Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce ulei motor imi recomandati?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu cred ca este cea mai buna maniera de a cere ajutor. Nu poruncind vei obtine informatii. Daca nu intelegi ceea ce se scrie acolo in acele pagini de care tot pomenesti, asta e, imi pare rau. Nu-ti vei distruge motorul folosind ulei "aprobat". Il poti cumpara si schimba eventual de la/la un service de reprezentanta oficiala acreditat, pentru ca in caz ca vei avea vreo problema din pricina uleiului sa poti cere o expertiza tehnica autorizata dand in judecata compania Daimler Benz, si daca vei castiga procesul vei fi despagubit.
    Sorry, asa cum am mai spus, nu am timp sa initiez pe toti cei care dupa ce ca nu ma respecta, bat din picior nervosi ca nu sunt "serviti prompt". Chiar nu-mi amintesc sa am vreo obligatie fata de tine in acest sens. De mine nu s-a ocupat nimeni sa imi ofere "cu lingurita" informatiile.
    Si mai consider ca nu ai dreptul moral sa te exprimi asa despre cei "care si-ar fi dedicat intreaga viata studiului uleiurilor". "Cu exceptia mea"...s.a.m.d.
    Iti imaginezi ca grosolaniilor de genul asta le voi raspunde cu mare amabilitate?!?!?!?!?!?!
    În calitatea mea de simplu membru al acestui forum, te invit să ne spui mai multe AICI despre acel ulei revoluţionar şi asta până nu mor inventatorii în vreun "accident" şi încetează producţia.
    Vazand ca sunt dezavuati de un Gigel ignorant si frustrat(tocmai de chestia asta) de la rominica "inventatorii" cu pricina s-au sinucis in grup asa ca productia a incetat. Deci, te poti calma si deschide o bere.
    Keep walking!

    Comment


    • #62
      Nu este vorba de nicio obligaţie dar atunci de ce mai activezi pe aici? Sau poate că tu consideri că deja ţi-ai adus aportul prin indicarea acelui forum şi acum aştepţi doar să ţi se aducă osanale?
      Culmea ironiei: la un moment dat m-am gândit că ai putea fi pentru acest forum, în domeniul uleiurilor de motor, cam ceea ce a fost colegul automaticul în domeniul cutiilor automate dar nici pomeneală de aşa ceva, nu e cazul tău, nu te califici nicicum.
      Îmi pare rău că ţi-am înşelat aşteptările şi nu ai găsit în mine un „doctor în uleiuri” asemeni ţie dar de aici şi până la a mă asocia pe mine cu personaje din bancuri este cale lungă, nu crezi? Asta ce denotă despre tine? Când ai scris te-ai gândit un moment că poate într-un alt domeniu/domenii eu aş fi acela care ţi-ar putea vorbi de sus şi tu să fii în postura acelui personaj din bancuri cu care m-ai asociat? Că doar nu eşti Mafalda!
      Mulţumesc pentru nimic!

      Comment


      • #63
        @iuliu: pentru ultima data, fie renunti la a posta ironic si contondent, fie renunti la a posta in genere. Multumesc pentru intelegere.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #64
          Va salut stimati colegi! Sunt nou venit pe forum.
          Am un C320 CDI si eram curios in legatura cu uleiurile de motor pe care le folositi si daca ati avut vreodata probleme. Am masina cam de 6 luni si de curand i-a venit timpul pentru ulei proaspat (si filtru).
          Eu tocmai am facut schimbul de ulei cu Motul 8100 5W 30 (cu norma specifica MB). Pana acum (ultimele 4 schimburi) am folosit tipul asta de ulei (5W 40 cu norma specifica VW) intr-un Passat 2.0 TDI. Anterior, in VW am folosit Castrol Edge (5W 40) cumparat din magazin. Am schimbat uleiul la 10.000 de km in Passat.
          Castrol dadea semne de pierdere de vascozitate mai devreme decat Motul. Desigur, nu am facut nici un test de masurare a vascozitatii cu uleiul uzat insa dupa aprox 5.000 de km, cu Castrol, motorul era mai zgomotos decat cu Motul la acelasi rulaj. Fenomenul se intampla si la Motul dar incepand cu 7-8000 de km.

          Am cateva intrebari pentru voi:
          La ce interval schimbati uleiul (motor de 3 litri si capacitate de ulei de aprox 8.5 litri). Eu m-am gandit ca 15.000 de km ar fi un interval rezonabil. Masina este condusa atat in oras cat si extraurban.
          In sezonul cald, vi se pare mai potrivita folosirea unui ulei mai vascos, de exemplu 5W 40, pentru motorul in cauza?
          Multumesc!

          Comment


          • #65
            Ce model ai,w203,w204?Nu iti arata in bord cand va fi urmatorul schimb de ulei(10-15k)?

            Comment


            • #66
              W204
              Apare atentionarea de "servisare" in bord dar niciodata nu mi-am schimbat uleiul la masini sau la motociclete la intervalul maxim recomandat de manualul de service sau de reprezentante.
              La VW am schimbat uleiul la 10.000 de km (trebuie mentionat ca intervalul de schimb recomandat de reprezentanta, de 15.000 de km mi se pare prea mare, pentru o masina diesel cu motor de 2 litri si o capacitate a baii de ulei de 4 litri).
              Nu am o experienta prea mare cu masinile MB, eu primul meu Merc. Am in schimb un service moto si am o experienta bogata cu motocicletele (de strada si de curse) dar acestea merg doar cu benzina si sunt mult mai simple (mecanica si electronica) decat automobilele actuale.
              Cele doua intrebari din postul meu anterior raman in continuare valabile.

              Comment


              • #67
                15k e bine zic eu,asa schimb si eu la a mea(c220 cdi,w203).Eu merg pe acelasi tip de ulei indiferent de anotimp si nu am probleme.Referitor la marca uleiului sunt pareri impartite,cel mai bine cumperi OEM de la reprezentanta.

                Comment


                • #68
                  Eu am folosit pana acum Mobil1, de o luna am incercat Liqui Moly. Nu-mi place cum merge. Motorul este mult mai zgomotos. O sa revin pe 0w40 New Life.
                  15k este rezonabil, la mine apare Service in 25k si il schimb la 15.

                  Comment


                  • #69
                    Dau si eu o parere: 0w40 sau 5w30 Mobil 1, maxim 10mii de km. Pare-se, din umila-mi experienta, ca motorul cdi se impaca cel mai bine cu Mobil 1.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #70
                      Eu tot pe Mobil 1 merg la masina mea, cand am cumparat-o avea un bidon de Aral in portbagaj, dar nu am simtit diferenta dupa schimb. Intrebarea e pana la ce km sa mai folosesc 5w40, acum am 325k. Schimbul il fac la 10k mai mult din cauza filtrelor decat a uleiului, oricum si la 10k filtrele de aer si polen sunt foarte imbacsite(bine ca nu am cum sa vad ce e in ala de motorina), cred ca la 15k e putin cam mult avand in vedere mizeria in care rulam masini(e doar o parere personala).

                      Comment


                      • #71
                        Ce capacitate are baia de ulei la motoarele diesel de 2.2 litri?

                        Comment


                        • #72
                          Eu am folosit Castrol(vre-o 70 k km),acum Mobil 1 ,diferente intre ele nu am simtit(silentiozitatea motorului).Mai am 5000 si trebuie sa fac schimbul,am sa iau ulei de la reprezentanta sa vad daca simt ceva diferenta.La 15 000 filtrul de aer e varza la mine.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by cesar View Post
                            Ce capacitate are baia de ulei la motoarele diesel de 2.2 litri?
                            6.5 litri

                            Pai la asta ma refeream, nu merita economia cand e vorba de inima masinii.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by fane_satar View Post
                              6.5 litri

                              Pai la asta ma refeream, nu merita economia cand e vorba de inima masinii.
                              6.5 e maxim, se baga 6. Din sursa sigura!

                              Comment


                              • #75
                                Eu pana acum am cumparat 7 litri, baga mecanicul 6.5 si nu mi-a dat sa completez niciodata. Apoi la urmatorul schimb luam doar 6 si tot asa. Cum am spus nu am avut probleme pana acum, aproape la fiecare pornire dimineata dau check si imi da ok-ul, nici scurgeri nu am. Nu am verificat niciodata cati litri scot la schimb sa vad daca papa ulei sau nu.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF