într-o cursă plină de țipete de mare turatie masinile pe benzina.

    Dezvoltat de Vaughn Racing Williams, există două C270s transvazarea condus de Mark Allison și de Nord Hector. De aproape, nu este nimic foarte elegant despre C270 cursa-pregatit, aceste masini au fost construite din cochilii goale si masini donatoare resturi.

    Mare diesel concura împotriva RunXs mai mici Toyota, Fiat Abarths și singuratic un Peugeot 206 din clasa B, la sfârșit de fum diesel si zgomotul motorului.


    Mercedez Benz a fost lent pentru a începe cu, dar o interpretare regulă inteligenta si un echipament special în portbagaj, care a făcut toate diferența.

    Mercedes Benz in curse diesel este acum amplificat cu o injecție de GPL, sau gaz petrolier lichefiat!

    În afară de sunetul motorului, Mercedes arata fiecare centimetru un cal de curse, șasiu rigid văzându-l ca un cocoș în interiorul roții din față în timpul virajelor rapide.

    Kit Pescărușul gaz Auto este creierul-copil al lui Mike Segalla, un inginer experimentat angajat de rasă Racing Williams.

    Segalla a fost conștient de faptul că camionagii din Statele Unite au folosit propan pur pentru a stimula puterea diesel.

    Curse reguli aici de stat, care nu oxidanți sunt permise să fie adăugate la un motor. Dar, prin adăugarea de GPL, Segalla motivat faptul că sistemul de adăugat doar mai mult combustibil, care este permisă în cartea regula.

    După multe batai de cap autoritățile acceptat-o.

    Prin natura lor, sunt lente diesel la turații. Acest lucru înseamnă o gama de putere efectivă de doar 2000 de turatii, ceea ce face lucrurile ocupat pe schimbatorului de viteze pentru un șofer.

    În ceea ce privește GPL este în cauză, programul a dus la cursa kituri comerciale construite pentru transportul rutier în curs autovehicule diesel și Bakkies în Africa de Sud - o premieră mondială.

    Dovada de budinca este în "shnacking", așa spun ei. Cargo M2, un dealer Merc, cu condiția un standard C270 CDI de un criteriu de performanță. Și, după cum a arătat rasa noastră trageți, motorul standard de stoc pe gaz "shnacked" masina de strada-merge cu ușurință.

    Am estimat că setul bate la mai bine de două secunde pe timp de zero până la o sută, iar viteza de top este de până către unii douăzeci kilometri pe oră-.

    Reguli în curse mașină de producție nu permit modificari interne aduse motorului, astfel încât câștigurile de performanță sunt toate datorate de gaz, ca masina de curse este aproape la fel de greu ca masina de strada.

    Mercedes-Benz C270 CDI Elegance
    Motor: Cinci cilindri turbodiesel, 2 865 cc
    Putere: 125 kW @ 4 200 rpm
    Cuplu: 400 Nm @ 1 600 rpm
    Transmisie: automata cu cinci trepte, spate-wheel-drive
    0-100 km / h: 9,08 secunde
    Viteza de top: 208 kmh
    Consumul de combustibil: 7,71 litri/100 km (cifre revista auto)
    Preț: R334 000

  • #2
    Interesantã știrea, dar traducerea e

    Puteai sã lași mãcar linkul cãtre știrea originalã.

    Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!
    Attached Files
    ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Luxian View Post
      Interesantã știrea, dar traducerea e

      Puteai sã lași mãcar linkul cãtre știrea originalã.

      http://www.cartorque.co.za/0256.htm
      Tot cautand pe internet si documentandu ma am dat de asa ceva si m-am gandit ca ar fii bine sa incerc o traducere si sa o postez pe forum,ma intrigat mult faptul ca au pus injectie de GPL cu o alta solutie amestecata pe un motor DIESEL,ceea ce stiam e ca motoarele ce merg pe motorina ca si carburant nu pot fii echipate cu GPL,dar vad ca da!
      Attached Files
      Last edited by cutaresku; 08-29-2012, 17:41 PM.

      Comment


      • #4
        Linkul era arhisuficient, traducerea e pilaf.
        Toata stirea se rezuma la cateva fraze:

        "As far as the LPG is concerned, the race programme has led to commercial kits being built for road-going diesel cars and bakkies in South Africa – a world first.
        ...
        We estimated that the kit knocks a good two seconds off the zero to one-hundred time, and top speed is up by some twenty kilometres-per-hour.
        ....
        Rules in Production Car racing don’t allow internal modifications to the engine, so the performance gains are all due to the gas, as the race car is nearly as heavy as the road car."
        Last edited by cutaresku; 08-29-2012, 17:44 PM.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF