Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

achizitie B180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • achizitie B180

    Va salut,

    Vreau sa achizitionez un mercedes B180, cutie manuala, din 2006, diesel, are cam 95000 km si m-ar interesa niste lucruri legate de acest model. In primul rand vreau sa stiu cam pe la cati km trebuie sa schimb distributia (e cumva pe lant?), ambreiajul cam cat ar trebui sa tina la masina asta, discurile de frana la cat se schimba?Pe partea mecanica, in speta bucsi, planetare, suspensii..etc..cat de fiabila este?motorul asta de 110 hp, are vana in el, adik, cu 5 persoane face fata pe un traseu ,omtam fara sa gafaie?traseu gen Rucar-Bran, drum asfaltat normal.La km astia cam la ce ar trebui sa ma astept ca ar putea pica...?Multumesc mult anticipat..deocamdata cam aststea ar fi intrebarile mele.

  • #2
    L-ai luat?

    Am eu unul cu 80 000 km
    - placute schimbate pe la 45 000, stil de mers lejer
    - distributia este pa lant, se umba la ea la 150 000, nu stiu daca doar pentru verificare sau mai mult de atat
    - ambreiajul este destul de rezistent, are un fel de protectie daca il fortezi se inmoaie si nu il mai poti folosi, trebuie sa il lasi vreo juma de ora ca sa isi revina
    - pe partea de suspensii cel putin la mine n-au fost probleme, insa am avut diverse probleme la motor: debitmetru stricat, a costat vreo 12 milioane, cureaua si rola de accesorii au inceput sa scartaie, la repreentanta vroiau sa ma taxeze pe dat jos motorul excrocii, pana la urma am rezolvat-o lejer intr-un alt service.
    In afara de asta s-a stricat incuietoarea la sofer, trebuie sa deschizi portiera spate si sa apesi manual siguranta de la sofer, ventilatia la fel nu merge decat pe treapta maxima (5), astea nu sunt probleme importante dar sunt enervante ca tot trebuie desfacuta masina.
    Iti face fata cu 5 persoane si bagaje in masina, insa sa nu te astepti la cine stie ce demaraj, nici macar cu masina goala. Nu stiu ce masini ai avut pana acum dar cu demarajul nu exceleaza, e destul de grea masina pentru cei 110 CP.
    Daca te intereseaza al meu este de vanzare.

    Comment


    • #3
      Originally posted by StGermain View Post
      L-ai luat?

      Am eu unul cu 80 000 km
      - placute schimbate pe la 45 000, stil de mers lejer
      - distributia este pa lant, se umba la ea la 150 000, nu stiu daca doar pentru verificare sau mai mult de atat
      - ambreiajul este destul de rezistent, are un fel de protectie daca il fortezi se inmoaie si nu il mai poti folosi, trebuie sa il lasi vreo juma de ora ca sa isi revina
      - pe partea de suspensii cel putin la mine n-au fost probleme, insa am avut diverse probleme la motor: debitmetru stricat, a costat vreo 12 milioane, cureaua si rola de accesorii au inceput sa scartaie, la repreentanta vroiau sa ma taxeze pe dat jos motorul excrocii, pana la urma am rezolvat-o lejer intr-un alt service.
      In afara de asta s-a stricat incuietoarea la sofer, trebuie sa deschizi portiera spate si sa apesi manual siguranta de la sofer, ventilatia la fel nu merge decat pe treapta maxima (5), astea nu sunt probleme importante dar sunt enervante ca tot trebuie desfacuta masina.
      Iti face fata cu 5 persoane si bagaje in masina, insa sa nu te astepti la cine stie ce demaraj, nici macar cu masina goala. Nu stiu ce masini ai avut pana acum dar cu demarajul nu exceleaza, e destul de grea masina pentru cei 110 CP.
      Daca te intereseaza al meu este de vanzare.



      niste poze ceva?din ce an e....am citit peforum ca aia vut cateva probleme...la ce bani il dai|?

      Comment


      • #4
        Originally posted by StGermain View Post
        L-ai luat?

        Am eu unul cu 80 000 km
        - placute schimbate pe la 45 000, stil de mers lejer
        - distributia este pa lant, se umba la ea la 150 000, nu stiu daca doar pentru verificare sau mai mult de atat
        - ambreiajul este destul de rezistent, are un fel de protectie daca il fortezi se inmoaie si nu il mai poti folosi, trebuie sa il lasi vreo juma de ora ca sa isi revina
        - pe partea de suspensii cel putin la mine n-au fost probleme, insa am avut diverse probleme la motor: debitmetru stricat, a costat vreo 12 milioane, cureaua si rola de accesorii au inceput sa scartaie, la repreentanta vroiau sa ma taxeze pe dat jos motorul excrocii, pana la urma am rezolvat-o lejer intr-un alt service.
        In afara de asta s-a stricat incuietoarea la sofer, trebuie sa deschizi portiera spate si sa apesi manual siguranta de la sofer, ventilatia la fel nu merge decat pe treapta maxima (5), astea nu sunt probleme importante dar sunt enervante ca tot trebuie desfacuta masina.
        Iti face fata cu 5 persoane si bagaje in masina, insa sa nu te astepti la cine stie ce demaraj, nici macar cu masina goala. Nu stiu ce masini ai avut pana acum dar cu demarajul nu exceleaza, e destul de grea masina pentru cei 110 CP.
        Daca te intereseaza al meu este de vanzare.
        Buna seara, imi puteti explica ce inseamna protectie la ambreiaj,- ambreiajul este destul de rezistent, are un fel de protectie daca il fortezi se inmoaie si nu il mai poti folosi, trebuie sa il lasi vreo juma de ora ca sa isi revina
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #5
          Parca ti-ai lua cal si caruta , ce intrebari sint alea ? Cit tine lantul sau ambreajul ? tu crezi ca noi stim ce ulei si la ce interval la schimbat carutasul dinaintea ta ? sau cit de tare a pilit ambreajul la trecerea de cale ferata .. nu serios astea sint intrebari SF.
          Sint masini carora le crapa chiuloasa la 50 sai mai devreme ,,,

          Comment


          • #6
            Originally posted by razvy64 View Post
            Parca ti-ai lua cal si caruta , ce intrebari sint alea ? Cit tine lantul sau ambreajul ? tu crezi ca noi stim ce ulei si la ce interval la schimbat carutasul dinaintea ta ? sau cit de tare a pilit ambreajul la trecerea de cale ferata .. nu serios astea sint intrebari SF.
            Sint masini carora le crapa chiuloasa la 50 sai mai devreme ,,,

            aaaaaaa, prietene, da, culmea sunt intrebari pertinente....intrebari generale despre aceasta masina....!probabil ca tu, circuli cu caruta, si normal ca nu ai de unde sa sti cand se rupe lantu sau cand se duce ambreiajul, deoarece, la caruta exista riscul sa deraieze calu fara sa iti dai seama...!so, eram curios, sa aflu mai exact CAT DE FIABILA ESTE MASINA!??ai prins-o?

            Comment


            • #7
              ma intereseaza sa achizitionez un b180 automat din 2006 de taxi merita? are 380 000 km. oare e gata de el sau mai merge?

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF