Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema la franare C classe W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Gata am elucidat pentru mine.
    Am gasit pe Youtube ceea ce vrea sa ne spuna Havey

    Multumesc!

    Comment


    • #32
      Normal. Asta este o experienta destul de grea. Doar te nasti (cromozomii) cu aceasta calitate. Ca si la genii. Noi, astia simpli, incercam sa supravietuim. Daca de 45 de ani nu am busit pe nimeni desi nu sunt un sfant si nici bosorog tehnic, poate stiu cum sa fac sa supravietuiesc.
      Ideea este ca daca intai pui frana de motor, inseamna ca prevezi ceva si ai timp. Adica nu intra in discutie situatia limita.
      Last edited by epurare_coco; 12-13-2012, 20:17 PM.

      Comment


      • #33
        Colegul Heavy D. nu spune nimic ilogic. Insa ABS-ul scurteaza distanta de franare tocmai prin aceea ca impiedica blocarea/alunecarea rotilor (sa zicem ruperea aderentei). Si da, in situatii limita, aderenta + incarcarea puntii fata permit controlul masinii.
        Nu-s sofer profesionist insa am facut cateva cursuri de condus defensiv, printre care un modul de franare cu si fara ABS. Inutil sa precizez ca ABS-ul franeaza mai eficient decat 99% din soferi, lucru sustinut de instructori si experimentat din plin.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #34
          Uite http://www.youtube.com/watch?v=LrL216S7aYw din aceasta cauza aleg masina cu ABS.
          Sistemul ABS nu doar ajuta la controlarea directiei in cazuri extreme, acesta scade si distanta de franare, cauciucurile se tocesc aproape uniform.
          Sistemul ABS ajuta si la tractiune, stabilitate prin conectarea lui la module:ASR, ESP, ETS etc etc.Fara sistem ABS functional celelalte sisteme din aceasta categorie nu sunt functionale.

          Comment


          • #35
            Frane & stuff...

            Buna seara !


            @coco:

            In primul rand, nu te-am injurat, ca nu m-ai deranjat cu nimic. Probabil iti este mai greu sa intelegi de ce, dar asa-s eu, mai insensibil... Si ca atare, mai greu cu scuzele, indiferent unde am facut noi armata... Iar a injura presupune un efort intelectual pe care nu sunt dispus sa-l fac decat live.

            In al doilea rand, in limba romana pe care o stiu eu, cand "si"-ul este narativ, se poate utiliza virgula dupa el, daca este cazul. Si eu am considerat ca este. In plus sunt darnic de felul meu, virgulele oricum nu ma costa nimic...

            Ceea ce consideri tu ilogic, pentru altii e natural, ca de-aia se folosesc slick-uri in sporturile cu motor, acolo unde regulamentul permite. Pen' ca, avand aderenta mai buna, poti intra in viraje cu viteze mai mari, franand mai tarziu. Ca acolo micro-secundele conteaza... Sau stii tu vreo masina de F1 cu ABS ?

            Si ca sa te lamuresc de ce coco si nu Coco, koco, koko, coko sau Koco, e simplu. Din respect, am incercat sa ma conformez cu user-name-ul pe care ti l-ai ales. Si pana cand la user name nu se va schimba nimic, nici eu n-o s-o fac.

            P.S.: de exemplu, mie mi se rupe ca in ultimul sau post, dialiv m-a rebotezat in "Havey". Sau ar fi trebuit sa-l intreb unde a facut armata ? Sa fim seriosi...


            @dialiv:

            Ai intuit perfect treaba, exact acest lucru am incercat sa te fac sa-l intelegi.


            Dragos

            Comment


            • #36
              Spre rusinea mea de sofer n-am stiut asta pana azi. Multumesc si vin cu mielul
              Nu luati reclamele ca sfinte! )
              @ gmihai - verifica filmuletul meu din postare si ne spui pe urma.
              Last edited by dialiv; 12-13-2012, 20:31 PM.

              Comment


              • #37
                Si toate se termina daca se opreste motorul. Ca de aici am plecat.
                Daca sistemul ABS&co este zero, atunci de ce a fost inventat? Doar costa ceva!
                Colegul a spus ca ABS ajuta la pastrarea directiei. Nu sunt de acord pentru efect principal.
                Secundar, daca ai aceeasi forta de frecare pe toate cele 4 gume, ai directie si fara.

                Comment


                • #38
                  Frecarea este mai mare pe fata(se lasa greutatea masinii pe ele mai mult).
                  @Coco- Heavy nu a sustinut ca este Zero Abs-ul ci ca daca esti sofer super profesionist(sau daca intervin anumite conditii) franezi mai repede fara Abs.
                  Last edited by dialiv; 12-13-2012, 20:42 PM.

                  Comment


                  • #39
                    ABS & Co...

                    Buna seara !


                    ABS-ul, ca si toate celelalte sisteme de asistenta montate in/pe masinile de generatie noua, au fost concepute pentru "a asista" pe cel de la volan, care nu s-a nascut sofer, si nici nu se cheama Ken Block, ci este pur si simplu un utilizator de vehicul.

                    Veti gasi la volan farmacisti in drum spre job, strungari venind de la job, etc., toti preocupati de alte ganduri decat de a sta concentrat la a conduce. Omul mai vorbeste la telefon, mai umbla cu mana dreapta la piciorul celei de alaturi, mai are si un copil sau doi in spate, si asa mai departe.

                    Ei bine, pentru astia s-au creat ABS, ASR, ASD, si asa mai departe, sunt oameni normali, neantrenati in a conduce performant un autovehicul.


                    @coco:

                    Nici in regim de mers constant, nici in regim de franare nu se va intampla vreodata sa ai aderenta egala la toate rotile.

                    Poate este careva curios sa vada cum este repartizata greutatea pe axe la masina pe care o conduce, cascati ochii pe cantarul celor de la ITP sau faceti o cantarire separata fata/spate pe un alt cantar in care aveti incredere. O sa fiti surprinsi de rezultate...

                    In regim de franare, fata se incarca (inertia, mama ei...), iar spatele se descarca, fortele nu sunt deloc egale acolo. De-aia nici discurile nu sunt la fel de mari, etc... Nu degeaba marii maestri construiesc masini cu motorul/cutia in spate, sau motorul in fata si cutia in spate (transaxle style), exact pentru a incerca sa obtina acea repartitie ideala 50/50% fata/spate. Vezi Porsche, care este cam referinta in materie cand e vorba de franare si comportament neutru in viraje, mai ales la cele cu 4x4...



                    Dragos

                    Comment


                    • #40
                      @ Dl. Dialiv
                      Hai bre! Noi suntem prapaditi de soferi obisnuiti! Incercam sa supravietuim in jungla asta de derbedei.
                      Parca problema era cu sau fara ABS.
                      Daca vrei sa traiesti, te chinui sa reactionezi DIN REFLEX NECONDITIONAT. Dureaza. Daca ai neuroni, corelezi mai repede.
                      Oricum, doar Dumnezeu hotaraste.

                      Comment


                      • #41
                        @Coco asa este bre )) Cum spui tu. Eu nu ma supar cand spui tu ceva(ca de exemplu acum).
                        Dar este conditionat bre
                        Act reflex neconditionat este cand respiri sau cand bate inima(parerea mea).
                        Si eu m-am lamurit cu Abs si fara, tu?

                        Comment


                        • #42
                          Si eu. Reflex conditionat avea javra. Vedea mancarea, facea HAM. Omul, dupa 'j de mii de manevre, ajunge la reflexe neconditionate. Adica le faci fara sa fii constient real, pe moment, ca le faci. Realizezi cumva mai tarziu. Se inscriu in subconstient. Asa supravietuiesti. De multe ori, uiti regula spusa de instructor sau specialisti. Ulterior, realizezi ca ai facut. Oare cum?

                          Comment


                          • #43
                            E conditionat(sunt de specialitate
                            Adica ai dobandit un reflex prin invatare repetata.
                            Vezi ca sare omul in fata pui frana din reflex.
                            Si oamenii sunt tot animale la baza ca si cainele lui Pavlov(a mai adaugat ceva natura pentru noi).
                            O seara frumoasa.

                            Comment


                            • #44
                              Va multumesc pentru sfaturi , pareri si comentarii insa am rezolvat enigma schimband cauciucurile.
                              Imi pare rau ca postul meu a starnit atatea controverse.
                              O zi buna!

                              Comment


                              • #45
                                Era de asteptat. Cand stii cum functioneaza abs-ul ca principiu (unul simplu de altfel) intelegi si cauza, nu e nimic rocket science

                                Cat priveste discutia despre tehnica de franare, sunt evident de acord cu Heavy. (intai frana apoi ambreiaj, mai putin frana violenta de motor pe suprafata f alunecoasa la RWD, altfel inveti prost, continui prost, dai sfaturi proaste.)
                                Totusi in general masinile cu abs franeaza mai bine din cauza ca au distribuitor electronic de franare si cel putin cele mai noi asistenta la franare si in plus sistemele de franare mai noi sunt eficace decat cele mai vechi cand, printre altele, nu aveau abs.
                                Pe o suprafata perfect uscata, la limita, o masina fara abs poate frana mai bine decat una cu, dar dupa cateva frane ramane cauciuc pe asfalt si anvelopa e numai buna de aruncat (deformatii inegale, vibratii etc).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF