Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua Clasă C de la Mercedes - atracţie la prima vedere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bbenz View Post
    Imi place foarte mult acest model de C, dar...ceea ce nu au realizat cei de la Mercedes cand au luat farurile de la S , spatele de la CL, e ca au "sters" imaginea distincta a clasei C.
    Am vazut un Mercedes pe strada si mi-am zi vai ce frumos e S classe-ul asta! Cand a trecut pe langa mine am vazut ca era de fapt noul C classe. Prea seamana intre ele (S-C-CL)! Trebuiau individualizate!
    Totdeauna C-ul a fost un S mai mic, uitate la C din 1994-1999 care seamana cu balena, la C-ul 2000-2006 care seamana cu S-ul vechi, asta se si vrea, cine nu are nevoie de spatiul din S si nu vrea sa dea atatia bani, isi ia C

    Comment


    • #17
      Originally posted by george_alexe View Post
      Totdeauna C-ul a fost un S mai mic, uitate la C din 1994-1999 care seamana cu balena, la C-ul 2000-2006 care seamana cu S-ul vechi, asta se si vrea, cine nu are nevoie de spatiul din S si nu vrea sa dea atatia bani, isi ia C
      si cu e-ul cum ramane?

      Comment


      • #18
        M-am indragostit:
        Last edited by doktor4carz; 10-31-2007, 15:35 PM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by alacusapca View Post
          si cu e-ul cum ramane?
          Discutia era despre asemanarea dintre C si S.

          E este o clasa disctincta prin cele 4 faruri si prezenta deosebita. Nu incep cu confort etc.

          cu toate ca E-ul modelul nou de 2009, va aduce si el cu S classe.

          Comment


          • #20
            Ceea ce nu inteleg este faptul ca toata lumea discuta generalitati despre noul C... Doar cum arata conteaza?! Nimeni nu spune nimic concret de cum merge (am ridicat cu vreme in urma problema cutiei automate cam lente...probata intre timp) si a fiabilitatii, la concret.

            Comment


            • #21
              e masina

              Originally posted by cristin View Post
              Ceea ce nu inteleg este faptul ca toata lumea discuta generalitati despre noul C... Doar cum arata conteaza?! Nimeni nu spune nimic concret de cum merge (am ridicat cu vreme in urma problema cutiei automate cam lente...probata intre timp) si a fiabilitatii, la concret.
              salut cristin
              masina per total e excelentan, cred ca un 9/10 ar fi bine ca nota; cum se lipeste de drum,stabilitate, directie, motor, cutie (o chestie ma deranjaza la cutia auto in 5trepte), habitaclu, calitate, sunt super multumit, desi la capitolul calitate e demna de sigla de pe capota, putea sa fie mai bine; nu-mi place ca spre deosebire de E klasse imbinarea si atentia pt detaliu e putin mai slaba, e-ul are habitaclul mai atent lucrat.
              motorul (220 cdi) trage foarte bine pe toata plaja tinand cont de cilindreea lui, nu cere kickdown la viteze mari pt depasiri, cel putin tiruri la 100 110km/h sau masini la 130km/h le depasesc lejer, doar cand dau de alti viteji o calc maxim. nu-mi pare rau ca nu mi-am luat un 320cdi, cred ca 220ul e tocmai bun pt sasiul asta nou, un 320 ar fi mers pe un clk, aia fiind mai sport si avand nevoie de mai mult suflu.. parerea mea, hic
              la cutie am doar un repros, cand ies din parcari cu marsalier si imediat ii dau kickdown in Drive are un timp mort putin cam mare pt gustul meu, adica ma pregatesc pt cuplul ala de tractor si... nimic, mai stai gogule o secunda pana schimba cutia; in rest in mers cutia nu are defect, foarte ascultatoare si bine etajata, oricum ea schimba si in functie de cum tii pedala de acceleratie apasata si ma are si programele C si S pe care le poti folosii.
              la capitolul stabilitate si tinuta de drum m-a lasat uimit, cel putin cand am luat-o pt ca ma asteptam sa nu fie agila, eu nu am fost la un testdrive inainte sa o cumpar, chiar voiam sa-mi iau clk, dar m-a convins la c un reprezentant merc. BINE A FACUT!! masina merge ca pe sina, vorba unui amic, eu conduc sportiv, am talpa grea, ma asteptam ca masina sa para greoaie, lenta si in schimb m-a surprins agilitatea sasiului si lejeritatea cu care confrunta diferite situatii de condus, curbe stranse, succesiuni de curbe stranse, schimbari rapide de benzi, franare de urgenta, toate astea sunt nimicuri, chiar am fost surprins de cat de bine sta pe roti si cata siguranta iti transmite in situatii grele; desigur aici ajuta si directia care este surprinzator de rapida si precisa (eu am pe ea directia parametrica), in plus feedbackul transmis de directie este foarte bun pt aceasta clasa, nu ai niciodata impresia ca nu te asculta directia, masina e tot timpul acolo unde vrei tu, asta se vede cel mai bine pe viraje si succesiuni de viraje in viteza. masina are un caracter neutru pe vireje, din ce am vazut eu rar subvireaza, mai degraba daca o calc prea tare de la jumatatea curbei sau pe iesirea din curba tinde sa supravireze, iar daca sunt violent cu gazul trage sa derapeze, dar deja ESP intra in actiune. chiar si cand incepe sa derapeze nu te ia frica, e controlabila foarte usor de stapanit daca ma joc fara ESP, pana acum a tinut cu soferul pot spune ca este un sedan cu valente sportive daca pare prea mult sportiv, iar fata de seria 3 BMW nu-mi e rusine deloc, nu mai are BMWul nimic in plus fata de C, ba mai mult din ce am citit prin presa de specialitate de afara (ca la noi astia sunt pamfletari rau de tot) in sfarsit C-ul e peste 3
              la capitolul confort, desi noul C are rigiditatea sasiului crescuta, confortul nu este pierdut deloc, ramane in continuare un cruiser excelent, unde drumurile permit si sunt bune masina pluteste la orice viteza ( am mers cu 235km/h intre stuttgart si munchen, viteza de croaziera) amortizarea gropilor si drumurilor proaste e foarte buna, nu ca la un E, dar buna. sistemul ala selectiv de amortizare a suspensiei pare sa-si faca treaba bine, cred ca trebuie totusi sa aiba un mod special 'bucuresti', pe gropane si drumuri proaste mai inmoaie suspensia iar cand o alergi si calitatea drumului e mai buna o intareste. doar la gropile mai nasoale sau santuri sau ce mai sapa astia prin capitala lu' peste se simte rigiditatea masinii si suspensiile mai dure, acum na.. masina asta nu e tanc si nici sistemul selectiv nu poate amortiza chiar tot, asa ca daca nu vrei sa te zgaltai bine tot si sa schimbi bielete la 10000km sau mai repede, e de preferat sa se mearga incet pt ca e pacat de masina..
              la habitaclu, toate comenzile sunt usor de accesat, masina e prietenoasa din primul moment, totul se regleaza exact cum vreau eu, au pus si ei acum un fel de controller pt reglari si tot felul de alte aplicatii, gen idrive de la BMW, care e usor de folosit, iar cu sistemul comand face echipa buna, navigatia a mers fara fault cat am fost pe afara, am sistem audio surround, dvd player, navi cu hdd comand, hdd pt mp3, cred ca o citi si divx , clima auto in 3 zone, scaune partial electrice, daca luam pachetul cu memorie le aveam 'full' electric, faruri bixenon cu cornering light... toate astea merg ok, nimic pana acum nu a avut probleme, doar ceva parca scartaie in bord pe drumuri proaste, dar poate o fi de la vreun pix, moneda, o sa fiu atent sa vad despre ce e vorba, in rest nici un zgomot, aaa si la viteze mari e mai zgomotoasa de la vant in rest e normal.
              ca fiabilitate nu am ce sa zic, am 8800km cu ea si primul servide mi-l indica peste 19000km.. oricum masina e bine facuta si nu pare sa se dezmembreze la prima curba nu e alfa )
              sper ca te-am mai lamurit, daca vrei sa stii ceva anume intreaba-ma

              Comment


              • #22
                Salut,

                In primul rand sunt placut surprins de mesajul tau solid argumentat.
                In general sunt de acord cu parerile tale; masina arata senzational, este finisata corect, are o amortizare foarte buna (eu am obtat pentru ellegance si jante de 16 special pentru comfort sporit) si frane senzationale. Nu regret deloc alegerea facuta, totusi trebuie sa recunosc ca BMW are in continuare motoare si cutii superioare (vad ca amandoi avem si cate un BMW, eu un X3 3.0d)! Ma refer la faptul ca un SAV, mai greu cu peste 250 kg si doar cu 34 CP mai puternic se misca mult mai usor, mai rapid, mai prompt; C -ul are o intarziere cam mare in plecarea de pe loc (golul turbo este sesizabil), retrogradeaza lent si nu da senztia de "vana" autentica.
                Legat de 220 CDI vs. 320 CDI si eu cred ca merita mai mult (mai ales la revanzare) prima varianta, cu toate ca motorul in ture cam face zgomot si e mult mai gurmand decat 3.0 d de la BMW la regimul urban!
                Ce ma deranjeaza cu adevarat este faptul ca pe anumite CD-uri, cu bass puternic, in special muzica house, imi vibreaza puternic fetele de usi si mai ales zona subwoofer-elor (ma refer la echiparea cu harman-kardon)! Evident ca nu ma refer la situatia in care volumul este catre maxim; nu, la volum normal, cu bass-ul la zero! Am vorbit la reprezentanta; mi-au spus ca stiu problema-culmea- intalnita doar la echiparea cu harman-kardon la toate clasele, inclusiv la S si nu au solutie... La BMW am deasemenea sistemul Proffesional, mult mai puternic si mai performant, si nici vorba de vibratii la nicio putere! asta imi da senzatia de lucru facut aproximativ, incompatibil cu acest brand premium! Are idee cineva de vreo solutie eficienta?
                La fel si cu zgomotele din bord: la BMW, ajuns la 70.000 km nu a aparut niciun zgomot; la C am auzit si eu ceea ce spui tu intr-o dimneata racoroasa, pana s-a incalzit masina. Este in zona ceasurilor de bord, cred... Cert este ca nu ar trebui!
                Ce-ar mai fi?! Nu stiu cat de fiabila va fi masina in timp; am avut un B 200 turbo,care de nou a avut bataie in directie, mi-au schimbat caseta pentru asta si acum, la 23.000 km cel care a luat-o si a umblat mai mult in afara tarii i-a schimbat din nou caseta! Tipul este revoltat pe buna dreptate si a trimis scrisoare in Germania si aici cerand extinderea garantiei. Oare va obtine ceva? Cert este ca lui i s-a spus ca aceasta este o problema stiuta a intregii game Mercedes, casetele fiind foarte fragile la toata gama, inclusiv la E, ML si S! Chiar asa?! C-ul meu are 9000 Km si, din fericire, momentan nu are nicio bataie, dar mai stii ce se va intampla la 23.000?!
                Sper sa fie bine! Astept pareri!

                Comment


                • #23
                  salut!

                  eu tot elegance am luat si tot pe jentile de 16 si intradevar e mai confortabila decat un ava pe jenti de 17(am mers cu una inca in tipla), in plus e mai frumoasa si mai rara, toata lumea trage pe avantgarde sa aiba stema merc in grila ca e moda..
                  in fine, cutia de pe BMW nu pot sa spun ca e mult mai rapida, chiar nu prea e, si aia la fel are lag, dar tine cont ca si motorul e altul!! eu am 218 cai pe aia si o greutate de PARCA 2150kg ( o sa ma uit) si sa stii ca nu e mai rapida, cap la cap le-am pus si chiar si E-ul e mai rapid (am si un e220cdi 2007 tot automat); dintre cele 3 c-ul e cea mai agila si pt ca e si cea mai mica dintre ele e si mai placuta in oras.
                  referitor la sunet si eu am intrebat si iarasi au dat din umeri.. am vrut calitate ridicata a sunetului.. si ei ne-au dat cat cuprinde...
                  iar zgomotul e in zona ceasurilor, referitor la chestia asta nu ma voi plange la service pt ca zgomotul apare la mine pe drumuri foarte proaste,atat si nu e foarte puternic, doar deranjeaza ca il sesizez si ma enervez ca nu ar fi trebuit sa fie.. iar daca m-as duce la service sa vada ciuciubatii astia de la noi care e treaba si sa vina masina cu alte scartaieli de acolo.. mai bine lasa, daca imi va permite timpul poate in germania sa o rezolv, aici in schimb astia mai mult strica uneori.. ca deh daca si-a luat fraieru merc are bani si pt service sa vina lunar..
                  cu caseta.. nu stiu, asta e o veste noua proasta. oricum vreau sa-ti spun ca am prieten cu e din 2005 si 110000km la bord si nu a avut probleme si eu am mers cu masina aia si e super ok, nu ai ce sa-i reprosezi, masina rulata numai in ro. si inca o chestie multi vorbesc fara sa stie sau sa se afle in treaba, nu pune botul la tot ce spun toti paltonarii, te ia cu capu la cata lume care 'stie' gasesti peste tot!
                  intra de exemplu pe bmwclub.ro si citeste ce scriu toti falezarii ca la x5 2004-2006 (cel cu facelift, la categoria asta intru si eu) predominant cad cutiile ), a mea are 194000km si nu scartaie macar, aaa ca au cazut la primele loturi cand au lansat X5ul.. da asa e dar pe motoare 4,4i, de aici s-a generalizat si dupa unii ar trebui sa astept si eu sa gasesc cutia sub masina acum ).
                  stii ce mi-au spus germanii referitor la unele probleme de fiabilitate? la ei nu prea se aude de cutii pe jos, casete sparte.. in schimb stiu ca sunt mai problematice unele loturi care merg spre europa de est indiferent de clase, doar B fiind oaia neagra de care fug pana si ei . eu unul am luat c-ul din stuttgart de la mercedes direct, si e-ul la fel, asa ca stau mai impacat oarecum pe C am dat 33200 cu aproape 3000km(constructie apr 2007) iar pe E 35126 (tot apr 2007) numai ca asta avea doar 7 km la bord, nou noutaaa
                  zic eu ca am facut treaba buna

                  Comment


                  • #24
                    Salut!

                    In primul rand ma bucur ca faci parte din cei care considera ca un Mercedes trebuie sa aiba sigla pe capota! Legat de dinamica, daca vrei poti sa probezi X3-ul meu si cu siguranta imi vei da dreptate; practic acesta a fost si motivul alegerii lui (garda inalta + dinamica pronuntata).
                    Legat de vibratiile boxelor: am vorbit cu cineva priceput de la Falcon, care dupa ce se incheie SIAB 2007 mi-a promis ca incearca sa vada daca se poate face ceva (dam o fata de usa jos, s.a.). Te anunt.
                    Personal am luat C-ul de la Casa auto, evident mai scump decat in Germania... Personal am indoieli referitor la diferente calitative pentru est sau vest;dupa ce configurez masina, aceasta primeste un temen de fabricatie, intrand in productie. Mi-e greu sa cred ca pe banda de productie se lucreaza una intr-un fel si alta in alt fel, sau ca se specifica undeva ca una este pentru est si alta pentru vest... Pana la urma e chestie de noroc, chiar si la Mercedes!
                    Am o curiozitate: ce faci cu 3 masini, mai ales in cazul tau avand doua similare (C si E)?!
                    Pe curand!

                    Comment


                    • #25
                      Salut!

                      De specificat ca una e pt vest iar alta pt est sigur ca nu vom auzi, dar controlul calitatii pt fiecare masina in parte se face.. in fine, bine ar fi ca aceste chestii sa fie doar speculatii, totusi vorbim de merc..

                      aa si e normal ca X3-ul sa fie mai agil, m-am uitat la greutati si e o diferenta intre ele de aproximativ 500kg care inseamna ceva, avand in vedere ca mare diferenta intre dimensiuni nu e.. (asta nou e mai marisor decat modelul anterior)

                      pai azi merg cu C, maine cu E, si daca ploua sau ninge cu X5 glumesc masinile sunt luate pt familie, le schimbam intre noi

                      Numai bine!

                      Comment


                      • #26
                        intrebare despre noul C

                        in doua saptamani trebuie sa imi vina un C clas c320 cdi 4 matic si vreau sa stiu de la cei care si au achizitionat deja c clasu-ul nou daca au avut probleme cu el, ptr ca uni "prieteni" ma tot avertizeaza sa nu imi iau mercedes ca ar avea probleme pe partea electrica si alea alea....si daca ar fi asa sa pot sa ma decid in a lua o decizie.

                        Comment


                        • #27
                          Salut,

                          Ma bucur ca "reaud" de tine, prietene necunoscut!
                          Intre timp greierasul comun din bord a mai crescut un pic Banuiesc ca vinovat de acest zgomot este ornamentulde plastic dintre bord si ceasuri (daca apesi undeva sus, de jos in sus, aproape tace) coroborat cu potentiometrul care regleaza lumina bordului (cred ca arculetul din el).
                          In rest,azi imi iau cauciucuri de iarna: Nokian WR de la Marso.
                          La tine, toate bune?

                          Cristin

                          Originally posted by alacusapca View Post
                          Salut!

                          De specificat ca una e pt vest iar alta pt est sigur ca nu vom auzi, dar controlul calitatii pt fiecare masina in parte se face.. in fine, bine ar fi ca aceste chestii sa fie doar speculatii, totusi vorbim de merc..

                          aa si e normal ca X3-ul sa fie mai agil, m-am uitat la greutati si e o diferenta intre ele de aproximativ 500kg care inseamna ceva, avand in vedere ca mare diferenta intre dimensiuni nu e.. (asta nou e mai marisor decat modelul anterior)

                          pai azi merg cu C, maine cu E, si daca ploua sau ninge cu X5 glumesc masinile sunt luate pt familie, le schimbam intre noi

                          Numai bine!
                          Salut,

                          In primul rand felicitari! Este un super motor, care cu 4x4, cred ca rupe pamantul! Mai rau o sa fie la consum! Eu am obtat pentru 220 CDI ca sa pot sa il vand mai usor cand termin leasingul; din proprie experienta (am avut pana acum doar motoare de top) am pierdut o caruta de bani pentru tot ceea ce a fost mai cu...mot!
                          Electric nu am observat nimic; singura remarca este un "greieras" in zona ceasurilor de bord, mai ales la rece.

                          Originally posted by george_agt View Post
                          in doua saptamani trebuie sa imi vina un C clas c320 cdi 4 matic si vreau sa stiu de la cei care si au achizitionat deja c clasu-ul nou daca au avut probleme cu el, ptr ca uni "prieteni" ma tot avertizeaza sa nu imi iau mercedes ca ar avea probleme pe partea electrica si alea alea....si daca ar fi asa sa pot sa ma decid in a lua o decizie.
                          Last edited by doktor4carz; 10-31-2007, 15:31 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by george_agt View Post
                            in doua saptamani trebuie sa imi vina un C clas c320 cdi 4 matic si vreau sa stiu de la cei care si au achizitionat deja c clasu-ul nou daca au avut probleme cu el, ptr ca uni "prieteni" ma tot avertizeaza sa nu imi iau mercedes ca ar avea probleme pe partea electrica si alea alea....si daca ar fi asa sa pot sa ma decid in a lua o decizie.
                            salut!
                            nu am nici o problema cu masina, c220cdi 10170km, nici electrica, nici nimic.. doar 'greiasul' ala la ceasuri care canta pe drumuri proaste despre care vorbeste si cristin.
                            E o alegere buna, felicitari!

                            Originally posted by cristin View Post
                            Salut,

                            Ma bucur ca "reaud" de tine, prietene necunoscut!
                            Intre timp greierasul comun din bord a mai crescut un pic Banuiesc ca vinovat de acest zgomot este ornamentulde plastic dintre bord si ceasuri (daca apesi undeva sus, de jos in sus, aproape tace) coroborat cu potentiometrul care regleaza lumina bordului (cred ca arculetul din el).
                            In rest,azi imi iau cauciucuri de iarna: Nokian WR de la Marso.
                            La tine, toate bune?
                            Salut cristin,
                            C-ul e ok, chiar e o alegere buna
                            Si eu m-am uitat dupa cauciucuri, inca nu m-am decis, am gasit tot felul de teste la germani si cred ca ma iau dupa testele lor, desi mi-au placut mult cum se agatau de drum iarna niste Vredestein Snowtrac 2, mai vedem la capitolul gume..
                            X5-u e pa, 170km/h plonjat intr-o rapa si rupt la copaci pana s-a oprit. dauna totala, soferul a terminat spitalizarea, cred..
                            Numai bine!
                            Last edited by doktor4carz; 10-31-2007, 15:31 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Salut,

                              Azi ma duc sa im i iau Nokian-urile; m-am consultat cu multi si mi-au zis ca sunt de departe cele mai bune la pret/ calitate: 300 RON/bucata. Zi-mi daca vrei; te trimit la cine trebuie (Marso).
                              Tot de-astea (pentru SUV) pe X3 si dau super randament; in plus nu fac zgomot si stau super pe drum si la 200!

                              Pe curand!

                              Originally posted by alacusapca
                              Originally posted by cristin View Post
                              Salut,

                              Ma bucur ca "reaud" de tine, prietene necunoscut!
                              Intre timp greierasul comun din bord a mai crescut un pic Banuiesc ca vinovat de acest zgomot este ornamentulde plastic dintre bord si ceasuri (daca apesi undeva sus, de jos in sus, aproape tace) coroborat cu potentiometrul care regleaza lumina bordului (cred ca arculetul din el).
                              In rest,azi imi iau cauciucuri de iarna: Nokian WR de la Marso.
                              La tine, toate bune?

                              Salut cristin,
                              C-ul e ok, chiar e o alegere buna
                              Si eu m-am uitat dupa cauciucuri, inca nu m-am decis, am gasit tot felul de teste la germani si cred ca ma iau dupa testele lor, desi mi-au placut mult cum se agatau de drum iarna niste Vredestein Snowtrac 2, mai vedem la capitolul gume..
                              X5-u e pa, 170km/h plonjat intr-o rapa si rupt la copaci pana s-a oprit. dauna totala, soferul a terminat spitalizarea, cred..
                              Numai bine!
                              Last edited by doktor4carz; 10-31-2007, 15:33 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Nu eram fan Mercedes Benz inainte , dar cu aparitia noilor modele ( S , CL , C ) mi-am schimbat total parerea . Totul a inceput de la o reclama la TV , a doua zi eram la reprezentanta , si a 3-a zi comandam masina . Problema a fost ca a trebuit sa astept cam 3 luni ( unde mai punem ca facusem si un testdrive si nu mi-o mai scoteam din minte ) . Oricum imi place asa de mult incat in 43 zile de cand o am am si ars 13.000 km . Sunt curios cum va arata noul C sport-coupe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF