Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Consumă mult C200 CDI (W203, 2001)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    salut am si eu un 220 cdidin 2002 si nu am depasit consumul de maxim 9l in oras si afara intre 4,7 si 6l depinde de stilul de condus specific ca este cutie automatica.

    Comment


    • #32
      Salut ! Eu am un C200 CDI din 2005 si am reusit sa ma prind cum sa merg cu ea pentru a nu consuma mult intraurban in Bucuresti. Am scos consum si de 7.5, dar in medie consumul e la 8.5 , maxim 10. Inainte am avut un Cielo ( consum 14 in Bucuresti ) si VW Passat ( consum 10 in Bucuresti).

      Totul e sa mergi usor "subturat" cu ea

      Schimb vitezele in modul urmator :

      2- 20km/h
      3- 35km/h
      4- 50km/h
      5- 75km/h(nu prea am unde in traficul din Bucuresti)

      Pot sa merg si mai agresiv cu ea , adica maxim cu viteza a 3-a( 65km/h) si tot am scos consum de pana in 11( 13 la drumuri foarte scurte).

      Filtrele si uleiul sunt noi. Uleiul folosit e 5W-40.

      Si un sfat : sa nu te deranjeze flashurile si claxoanele celor care te "imping" din spate sa ii dai mai tare.

      Comment


      • #33
        Consum mic il obtii, parerea mea din ce am testat si vazut, e atunci cand schimbi si folosesti turbina, respectiv acel cuplu. La al meu W203 C200 CDI 2003 2148 90 CP:

        - Treapa 1 spre treapta 2: schimb la 2100 rpm
        - Tr 2 spre Tr 3 - schimb la pana in 2500 rpm
        - Tr 3 spre Tr 4 la ~2500-3000 rpm
        - Tr 4 spre Tr 5 ~ la fel ca mai sus
        - spre treapa 6 la fel.

        Si in general schimb cand stiu ca pot sa ii dau viteza si niciodata nu turez aiurea motoru. Din punctul meu de vedere nu mi se pare ok sa turezi masina la 4000 rpm pentru ca fortezi turbina si multe alte chestii p'acolo. Nu sunt un mecanic sau ceva de genul asta, dar din cate am citit, cel mai bine e sa schimbi intre intervalul de turatie in care turbina dezvolta acel cuplu, si nu mai jos sau mai sus. La mine de exemplu cuplul e dat in intervalul 1600 - 2800, deci de obicei schimb undeva la 2200 - 3000 rpm maxim, cu accelerari fine. Pentru condus sportiv iti cumperi masina pe benzina, parerea mea.

        Iar in privinta consumului:
        Cel mai mic consum: 4,9 cu clima pornita (fostul proprietar a scos 4,7 pe un drum Romania - Germania dus-intors)
        Cel mai mare consum: In oras, de 12%, asta in situatia in care mergeam cu treapa 1 sau treapa 3 maxim.

        + la fiecare 5000 KM ii bag niste aditiv cu un plin de motorina.
        Last edited by funkyhat; 12-14-2012, 11:26 AM.
        Mercedes Benz

        Comment


        • #34
          Cred ca ai 90KW, nu CP. Puterea se scoate din turbina si turatie la un motor turbo. Deci la un motor cu putere constanta de la 3000 la rosu sa spunem, cand treci de ~3000rpm eu zic ca folosesti mai mult turatia.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Siegfried View Post
            Cred ca ai 90KW, nu CP. Puterea se scoate din turbina si turatie la un motor turbo. Deci la un motor cu putere constanta de la 3000 la rosu sa spunem, cand treci de ~3000rpm eu zic ca folosesti mai mult turatia.
            Da, scuze. E 90 KW, 122 CP.
            - ce vreau eu sa punctez e faptul ca ambalarea motorului e inutila, mai merge sa ii dai un 3000-3500 ture cand mai schimbi o treapta, iar in general sa mergi normal, intre acele limite in care functioneaza turbina 'corect'. De ce zic asta?
            E ca si cum tu zilnic ai nevoie de o ciocolata , impartita pe toata ziua, ca sa ai energie, dar daca iti dau mai putina sau mai multa, iti va fi rau sau nu vei functiona in paramatrii normali. Asa e si cu asta. Pana la urma daca sari de limita aceea in care lucreaza turbina, ce rost mai are sa mai ai turbina ?!
            Mercedes Benz

            Comment


            • #36
              Buna ziua. Si eu detin aceeasi motorizare de 2.2 90Kw 122cp si sincer la asa putoare de motor pe cilindreea aceasta nici nu merita turat peste 3000 rpm. Stima

              Comment


              • #37
                Salutare am si eu o nelamurire ....a mai intalnit cineva w203 cdi 2148 122 cp sau ceva asemanator sa consume mai mult decat ce scrie pe bord?

                Comment


                • #38
                  Da, toate!
                  Pompa-pompa e metoda sfanta. BC-ul este, in majoritatea cazurilor, optimist.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #39
                    Mie imi arata aproape fix, bag cu 1-2l mai putin la pompa fata de calculator la un plin.
                    Si ma bazez pe ce spune calculatorul pentru ca nu-mi merge acul la combustibil

                    Comment


                    • #40
                      Nici la mine nu arata fix. Merg de vreo 6 luni numai de la plin la plin si vad acolo diferenta. Resetez tripul la fiecare plin si merg cam 850-900 de km (evit aproape de fiecare data sa se aprinda rosu, nu vreau sa traga depunerile din portbagaj) si BC-ul afiseaza cu 0.4-0.8 in minus fata de realitate. Oricum diferenta e nesemnificativa, dar zic ca nu arata fix.

                      Comment


                      • #41
                        Exact de ce imi era frica.......
                        Am bagat 100lei mot si am facut aprox 200km si bc imi arata 7 %
                        ce e de facut? sa fie decalibrate duzele s-au ce? motoru meu parca e si putin cam zgomotos da cica asa sunt astea cu dpf ,ca cica isi face curatare la dpf si ii mareste avansu, ma rog daca aveti idei astept cu nerabdare ca diferenta e cam mare intre pompa si bc.
                        Stima

                        Comment


                        • #42
                          Bun, saptele ala cum il vezi, mare sau mic? Urban (desi nu cred ca Mangalia e vreo urbe cu traffic jam-uri) sau extraurban?
                          Avansu' era la Dacie...
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #43
                            Nu sefu 7 e mai mult decat ok ..da sa fie 7 nu sa imi arate 7 si in realitate 14
                            iar cu avansu il mareste pt a ridica temperatura in dpf la peste 410grade ptr regenerare
                            crezi ca ar trebui sa ii fac un test la injectoare ceva duze marite?
                            stima.

                            Comment


                            • #44
                              Pai ca sa vezi daca e 7 real, faci plinul ras, mergi 100 km, faci plinul iar si vezi de cat bagi. Poti sa faci si cu 200-300 ca sa fie o medie.
                              Si regenerarea nu se face mereu ci doar cand mergi constant cu peste 2500-3000rpm, sa zicem o data la 50-100k, relativ, mai sigur atungi cand se umple Dpf-ul.
                              Si atunci Bc tine cont de asta.
                              Si teste poti sa faci cand ai chef.. Sa ai si bani sa schimbi injectoare noi

                              Comment


                              • #45
                                Azi am bagat mot si am resetat tot ca inainte nu resetam bc-ul cu km si consum total si aveam 7& in 2500km iar after start cateodata imi facea si 9 si 6 deci probabil ca dupa 2500 km cu un consum daca bagi picioru in ea iti halesete 10 da nu mareste cons la cei 2500 km adica acel 7....... zic eu ca oricum bc- ul de mercedes e ambiguu cel putin distanta pana la peco........
                                asa vred eu voi?
                                Stima

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF