Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru aer defect

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Debitmetru aer defect

    B180 CDI, 2.0 Diesel, 2005, 72 000KM

    Am 72 000 si deja bag bani in masina, nu e prima data. Incepand cu 15 000 KM am tot avut problemute. Cred ca m-am lamurit cu marca...

    Simptomele sunt: turbo decuplat si turatie de maximum 3000. Electronic e limitata la 3000. Asta se intampla la 2-3 minute dupa pornirea motorului si persista pana la re-pornirea acestuia. Evident nu pot sa il opresc din 3 in 3 minute ca sa mearga OK masina. Mai mult, avand maxim 3000 rpm, si fara turbo nu va inchipuiti cum se face o depasire. Sa ai cu a 3-a 3000 si sa trebuiasca sa dai a 4-a pentru a creste viteza. Din 3 la 3000 cazi in 4 la 2000, imi vine sa cobor s-o imping din spate, depasirile sunt foarte riscante, necesita distante mari. Viteza maxima se opreste pe la 120 in 5-a sau in 6-a, mai sus de atat urca cum ar urca in mod normal de pe la 180 in sus.

    Debitmetrul nu se aduce in Iasi decat pe original si costa in functie de magazin 1280, 1250 si 1150 lei.

    Stiti de vreun B dezmembrat sau de vreun magazin SH? Urmeaza sa plec in concediu in vreo 30 de ore si nu am cum sa plec cu masina asa. Daca as gasi o piesa si un mecanic in Bucuresti, piesa la pret rezonabil (daca masina ar avea un numar rezonabil de mare de KM si/sau nu as fi mers cu ea ca un pensionar as da si 1000 Euro pe piesa dar nu la 70 000KM la o masina care costa aproape 30 000 Euro), as lua-o in concediu, as face un ocol prin Bucuresti si as rezolva problema miercuri, in drum spre mare.

    Daca aveti sugestii si/sau numere de telefon va rog sa le postati.

    Va multumesc!

    P.S. Cred ca pe viitor aleg Toyota sau similar.

  • #2
    Ia legatura cu Dok.
    Sau... incearca sa scoti mufa de la debitmetru si vezi cum merge, eu umblu cu o Lancia k 2,4tds de vreo 4 ani cu mufa scoasa si nu are nimic. Incearca si vezi ce se intampla.
    Bafta.

    Comment


    • #3
      Astazi m-a sfatuit tot asa un prieten sa o scot din priza, si dupa ce am facut asta intr-adevar a mers normal. Am pus in priza la loc insa dupa 2-3 KM.

      Maine aveam de gand sa circul la fel scos din priza si avand in vedere recomandarea ta chiar am sa fac asta.

      Multumesc.

      Comment


      • #4
        toyota

        Cu debitmetru scos, merge exact ca si Toyota!
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru opinii.

          Am fost deja la diagnoza si asta s-a detectat, chiar dupa ce am sters problema si am mers in teste.

          Cazul meu concret este ca am dat pe o masina mult mai mult fata de cat as fi dat pe concurenta, si ma asteptam, si AR FI FOST FIRESC, sa fie macar la fel de fiabila si reliable precum concurenta. Logic, nu?

          Faptul ca restul modelelor din ultimii 50 de ani merg perfect, asta ma lasa rece. Cred ca sunt rezonabil sa am pretentia la un pic de fibilitate de la masina, sa nu fi dat atatia bani in plus doar pe stema.
          Nu ma ajuta cu nimic stema daca nu pot pleca la mare fara sa platesc 11 milioane pe o piesa, asta la 72000km.
          rezonabil zic eu.

          Multumesc inca odata pentru opinii.

          Comment


          • #6
            PS: intru pe forum, in limita timpului disponibil, mult mai des decat postez, se poate verifica pe server. Nu postez asa des pentru ca nu este foarte multa activitate, iar in zona Iasi intalnirile au loc destul de rar

            Comment


            • #7
              Off topic.
              Cum pe aici in zona in care stau eu este o lipsa acuta de mecanici (in adevaratul sens al cuvantului, nu fosti tractoristi care se dau mecanici), adresez o intrebare cunoscatorilor:
              -ce probleme pot sa apara la o masina care merge cu debitmetrul anulat?


              PS: Dok, ma lasi sa te clonez si sa iti aduc clona aici la Ocna Mures?
              Nu de alta da e jale.

              Comment


              • #8
                Preluare legata de intrebrea ta:

                Intre timp poti merge asa, el (ECU) inlocuieste valoarea citita de la debitmetru cu o estimare functie de pozitia acceleratiei si turatie, etc. Evident ca valoarea aia nu e fix ce trebuie in toate cazurile, altfel nu mai era nevoie de debitmetru. Dar te alegi cel mult cu echivalentul unui carburator dereglat la masinile de pe vremuri.
                Becul ramane aprins pentru ca exista riscul sa poluezi cu vapori nearsi de motorina din cauza ca nu se poate regla perfect.


                ECU de sine statatoare nu poate aplica pe o estimare toate corectiile necesare si in conditii speciale de temperatura sau sarcina poate da mai mult un pic, oricum nesemnificativ dpdv fiabilitate.
                Cat timp nu ai filtru de particule, nu ai ce strica, mai ales ca zici ca n-a luat-o razna ca fum si consum. N-o forja, mergi ca si pana acum, mers normal si n-are sa simta prea tare lipsa debitmetrului.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by StGermain View Post
                  Multumesc pentru opinii.

                  Am fost deja la diagnoza si asta s-a detectat, chiar dupa ce am sters problema si am mers in teste.

                  Cazul meu concret este ca am dat pe o masina mult mai mult fata de cat as fi dat pe concurenta, si ma asteptam, si AR FI FOST FIRESC, sa fie macar la fel de fiabila si reliable precum concurenta. Logic, nu?

                  Faptul ca restul modelelor din ultimii 50 de ani merg perfect, asta ma lasa rece. Cred ca sunt rezonabil sa am pretentia la un pic de fibilitate de la masina, sa nu fi dat atatia bani in plus doar pe stema.
                  Nu ma ajuta cu nimic stema daca nu pot pleca la mare fara sa platesc 11 milioane pe o piesa, asta la 72000km.
                  rezonabil zic eu.

                  Multumesc inca odata pentru opinii.
                  Reviziile le-ai facut la timp? In cazul in care te bazezi doar pe faptul ca ai platit mai mult, ai toate sansele sa se strice si debitmetrul nou!
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by StGermain View Post
                    Preluare legata de intrebrea ta:
                    Ok, am inteles.
                    Danke pentru raspuns.

                    Comment


                    • #11
                      Nu mi se pare corect!

                      Nu cred ca este normal ca un user sa primeasca ajutor, sa nu raspunda si sa dispara!

                      Propun o regula la regula pt adaugarea obligatiei de a posta rezultatele.


                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Nu am raspuns pentru ca am fost in concediu. Am incercat sa intru de pe telefon dar nu a functionat forumul de pe telefon. Celalalt forum a functionat si de aceea acolo am raspuns - NU sunt genul care se vede cu raspunsuri si cu sacii in caruta dupa care dispare.

                        Astazi m-am intors. Nu am rezolvat problema, merg cu debitmetrul scos din priza.

                        Se comporta normal, consuma normal dar oricum nu-mi convine si am sa rezolv problema intr-un fel sau altul.

                        Pana una alta trebuie sa merg sa fac unghiurile ca am impresia ca iar s-au strambat (desi merg pe drumuri ocolite numai ca sa le ocolesc pe cele proaste). Data trecuta nu m-am dus la timp si a trebuit sa cumpar alte cauciucuri pe fata ca se uzasera pe exterior.

                        Pe de alta parte, la peste 80 km/h se aude un huruit cam in ritmul de invartire a rotii, e posibil sa fie rulmentul?

                        Va multumesc inca odata pentru opinii.
                        Last edited by StGermain; 07-31-2009, 11:49 AM. Reason: completari

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca mi-ai dat un mail, dar eram in concediu.

                          Acum despre debitmetru, pentru ca tot mergi cu mufa scoasa, incearca urmatoarele(poti sa scutesti multi bani):
                          1.Curata contactele mufei cu un spray pentru contacte electrice;
                          2.Curata-l cu multa rabdare ca aici:
                          http://www.fordscorpio.co.uk/cleanmaf.htm, site-ul ma ajutat atunci cand aveam ford mondeo iar principiul de functionare al debitmetrelor este acelasi;
                          3.Testarea debitmetrului este mai complicata: http://www.fordscorpio.co.uk/maftest.htm;
                          4.Schimba obligatoriu filtrul de aer, praful este principala cauza a caderii debitmetrelor ;

                          Comment


                          • #14
                            sau la A classe:http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm

                            Comment


                            • #15
                              Filtrul de aer este la jumatatea vietii, respectiv pe la 7 500 din cei 15 000 km care se parcurg intre revizii. Sa il schimb totusi? Eventual daca vad ca isi revine dupa curatare am sa-l schimb.

                              Pentru cei care ar putea comenta ca un posesor de Mercedes trebuie sa isi permita o piesa noua oricand, eventual si o masina noua - nu este vorba de a-ti permite sau nu, sau de a avea suma respectiva la dispozitie sau nu - CI este vorba de eficienta cheltuielilor.
                              Nu este eficient sa cumpar alt debitmetru deocamdata, decat dupa ce epuizez celelalte solutii. Daca vroiam sa cumpar piese, cu siguranta alegeam alta marca.

                              Multumesc in mod deosebit valyvis10 pentru solicitudine, nu este prima data cand ma ajuti cu instructiuni, trebuie ca pe viitor sa luam o masa impreuna. Al doilea link nu merge, intra ceva reclame si ringtones.

                              Evident nu ma pot duce la mesteri sa incerc sa il demontez/curat, sunt atat de parveniti cu totii incat se uita lung si dispretuitor la tine si te intreaba de ce le dai lor de facut asa ceva, de ce nu cumperi piesa noua si ei doar s-o monteze. Ca si atunci cand mergi cu masina foarte murdara la spalatorie si amaratii aia abia se apropie de ea si comenteaza ca le e greata de cat e de murdara masina, de parca i-au facut parintii in Palate si Rolls-uri.


                              Va tin la curent.
                              Last edited by StGermain; 07-31-2009, 22:27 PM. Reason: link cu ringtones

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF