Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua Clasă C de la Mercedes - atracţie la prima vedere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pacat George... si ai mare dreptate. A mea e prea noua sa faca inca asa... dar raportez imediat ce incepe sa faca.

    Eu am c280 4matic cu 7g-tronic. Si a inceput sa imi lase impresia ca daca as pune o caramida pe acceleratie tot in stilul ei linistit ar pleca.

    Bine acum glumesc... chiar merge ok, inca nu se aude nimic, consuma la 1500km cat are, la ultimele drumuri in oras intre 12,5 si 14 mers normal si 16-17 cand ma mananca. Si bineinteles ma mananca ca se aude tare frumos evacuarea. In plus ma asteptam la mai multa brutalitate cand o calci, dar nu stiu cum au facut ca ai impresia ca masina merge singura si face totul cum trebuie singura. Parca esti in plus acolo pe scaunul soferului...

    PS: neaparat sa inscriptionati oglinzile. Chiar in ziua in care ridicati masina sau veniti cu ea in tara. Eu unul vineri am luat masina si sambata nu mai avea oglinzi. Si cea de la sofer e heliomata si la Autoklass costa "doar" 13 milioane. cea normala e 2,8 milioane. Vorbesc doar de sticla nu de tot ansamblul oglinzii. Un motoras electric e 1,4 milioane. M-au fericit in jumate de zi!
    Last edited by vladpo; 07-18-2008, 11:43 AM.

    Comment


    • #62
      13 milioane oglinda heliomata la MB
      Si eu care ma gandeam sa imi schimb oglinda la w211, caci mi-a intrat putina apa intr-un colt al oglinzii heliomate si este aburita tot timpul pe o portiune de 20% . Mai bine imi achizitionez una simpla...
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #63
        Originally posted by vladpo View Post
        Pacat George... si ai mare dreptate. A mea e prea noua sa faca inca asa... dar raportez imediat ce incepe sa faca.

        Eu am c280 4matic cu 7g-tronic. Si a inceput sa imi lase impresia ca daca as pune o caramida pe acceleratie tot in stilul ei linistit ar pleca.

        Bine acum glumesc... chiar merge ok, inca nu se aude nimic, consuma la 1500km cat are, la ultimele drumuri in oras intre 12,5 si 14 mers normal si 16-17 cand ma mananca. Si bineinteles ma mananca ca se aude tare frumos evacuarea. In plus ma asteptam la mai multa brutalitate cand o calci, dar nu stiu cum au facut ca ai impresia ca masina merge singura si face totul cum trebuie singura. Parca esti in plus acolo pe scaunul soferului...

        PS: neaparat sa inscriptionati oglinzile. Chiar in ziua in care ridicati masina sau veniti cu ea in tara. Eu unul vineri am luat masina si sambata nu mai avea oglinzi. Si cea de la sofer e heliomata si la Autoklass costa "doar" 13 milioane. cea normala e 2,8 milioane. Vorbesc doar de sticla nu de tot ansamblul oglinzii. Un motoras electric e 1,4 milioane. M-au fericit in jumate de zi!
        si a mea tot noua este am acum 2800 km facuti in mai putin de 3 saptamani. scartaiala e de cand aveam cam 100km cu masina , atunci am auzit-o prima data .

        pentru senzatii te invit in a mea

        doar ca , ce am observat si eu , intr-adevar iti da o senzatie foarte ciudata , ca si cum ai fi si tu pe acolo , nu asa de ciudata ca cea din S , dar fie ca ai 140 sau 240 masina franeaza cam la fel , accelereaza cam la fel , nu are zgomote de rulare sau altceva .

        oglinzile dau un zgomot destul de pregnant la inaintarea cu viteza crescuta , dar in rest e liniste si pace .

        la tine senzatia de lipsa de putere vine si din partea 4maticului , la o masina cu propulsie este alta senzatie .
        2008 C320 CDI W204
        2004 Subaru WRX STI 2.0 - 265cp (stock)

        Comment


        • #64
          @GeorgeB: imi cer scuze ptr aberatia de mai sus. Discurile sunt ventilate F+S. Aprecierea pare a fi valabila ptr discurile perforate - in cartea mea scrie ca pachetul sport AMG vine cu dotarea exterioara - citez - "sistem de franare cu discuri frana perforate".
          @vladpo: incearca sa pui o caramida mai mare La mine, in modul "C", resimt senzatia asta uneori, insa nu folosesc "C"-ul daca ma simt mai sporty. In modul "S" sau pe manual, insa, motorul chiar arata ce poate.
          Din alte pcte de vdr, masina e super ok. Nu scartaie, nu caraie, sunt niste sunete anume - e drept - care fac sa rezoneze niste usi, iar la unele hopuri mai dure mai auzi cate un pitic prin ea. In ce priveste costul unor piese... sa zicem ca in mom in care am renuntat la Audi si am trecut la Mercedes, am stiut incotro ma duc
          Last edited by edizeba; 07-19-2008, 03:23 AM.
          MB C320 CDI W204

          Comment


          • #65
            preturile pieselor si accesoriilor la mercedes sunt chiar ok .
            2008 C320 CDI W204
            2004 Subaru WRX STI 2.0 - 265cp (stock)

            Comment


            • #66
              @GeorgeB, mergi cu ea la service si vezi ce zic si cei de acolo, s-ar putea sa fie niste chestii minore, de exemplu in portiera sa ai putina mizerie sau daca ai avut geamul spart sa fi ramas un ciob micut iar mizeria aia sau ciobul sa vibreze in portiera cand asculti muzica sau trebuie verificata partea interioara a portierei, iar trapa si scaunul sa aibe nevoie de o simpla ungere a unor piese.. a mea are aproape 23000 si are doar un greieras in bord, chestie care apare pe la modelul asta, citeste mai in urma pe topicul asta.
              cat despre service, eu le-am incercat pe ambele in bucuresti (casa auto si autoklass), nu m-au pe spate niciunii, dar data urmatoare cand voi avea nevoie sa merg la service m-as duce la autoklass, parca sunt mai promti si mai curatei.

              @edizeba, daca ai putea sa-mi spui un lucru: cand schimbi setarea suspensiilor pe sport ('sport' scrie pe butonul de la advanced agility, nu?) diferenta este mare, fata de modul normal in care ajusteaza automatic forta amortizoarelor? eu cand am luat-o pe-a mea inca nu era disponibil aceasta optiune si sunt tare curios.

              Comment


              • #67
                el are amortizoare active , noi nu avem . in teorie la el trebuie sa se intareasca amortizoarele pe curbe si demaraje astfel incat masina sa nu aiba nici o miscare laterala sau fata / spate . ma mai interesez daca este sau nu asa .

                greieras in bord am si eu unul , apare la o anumita compozitie a asfaltului(daca e mai zgrumturos) si e un fel de bazait .

                am mai pipait si alte modele C si masca de jur-imprejurul ceasurilor de bord se misca foarte liber daca tragi usor de ea .
                2008 C320 CDI W204
                2004 Subaru WRX STI 2.0 - 265cp (stock)

                Comment


                • #68
                  Originally posted by kata_voiku View Post
                  Cutia in 5 trepte se foloseste numai pe E 4 Matic, noul C, S, ML si GL, pe toate motoarele V6, V8 si V12 folosindu-se 7G Tronic.
                  de fapt se foloseste pe modelele cu cuplu foarte mare . se pare ca aceasta cutie 229 ar avea ceva probleme si in timp pica ca mustele pe la 40 000 km mai ales daca se opteaza pentru un stil sportiv de condus .
                  2008 C320 CDI W204
                  2004 Subaru WRX STI 2.0 - 265cp (stock)

                  Comment


                  • #69
                    advanced agility ar trebui sa faca mai multe chestii, si anume:
                    1. sa coboare masina cu vreo 15mm;
                    2. sa rigidizeze amortizoarele, in ideea ca, impreuna cu pct.1, sa imbunatateasca manevrabilitatea;
                    3. sa sensibilizeze in plus masina la apasarea acceleratiei;
                    4. sa reduca un pic timpii de schimbare a treptelor.
                    ca o parere strict personala, daca n-as fi un iubitor de masini cu adevarat sport, nu as fi foarte excitat de o chestie care imi rigidizeaza in plus o masina care e deja foarte stabila, dar si sensibil mai rigida decat un C normal, datorita pachetului AMG si jantelor de 18".
                    MB C320 CDI W204

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF