Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema la franare C classe W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Logica a fost- Ai aderenta-ai franare-ai tractiune.
    Dupa ce ai franat, turatia motorului a scazut si ca sa accelerezi iar(sa zicem ca vrei sa depasesti sau sa schimbi banda) masina pleaca mai greu(doar daca ai motorul foarte capabil zvacneste).
    Daca ai ambreiajul jos doar schimbi cu una-doua mai jos si pleaca lansat.
    O sa vorbesc cu un instructor auto sa mai iau niste ore de conducere )

    Comment


    • #17
      In acest caz este vorba de o situatie programata si nu o limitare de siguranta.
      La fel cum nu se pot analiza conditiile de trafic normal comparativ cu cele de drafting sau raly. Desi ar fi bine sa le stii la nivel de incepator.
      Atunci cand vrei sa pleci sau sa depasesti in forta, revizuiti postarile cu dubla debreiere.
      Last edited by epurare_coco; 12-13-2012, 17:23 PM.

      Comment


      • #18
        Postul de mai sus a fost pentru Siegfried si a fost la modul general expus.
        Dar daca tot ai spus de reflex, necondtionat este atunci cand respiri nu cand pui frana sau schimbi viteza
        @siegfried- am gresit cand am spus "la orice franare ambreiaj-frana", m-am referit la situatiile cand este foarte probabil sa fi nevoit sa opresti.
        Last edited by dialiv; 12-13-2012, 17:42 PM.

        Comment


        • #19
          Nu aveti dreptate.
          Ati cerut o discutie pe aceasta tema-pareri. Eu am postat parerea mea. Daca aveti alta referitor la subiect, OK. Contrar sunteti OFF-TOPIC.
          Oricum, a conduce o masina are niste reguli impuse de materialul din dotare. Si de cum vrei sa o faci.
          M-am cam saturat de Flame-uri.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Zeus View Post
            E veche postarea, din august. Colegul Darie nu ne-a mai onorat din octombrie.

            Si eu i-am dat REPORT! Totusi, s-ar putea sterge footeti si restul... Nu ne face cinste astfel de limbaj!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              Originally posted by dan500se View Post
              Si eu i-am dat REPORT! Totusi, s-ar putea sterge footeti si restul... Nu ne face cinste astfel de limbaj!
              S-a rezolvat.Cu aceasta ocazie colegul Darie a primit ban permanent.

              O seara frumoasa!

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #22
                +1
                @coco- pai nu te-am contrazis cu nimic

                Comment


                • #23
                  Franari si altele conexe...

                  Buna ziua !


                  Undeva mai sus am citit termenul "discuri ovalizate". Banuiesc ca e clar oricui ca discurile nu se pot ovaliza, ci pot doar sa capete bataie axiala...

                  Referitor la calcarea ambreiajului odata cu frana, in special la viteze mari, este o eroare. Personal, atunci cand conduc o chestie care are ambreiaj, la franare, debreiez strict inainte de a cala motorul.

                  Iar distantele alea cotate de coco, cu/fara ABS, nu stiu precis de unde sunt intermediate, poate in cel mai bun caz s-a facut comparatie cu franarea pana la blocarea rotii, pentru ca in rest, ABS-ul te ajuta la pastrarea directiei, dar in general prelungeste distanta de franare. Doar de-aia la masinile de teren, odata cu intrarea in regim de 4x4 sau odata cu blocarea diferentialului central, ABS-ul este scos din schema, tocmai ca sa nu ajungi sa dai in copac/pom/sant/bolovan etc...

                  Oricum, daca ai ABS, intretine-l si asigura-te ca functioneaza corect, ca daca o ia razna, mai mult incurca...


                  Dragos

                  Comment


                  • #24
                    @Heavy
                    Am rectificat mai sus "ambreiaj-frana" doar in situatiile in care este foarte probabil sa fi nevoit sa opresti(vorbeam la modul general sa zicem in trafic urban).
                    Nu inteleg cu ce ajuta sa calci ambreiajul inainte de a cala motorul. Oricum ai face ai doua optiuni-una sa calci ambreiajul oricum ca sa opresti si a doua sa-ti continui deplasarea, caz in care o sa apesi acceleratia. In cazul asta eu oricum schimb treapta inferioara si plec lansat(merg mai sportiv), procedand cum zici tu trebuie sa ma rog de masina sa accelereze.
                    Sa inteleg ca Abs-ul la franare de urgenta(brusca) mareste distanta de franare vs masina identica care nu are Abs?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Heavy D. View Post
                      Buna ziua !


                      Undeva mai sus am citit termenul "discuri ovalizate". Banuiesc ca e clar oricui ca discurile nu se pot ovaliza, ci pot doar sa capete bataie axiala...

                      Referitor la calcarea ambreiajului odata cu frana, in special la viteze mari, este o eroare. Personal, atunci cand conduc o chestie care are ambreiaj, la franare, debreiez strict inainte de a cala motorul.

                      Iar distantele alea cotate de coco, cu/fara ABS, nu stiu precis de unde sunt intermediate, poate in cel mai bun caz s-a facut comparatie cu franarea pana la blocarea rotii, pentru ca in rest, ABS-ul te ajuta la pastrarea directiei, dar in general prelungeste distanta de franare. Doar de-aia la masinile de teren, odata cu intrarea in regim de 4x4 sau odata cu blocarea diferentialului central, ABS-ul este scos din schema, tocmai ca sa nu ajungi sa dai in copac/pom/sant/bolovan etc...

                      Oricum, daca ai ABS, intretine-l si asigura-te ca functioneaza corect, ca daca o ia razna, mai mult incurca...


                      Dragos
                      Cred ca este corect Coco si nu coco. Chiar daca ma injurati. Ca nu am facut armata impreuna.
                      Nu am reusit sa aflu diferenta de micro-secunde intre apasarea pe frana si ambreiaj.

                      Comment


                      • #26
                        Franare...

                        Buna seara !


                        ABS-ul n-a fost pus pe masini ca sa scurteze distanta de franare, ca aia nu se poate decat cu gume de mixtura moale/slick-uri, ci ca sa-ti permita sa alegi in care pom sa te infigi, si masina sa nu-si aleaga ea pomul preferat.

                        Cu alte cuvinte, ai ABS pe masina ca sa-ti permita sa pastrezi controlul directiei, ca daca ai blocat fata, masina se va duce conform legilor fizicii care guverneza vectorii si compunerea acestora, ca si la snooker, de altfel.

                        ABS inseamna Antiblockier-System, adica sistem anti-blocaj. O roata care sa invarte niciodata nu va ajuta la o franare mai buna. Problema e ca o roata blocata va luneca pe asfalt, si asta iar nu ajuta prea mult la franare, ca sa nu mai vorbim si de faza cu directia. Pe undeva este a alege raul mai mic din doua rele pe care oricum nu le poti evita...


                        Definitiv, daca stii sa franezi fara sa blochezi rotile, masina fara ABS va opri mai repede decat cea cu ABS. Cum nu stii sa faci asta, vei circula mai repede decat trebuie, nu vei pastra o distanta de securitate corecta pana la cel care ruleaza in fata ta, si vei frana mai tarziu... Pentru, vezi doamne, ai ABS... Ceea e cam tipic pentru oricine se bazeaza pe o masina plina de prescurtari din trei sau patru litere, numite de unii "dotari"...


                        Cunosc pe cineva care si-a facut un sticker si l-a lipit in coltul stanga sus al parbrizului, ca sa-l vada tot timpul. Si pe sticker-ul ala scrie asa:

                        "This vehicle has no brain, so use yours instead..."


                        Vezi clipul din link, ca sa poti face comparatie:





                        In ceea ce priveste calcarea ambreiajului doar inainte de calarea motorului, este facuta cu scopul de a adauga efectul franei de motor la cel al franei de serviciu, ceea ce uneori face diferenta...


                        Dragos

                        Comment


                        • #27
                          In limba romana pe care o conosc eu, numele se scrie cu majuscula la inceput;
                          Tot in limba romana pe care o cunosc, virgula NU SE PUNE NICIODATA inainte de "si";
                          Tot in limba romana exista notiunea "scuze";
                          Pe timpuri, la dihaniile fara ... faceam reglaje de genul: +/- 5cm diferenta urma la fiecare roata.
                          Eu fac si acuma, dupa fiecare schimbare de gume:vara/iarna;

                          ? ABS-ul n-a fost pus pe masini ca sa scurteze distanta de franare, ca aia nu se poate decat cu gume de mixtura moale/slick-uri, ci ca sa-ti permita sa alegi in care pom sa te infigi, si masina sa nu-si aleaga ea pomul preferat.

                          Cam ilogic.

                          Comment


                          • #28
                            Am inteles acum. Abs, Esp, Esc, Asr oricum stiam si ce sunt si ce fac si cum fac.
                            Am inteles ca franeaza ca distanta mai bine fara Abs decat cu. O sa probez la vara cu Abs si fara ca sa ma conving
                            In schimb nu ma convinge efectul suplimentar al franei de motor, dar nu te contrazic.

                            Comment


                            • #29
                              Daca prevezi o zona de gheata, pata de ulei, un tampit cu telefon, ai avea timp de frana de motor. Daca te apropii cu 90 de !localitate! cu 50 legal, prevezi si lasi frana de motor.
                              Daca vezi/stii intersectia si vii cu 120, pui frana dura.

                              Comment


                              • #30
                                @ Coco -Havey spune ca in timp ce face frana de motor mai pune si frana si ca apasa ambreiajul doar cand simte ca moare motorul. Si astfel procedand se scurteaza distanta de franare ?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF