Doar daca va intereseaza.
- demontati rotile pe rand si cu un ciocan de 100gr. cu coada de min.40cm incercati sa eliminati depunerile de rugina si mizerii de pe sabotii de frana. Cu aer sub presiune eliminati ceea ce s-a desprins. Apoi, cu un spray tip Brake-fluid curatati si sabotii si placutele de frana.
- verificati zonele pe unde au aparut pete de rugina sau umflaturi de vopsea. CURATATILE!
- verificati aparitia scurgerilor de lichide de pe langa capetele de furtunuri. Asigurati-va ca nu s-au desprins, slabit sau crapat acele furtunuri. Remediati-le de urgenta!
Cred ca experienta colegilor (acuma nu mai am in minte alte urgente) ne poate ajuta sa platim mai putin in viitor.
- demontati rotile pe rand si cu un ciocan de 100gr. cu coada de min.40cm incercati sa eliminati depunerile de rugina si mizerii de pe sabotii de frana. Cu aer sub presiune eliminati ceea ce s-a desprins. Apoi, cu un spray tip Brake-fluid curatati si sabotii si placutele de frana.
- verificati zonele pe unde au aparut pete de rugina sau umflaturi de vopsea. CURATATILE!
- verificati aparitia scurgerilor de lichide de pe langa capetele de furtunuri. Asigurati-va ca nu s-au desprins, slabit sau crapat acele furtunuri. Remediati-le de urgenta!
Cred ca experienta colegilor (acuma nu mai am in minte alte urgente) ne poate ajuta sa platim mai putin in viitor.
Comment