Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mentenanta, revizii C-Class w205

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mentenanta, revizii C-Class w205

    Salutare,

    De curand m-am alaturat si eu clubului, devenind posesorul unui C Class W205, din 2014, cu 215k km.
    MB1.jpg
    Ca si dotari prin care se remarca are farurile ILS, Comand Online, blind spot assist, lane assist. Nu a fost implicata in evenimente rutiere, ca si elemente revopsite, doar aripa dreapta spate. (revopsire, fara chit).
    Acum..am cateva intrebari, nelamuriri:
    1. completarea cu AdBlue cand se face? Nu am gasit niciun meniu care sa-mi spuna niveul acestuia.
    2. La distributie nu suna nimic, nu are acel sunet pentru 3-4 secunde cand o pornesc la rece, sau cel putin nu identific eu nimic, desi avand in vedere numarul de km, mi-am ridicat problema. Am citit ca ar o operatiune "preventiva" de a schimba initial rola intinzatoare?? Puteti veni cu o lamurire in aceasta directie ?
    3. Uleiul in cutie la ce interval se schimba? Ce tip de ulei este indicat? Imi puteti recomanda un atelier MB, ca o alternativa la efectuarea operatiunii in reprezentanta? Atunci cand o trec din Drive sau Reverse in P, se simte cum cupleaza si masina tinde sa se miste putin, dar este aproape imperceptibila miscarea. La verificarea inainte de achizitie au fost descoperite niste transpiratii de ulei pe la scutul cutiei de viteze.
    4. In cele din urma, aveti alte recomandari la ce ar trebui sa fiu atent, sa am in vedere pentru a schimba/ inlocui in viitorul nu foarte indepartat?

    Va multumesc mult!

  • #2
    Am uitat sa mentionez, motorul este om651 2.2 cdi, 170 de cai.

    Comment


    • #3
      Salut! Sa o stapanesti sanatos!

      1. Trebuie sa aiba nivel adblue undeva. procedura este : https://www.youtube.com/watch?v=vuWIUSFRYgc
      2. Rola intinzatoare? Poate intinzator. Este o solutie oarecum pe durata limitata, depinde si de tipul de ulei folosit pentru ca la temperaturi normale 10+ grade el nu prea se mai aude.. e insesizabil, mai ales daca are ulei schimbat recent! Recomandat este in jur de 300.000 km distributia si pompa de ulei, destul de costisitoare!
      3. Unii zic 120.000, altii zic 60.000km sau 5 ani - cel mai ok este sa mergi in reprezentanta sa-l schimbi pentru ca ai o oarecare garantie in caz ca " apar probleme ". De multe ori, colegi de pe forum sau cunostinte au mers si au facut la alte service-uri revizia si au aparut socuri intre trepte si alte probleme. Asa, ai pe cine sa tragi de urechi, costul nu e foarte mare, pana in 2000lei.
      4.Uleiul in scutul la cutia de viteze este greu de perceput sa fie de acolo. Pentru aceste modele de motoare om651 de obicei exista scurgeri pe la baia de ulei fiind de plastic, pe la suportul filtrului de ulei si pe la epurator, eu pariez pe una dintre ele.

      Sa te bucuri de ea si fara evenimente, asteptam un topic de prezentare in sectiunea My car.
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • #4
        Salut Alin, multumesc mult!

        Vis-a-vis de punctul 2, cu distributia: exista vreo metoda prin care se poate evalua starea acesteia? Stiu ca la BMW N47 este la fel, in spate, iar pentru o evaluare relavanta e necesar sa cam dai motorul jos.. si daca ajungi in punctul ăsta clar o schimbi..aici este cam aceeași situatie, sau se poate inspecta mai ușor? Mai citisem undeva ca se poate pune calculatorul, si probabil daca e uzata si a sarit vreun dinte, apare eroare pe diagnoza la axul cu came- se aplica, sau nu arată nimic relevant?

        Punctul 3) Pentru schimbul uleiului in cutia de viteze nu exista niciun senzor/ entry in navigatie, nu? Masina nu stie sa ma avertizeze in legatura cu acest aspect, nu?
        /Sau se manifesta in vreun fel cutia atunci cand necesita schimbul ? Schimbarile sunt intr-adevar perceptibile, dar cred ca sunt in limitele absoult normale pentru o cutie clasica in 7 rapoarte, nu e CVT/ DSG.

        Sigur, cand ajung la masina revin si cu un topic in sectiunea My Car.

        Multumesc!
        Last edited by fireman580; 03-31-2021, 20:17 PM.

        Comment


        • #5
          2. Stiu ca la Mercedes exista un dispozitiv special care se introduce in locul intinzatorului si iti spune gradul de intindere al lantului, daca necesita sau nu schimbat, dar daca asta o faci in reprezentanta 90% din cazuri o sa zica ca trebuie schimbata distibutia, deoarece e costisitoare.
          Iti recomand ca toate interventiile asupra masinii sa se desfasoare la o persoana specializata cu tester STAR, nu altceva. alte testere pot da diverse erori fara rezolvare. Nu are legatura cu dintii pinioanelor, la om651 se rup patinele pentru ca-s de plastic.

          3. Nu exista nici-o avertizare in legatura cu schimbul de ulei la cutie, pur si simplu trebuie sa stii cand a fost schimbat si sa stii cand il schimbi. E recomandat sa faci revizia inainte sa apara probleme, eu tot am omis...hai ca merge..hai ca mai merge.. pana s-a blocat modulul ISM si nu mai puteam sa mut masina de pe loc.
          Or sa apara socuri intre trepte..
          Nu e chiar o cutie clasica in 7 rapoarte. Daca urmaresti un video pe youtube cum arata si ce este in interiorul ei o sa ramai surprins!
          Să știi să lupți când vrei să ai.
          Să nu regreți când pierzi sau dai

          Comment


          • #6
            Te contrazic Alin , masina , in speta cutia emite un cod de inlocuire ulei . Se apasa 2 butoane si apare un cod de service , nu ma refer la cel cu A , B service .Altul.

            La 7g plus , 125k km maxim sau 5 ani .

            La distributie solutia cea mai sigura , se da jos capacul , injectoarele si se vede foarte usor daca lantul este slab. Se inlocuieste garnitura la remontare.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF