Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

limp mode b 200cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • limp mode b 200cdi

    Salutare tuturor
    In urma cu un an am achizitionat pentru sotie un B200cdi 140cp din 2007 CVT, 220000km, am schimbat imediat dupa achizitie toate consumabilele si fluidele inclusiv la cutie si masina a mers ceas timp de un an. saptamana trecuta dupa un drum de 600km la 2 km de casa s-a aprins check engine portocaliu in bord si simptomele sunt ca trage pana la 120/h dupa care da in nas, se plafoneaza, trebuie oprit repornit si o ia de la capat,daca plec cu kick down intra mult mai repede, pe la 60/h am studiat un pic forumul si mam apucat sa desfac eu pe la motor sa controlez eventuale cauze evidente de avarie. Asta cu "mam apucat sa desfac eu" e pentru ca am avut o experienta teribil de neplacuta cu serviceurile la o problema exact la fel dar la o masina de la alt grup, era gata sa o mai platesc odata de la ei pentru o problema foarte minora. Am desfacut capacul la filtrul de aer si am verificat toate furtunele mici de vacuum, toate sunt ok, plosca westgate este ok (am o pompa de vacuum si la 0.7 este deschisa maxim, EGR am curatat preventiv -nu era prea murdar dupa 220000km, furtunele de turbo si intercooler-aici am gasit furtunul de vine din intercooler spre motor spart de bagai degetul pe acolo, desi e de plastic capacul filtrului de aer a batut in el pana la spart, lipsea o bucsa de cauciuc de la capacul filtrului, Fericirea de pe lume pe mine cand am vazut spartura , initial am vrut sa lipesc furtunul dar pana la urma am luat unul din dezmembrari si am inlocuit. am montat totul inapoi pe masina atent fara graba, si test de drum, bagam piciorul in peda pleca super ok , numai ca am dat de un drum drept si liber , talpa la blana si dupa 120 aceeasi situatie , masina ia limp mode , s-a aprins din nou check engine.
    Am facut si o diagnoza , poza cu avariile e atasata mesajului . Va rog ajutati-ma cu ceva sfaturi ce as mai putea verifica inainte sa merg la cine stie ce service si sa arunc bani degeaba, sau poate cu un pont pentru un service pentru mercedes in zona Prahova.
    Multumesc
    P.S. am vazut acum ca am postat in sectiunea gresita, scuze, rog un moderator sa mute postul in Probleme Tehnice.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by ilieraduioan; 08-11-2021, 07:12 AM.

  • #2
    Salutare...daca te iei dupa acele erori ar trebui schimbat senzorul de presiune diferentiala ( cel cu 2 tevi) si senzorul de la arbore...Dar, eu nu as da bani pe ele fara o diagnoza Star...cu ea afli exact care si unde este problema...
    Rezolvare: cauta un service care are o diagnoza Star, sa identifice exact problema, comanzi ce trebuie, schimbi ,readaptezi parametri noii piese din Star si ai scapat de probleme...Oricare senzor ar fi nu costa o avere (100-200 lei)...Asta, in functie si de locul unde sunt pozitionati acei senzori si cat dureaza demontarea lor..Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Salutare din nou
      Revin cu un update la problema cu limp mode a mercedesului meu, astazi am pus din nou testerul pe el (ceva universal delphi, din pacate in zona mea nu gasesc pe nimeni cu star) si dupa ce am sters toate erorile am facut test de drum, apare mereu dupa ce trece de 100/h avaria din poza "2359-presiune supraalimentare;presiune scazuta "Daca nu trec cu masina de 100 si merg fara plecari bruste avaria nu apare si masina trage bine. Senzorul nu e sigur defect pentru ca avaria nu apare cu SCURTCIRCUIT dar nu e 100% exclus, e clar ca o presiune undeva scapa sau poate ceva furtun de vacuum crapat, se verifica destul de greu la A si B classe dar nu imposibil. astazi dupa amiaza ma iau de demontat si verificat dar va rog sa ma ajutati cu locatia acestui senzor ce genereaza avaria 2359, nu imi dau seama unde masoare presiunea : imediat dupa turbo sau inainte de admisia in motor (acolo sunt cam multi . Din pacate pentru modelul w245 gasesc putine materiale video pe net.
      multumesc anticipat
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • #4
        salut
        Cred ca am gasit problema, am verificat din nou toate furtunele de vacuum si tubulatura TURBO-INTERCOOLER-ADMISIE-EGR, nimic anormal pana aici, am desfacut senzorul care da avaria pe tester 2359 si acolo o-ringul mic ce asigura etanseitatea l-am gasit un pic ciupit, am inlocuit o-ringul si am curatat cu o periuta speciala de diametru mic pentru curatat jiglere moto gaura din galeria de admisie spre senzor. Surpriza masina dupa 2 ture de 30km fortata la blana nu a mai intrat in limp mode, sper ca asta a fost .
        P.S. Am in curte si un audi de 20 de ani , cand intru pe forumul lor in 5 minute am 5 notificari la orice postare, aici la mercedes putina activitate ,sau mertu se strica mai rar
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF