Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme alternator la temperaturi scazute

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme alternator la temperaturi scazute

    Salutare,
    am si eu o problema la un B180CDI - WDD2452071J134669

    Problema apare mai exact atunci cand sunt temperaturi negative afara.
    Zgomotul de pe inregistrare presupun ca vine de la alternator care se chinuie sa tina pasul cu consumatorii de pe masina.

    Alte simptome, turatia variaza, luminile la fel.
    Simptomele se accentueaza in momentul in care pornesc incalzirea.

    Nu intelegeam de ce consuma incalzirea atat de mult insa intre timp am aflat ca pe acest model de masina este montat (standard) un heat booster electric de vreo 1600W care intra automat daca temperaturile sunt scazute.

    Ce-i drept, ma miram la inceput de unde baga aer cald la 1 minut de la pornirea motorului.

    Masina o am de ~6 luni, nu stiu nici bateria cat este de veche... este posibil sa se amelioreze daca schimb bateria?

    In bord imi arata ~12.1V iar cu motorul pornit ~14.2. In momentul in care pornesc luminile si mai ales caldura... alterneaza pe la 12-13V.

    Problema se amelioreaza cand se incalzeste motorul sau daca opresc incalzirea.

    Intrebarea este... cat de grava ar putea fi problema? Trebuie dat jos motorul, inlocuit alternatorul sau se pot schimba accesoriile fara asa mare bataie de cap?

  • #2
    Alternatorul și bateria se pot schimba fără mari complicații. Poți începe cu o verificare, prima data.
    Într-adevăr, e greu pt alternator sa alimenteze Heater Booster-ul si să încarce o baterie bătrână in același timp.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Bateria am verificat-o acum o saptamana intr-un service. Era in parametri insa nu era nici frig afara si motorul era caldut deja. O s-o inlocuiesc si astept din nou temperaturile negative pentru a vedea daca se mentin simptomele.

      Imi puteti recomanda un brand/model anume?
      Am gasit pe net o oferta de acum 2 ani la bateria originala ( la reprezentanta ), in jur de 500 lei + TVA.

      Merita investitia sau mai bine raman la Varta/Bosch si o schimb tot la doi ani?

      Comment


      • #4
        Salut. La fel face si a mea deoarece la temperaturi sazute bateria isi pierde din putere (alternatorul e nou). Vezi pe borna bateriei in ce an e fabricata bateria ( scrie saptamana si anul) a mea e cea originala a masinii a fost pusa pe masina in martie 2008 la producerea acesteia, dar bateria este din sapt. 52/ 2007. A tinut destul .

        Comment


        • #5
          Am schimbat bateria insa problema a persistat asa ca am ajuns sa inlocuiesc cureaua + role + regulator de tensiune pentru a scapa de problema.
          Din fericire, a venit si caldura intre timp. Sper sa nu mai am surprize la iarna.

          Cred ca problema a aparut in urma blocarii termostatului, am mers destul de mult cu el blocat pe deschis, motorul nu se mai incalzea iarna peste 70 grade si heat booster-ul electric a mers intr-una, solicitand alternatorul. In mod mormal, heat boosterul se opreste automat cand motorul ajunge la temperatura optima si nu porneste deloc daca afara sunt peste 8 grade celsius.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF