Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema la franare C classe W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la franare C classe W203

    Buna ziua . Sunt nou pe acest forum si de asemenea noul proprietar al unui MB C200 CDI W203 din 2007. Vechea mea masina este un Opel astra H 2006 la care imi intra ABS-ul doar la franarea de urgenta sau cand una sau mai multe roti nu avea tractiune. Acum la MB la orice franare si lina si brusca se simte ca si cum ar intra ABS-ul . Este normal sau poate sa fie ceva defect gen disc ovalizat sau placheti( mentionez ca masina are 60.000 km)?
    Last edited by mircea600sel; 07-17-2012, 18:52 PM.

  • #2
    ABS-ul nu intra cand nu ai tractiune. Daca iti intra foarte repede ar trebui sa verifici prima data anvelopele. (uzura, presiune)

    Pune si tu pe viitor un titlu semnificativ topicului pe care il deschizi.

    Comment


    • #3
      In primul rand buna seara!Ma numesc.....,detin un Mercedes.... .Va rog daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu un sfat la urmatoarea problema....

      Era mult mai frumos daca incepeai asa.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Originally posted by raduc200 View Post
        Acum la MB la orice franare si lina si brusca se simte ca si cum ar intra ABS-ul .
        Verifica senzorii de ABS!

        Comment


        • #5
          Salut ! La mine ( C200 W203 din 2005) incepe sa se simta ABSul dupa ce trec de jumatate cu apasatul pedalei de frana. Asta numai daca mergi pe asfalt uscat si ai aderenta.

          Nu cred ca e normal sa simti cum "sare" pedala la cea mai mica atingere.

          Comment


          • #6
            Daca este defect un senzor de Abs iti apare in bord.
            Exclud si anvelopele- oricat de uzate ar fi tot nu intra Abs-ul din prima.
            Totusi pune-o pe Star ca sa vezi daca ai probleme pe franare.
            Tind sa cred ca ai discurile ovalizate.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Siegfried View Post
              ABS-ul nu intra cand nu ai tractiune. Daca iti intra foarte repede ar trebui sa verifici prima data anvelopele. (uzura, presiune)

              Pune si tu pe viitor un titlu semnificativ topicului pe care il deschizi.
              Curios.
              Eu nu cunosc nici un sofer, incepator sau profesionist, care, atunci cand "calca" FRANA, nu "calca" AUTOMAT si ambreiajul (contrar se opreste motorul).
              Atunci => PA TRACTIUNE! Doar frana.
              Tractiune inseamna doar frana de motor.
              Last edited by epurare_coco; 12-12-2012, 20:58 PM.

              Comment


              • #8
                E veche postarea, din august. Colegul Darie nu ne-a mai onorat din octombrie.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  Da, scuzele mele acum am vazut



                  stima
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #10
                    1. Incerca sa scoti borna de la baterie, las-o asa 10-15 minute si vezi cum se comporta
                    Daca nu, incearca urmatoarele:
                    2. Mergi pe o zona cu nisip/zapada, franeaza si accelereaza brusc de 2-3 ori, vezi ce face, in timpul acesta activeaza si dezactiveaza ESP-ul.
                    3. daca ai cutie de viteze automata tine comutatorul pe S, nu pe W.
                    Eu am avut o problema cu abs-ul (nu mai intra) si am intrat pe pietris, i-am facut ce scria mai sus (nu foarte agresiv) si, miraculos si-a revenit.
                    4. pune-o pe tester (star)
                    Sper ca am fost de folos cu ceva

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by epurare_coco View Post
                      Curios.
                      Eu nu cunosc nici un sofer, incepator sau profesionist, care, atunci cand "calca" FRANA, nu "calca" AUTOMAT si ambreiajul (contrar se opreste motorul).
                      Atunci => PA TRACTIUNE! Doar frana.
                      Tractiune inseamna doar frana de motor.
                      Mda, curios. Toata stima pentru vasta matale experienta, si multumesc de sfaturi, eu am deprins cam gresit.
                      1. Cand franez nu apasa AUTOMAT si ambreiajul tocmai pentru a avea si frana de motor, mai putin pe zapada/gheata la tractiune spate cand vreau sa folosesc cat mai putin frana de motor.
                      2. Tractiune eu stiu ca inseamna opusul franarii. http://dexonline.ro/definitie/trac%C8%9Biune
                      Last edited by Siegfried; 12-12-2012, 21:36 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Stii cam prost.
                        Nu este nevoie de scoala de facultate ca sa mergi cu masina.
                        Tractiune inseamna mers normal, cu motorul pornit SI MERGAND, cu ambreiajul anclansat.

                        Doar Fronda matale contra mea te conduce la asemenea postari.

                        Sau ai gasit o ceva care merge fara tractiune? Zi-mi si mie sa fac economie de gaz!
                        Last edited by epurare_coco; 12-12-2012, 22:09 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Salut

                          Originally posted by Siegfried View Post
                          Mda, curios. Toata stima pentru vasta matale experienta, si multumesc de sfaturi, eu am deprins cam gresit.
                          1. Cand franez nu apasa AUTOMAT si ambreiajul tocmai pentru a avea si frana de motor, mai putin pe zapada/gheata la tractiune spate cand vreau sa folosesc cat mai putin frana de motor.
                          2. Tractiune eu stiu ca inseamna opusul franarii. http://dexonline.ro/definitie/trac%C8%9Biune
                          Nu sunt eu specialist dar ai un pic de dreptate.
                          In sensul ca atunci cand franezi masina din cauza inertiei tinde sa piarda tractiunea(eu as spune aderenta anvelopei la asfalt). La masinile care nu au Abs se observa usor in sensul ca in momentul in care s-a blocat roata la franare brusca, atunci masina pierde din tractiune(aderenta) dar nu de tot pentru ca atunci nu s-ar mai oprii.
                          Unde nu sunt de accord cu tine este atunci cand spui " tocmai pentru a avea si frana de motor". Eu nu cred ca te ajuta cu nimic asta. Masina nu se opreste mai repede la o franare de urgent daca folosesti si frana de motor suplimentar fata de frana normala(unde pui ca ti se poate oprii motorul si nu mai ai directie si abs-esp).
                          Nici @coco nu zice exact corect- La o franare brusca pe uscat la 100km/ora in viteza a 5-a motorul nu moare decat cand masina ajunge pe la 20/ora- are dreptate cand spune ca la orice franare apesi Ambreiaj-frana.
                          Discutia este mai complicata la franarea pe ud/zapada/gheata- parerea mea este in continuare ca cel mai repede opresti masina folosind masina cu Abs-Esp versus frana de motor versus masina identica fara Abs. Astept pareri.

                          Comment


                          • #14
                            Tractiune, aderenta, franare - sunt lucruri diferite.
                            Franezi tare - nu mai ai timp de frana de motor
                            Frana uzuala - se combina cele doua. Cine sare mereu direct cu piciorul si pe frana si ambreiaj nu stie sa conduca.


                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            Stii cam prost.
                            Corect, esti cel mai no 1.

                            Comment


                            • #15
                              Gura pacatosului.... In a aprecia.
                              @ Dl. DIALIV
                              Din prima lectie de conducere se invata pornirea, schimbarea vitezelor. Frana. Dupa un timp devine reflex neconditionat.
                              Frana de motor si franarea de urgenta au cauze si actiuni total diferite. Ca atare, pentru un sofer cu oarecare experienta, sunt si acestea reflexe neconditionate. Cu exceptia psihopatilor (inclusiv marlania si teribilismul jmecherilor/jmecherasilor) care au impanzit drumurile din Romania.
                              Pentru a putea interveni pe aceasta tema, am rugat un vechi colaborator de la circulatie sa remarce -neutru- ce anume fac.
                              Normal ca functie de dotare, reactia masinii este diferita la cele fara ABS+ESP fata de cele cu. Altfel nu s-ar fi inventat.
                              La cele fara, ramane urma continua de cauciuc pe suprafata de rulare.
                              La cele cu, doar mici zone de guma ca o scarita, abia vizibile. Exclus scrasnetul de franare excesiva.
                              Natura/starea suprafetei de rulare este importanta pentru a diferentia efectul.
                              Daca, la aceleasi gume, viteza, greutate masina, suprafata este uscata, distanta de franare este mai mica cu cca. 20% la cele cu ABS&ESP.
                              Daca este umed, cu mazga, noroi, diferenta poate creste la 50%.
                              Pe gheata/zapada batatorita la -3-4 grdC distanta poate creste si la 100%.
                              La -20, cam 75%.
                              Cu conditia sa ai motorul pornit. La oprirea sa, situatia este identica la ambele categorii.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF