Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot la accelerare inainte sau dreapta, nu si stanga!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot la accelerare inainte sau dreapta, nu si stanga!

    Salutare! Ajutor!
    Am un w245 B180 CDI 2009, 160.000 km, cutie automata.
    Initial am crezut ca este ceva defect la cutie. Se auzea un zgomot din zona motorului la accelerare, fie lina, fie brusca (parca la blana nu prea se mai auzea asa tare). Un zanganit metalic de ceva care se invarte.
    Apoi am observat ca zgomotul se aude mai usor si cand masina merge la viteza de croaziera (cu pilotul automat la 110km/h).
    Insa, surpriza, cand viram spre stanga (chiar si un grad) nu se mai auzea nimic. Atentie, zgomotul nu e foarte puternic, este sensibil mai tare decat zgomotul motorului.
    In final am concluzionat ca se aude intermitent (foarte foarte des), la accelerare sau mentinere in sarcina a motorului, cand volanul sta drept sau e virat catre dreapta. Fie ca virez un grad dreapta sau 30, tot atat de tare se aude. Cand sta drept se aude mai putin o idee.
    As mai adauga ca volanul pare sa stea cam 3 grade catre dreapta cand masina merge drept. Nu trage intr-o parte. Alte zgomote nu am sesizat.
    P.S. Sunt foarte bucuros ca nu este cutia defecta. Initial am crezut ca e pe duca ea, saraca.

  • #2
    Ok. Am fost mai întâi la o diagnoza Star. Totul e ok, senzorul pozitie volanului e ok.
    Am fost apoi la geometrie unde s-a rezolvat problema volanului care stătea 2-3 grade către dreapta.
    3 mecanici mai departe am primit 2 opinii cum că ar putea fi suportii (tampoanele) motorului si o opinie cum ca ar putea fi un rulment față, însă nimeni nu e sigur de nimic.
    Căutările prin marele Google și Youtube mă lasă cu multe întrebări:
    Dacă e rulmentul de ce se aude doar în sarcină, în accelerație? De ce nu se aude mai tare când am geamul deschis. De ce nu este influențată frecvența zgomotului de viteza cu care se învârte roata?
    Dacă e vreunul din tampoane, de ce nu se mișcă motorul mai mult cand e accelerat? Am văzut că toată lumea recomandă pentru diagnosticarea tampoanelor cuplarea în D sau în R și accelerare cu frâna apăsată. Dacă motorul se mișcă violent, sunt uzate tampoanele.
    Speculația mecanicilor ar fi că unul din tampoane este uzat și că vibrația motorului se transmite în caroserie când ating metal pe metal îmbinările, iar transferul greutății către dreapta când iau de volan către stânga ar împiedica lucrul ăsta. Mă gândesc că ar trebui să fie destul de uzat unul din tampoane ca lucrul ăsta să fie posibil, atât de uzat încât ar și cloncăni în diferite momente ale mersului.
    Am cerut oferte de preț pentru înlocuirea tampoanelor și am auzit mai mult oftaturi decât sume avansate. B class... asta e aia de se dă motorul jos ca să schimbi un bec... cunoașteți placa.
    Zgomotul nu este foarte deranjant așa că pot urma sfatul nonșalant (și chiar de bună credință) al unuia dintre mecanici care mi-a recomandat să dau muzica un pic mai tare.
    Mă gândesc că înlocuirea unui rulment e destul de ieftină, însă chiar nu prezintă nici cel mai mic joc. Nici planetarele, nici alte fiare sau cauciucuri nu par uzate.
    Credeți că ar trebui să aștept să se agraveze și să dea mai multe simptome mai evidente sau să încerc să îi dau de cap?

    Comment


    • #3
      Salut!
      Subscriu parerii cu rulmentul, e posibil. Am intalnit tot la o masina din asta, "de-i dai motorul jos sa schimbi un bec"(A Class w168), cu un rulment pe stanga/spate. Huruia intre 50-80km/h, dupa 80 tacea oarecum. La viraj stanga se auzea mai tare, la viraj dreapta tacea definitiv. Am schimbat si eu aiurea rulmentii pe fata crezand ca de-acolo e zgomotul... L-am lasat pana a devenit zgomotul insuportabil si dupa sunet l-am descoperit, invartind roata manual ca joc nu avea.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        O sa incerc si rotile spate. E adevarat ca nu le-am dat mare importanta. Intre timp am schimbat suportii (tampoanele) pe partea stanga (si cel de pe cutie și cel din fata) intrucat pareau mai obositi decat cei de pe dreapta. După ce i-am inlocuit am constatat că a fost cam degeaba. Cel din fată avea cauciucul usor descuamat de pe suportul metalic in partea superioară. Nu avea nicio legătura însă cu zgomotul. Contrar preconceptiilor, s-au schimbat foarte usor tampoanele.
        Ideea era acum sa schimb rulmentul de pe stanga față, însă nu sunt convins că va rezolva ceva. Nu imi pare neaparat rau ca schimb piese care inca mai duc, insa este destul de frustrant sa nu stiu ce are. Acuma pot spune cu certitudine ca la rece nu se aude, imediat după ce pornesc dimineața. Se aude la cateva minute după, în acceleratie constanta sau crescanda, de regula intre 40 si 60 km/h, mai puternic cand virez catre dreapta. Cand revin catre stanga nu se mai aude. La drum lung se aude si cand merg drept și se atenueaza cand misc usor catre stanga de volan.
        Revin cu feedback după ce schimb rulmentul/rulmentii.

        Comment


        • #5
          Ia-o usor cu verificatul intai! Si eu am schimbat destule pana sa ajung la ce-o doare. Stii, atunci cand o cauti ... gasesti destule, pe langa "subiect". Cum spuneam mai sus: verifica rulmentii spate, mai ales cel de pe dreapta. Verificare manuala: 9-3 si 12-6 pentru joc si invartit pentru sunet.
          Bafta!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Am schimbat rulmentul stanga fata. Acelasi sunet. Ma scoate din minti si pe mine si pe mecanic. Am verificat si ceilalti rulmenti si nu au nici un pic de joc sau huruit. Nici asta de l-am schimbat nu avea, dar, deh!
            Sunt convins ca voi descoperi la final ca era o chestie stupida care atingea ceva aiurea pe acolo.
            Pentru ca nici planetara nu are joc, si oricum sunetele nu sunt caracteristice si pentru ca rabdarea mea se apropie de final intentionez sa montez un action cam (gen GoPro) in diferite locuri si sa fac probe de drum poate imi dau seama de unde se aude. In rest nu mai am nicio idee. Orice sfat este binevenit.

            Comment


            • #7
              Ai sesizat cumva si o scadere a puterii la accelerare? urca peste 3000rpm? Posibil sa fie un furtun fisurat pe admisie care sa genereze acel sunet la pierderea aerului.

              Comment


              • #8
                Nu. Nicio problema la putere. motorul merge brici. Ma gandesc ca ar fi fost observate pe tester probleme de genul. Si oricum, repet, se aude cand iau dreapta de volan, in acceleratie (chiar si constanta, de ex. pe pilot automat). Zgomotul pare sa fie ori de ceva care se invarte (rontaie), ori de ceva care atinge motorul sau cutia si preia vibratia si o transmite in caroserie.

                Comment


                • #9
                  Zgomotul in sine il poate genera si aerul.. mai ales cand intra si turbo, depinde in ce loveste. Cred ca furtunul de la intercooler se afla undeva langa roata din stanga, nu-i exclus ca in momentul cand virezi stanga, sa nu mai loveasca aerul in nimic si dispare zgomotul. De regula insa... vine la pachet si cu o scadere de putere mai mica sau mai mare in functie de cat de mare este scaparea.
                  Alta idee... n-am.

                  Comment


                  • #10
                    Nu te supara pe mine sau sa radeti va rog frumos.
                    Acum nu prea imi dau seama ce fel de zgomot ai.
                    Ai incercat sa opresti aerul si sa vezi daca mai face?
                    La mine se aude la fel un ventilator care pana nu se incalzeste face urat

                    Comment


                    • #11
                      In nici un caz nu ma supar, din contra multumesc tuturor pentru ajutor și pentru interes.
                      Din pacate nu este de la ventilator. In weekend voi incerca sa inregistrez zgomotul din mai multe zone din interiorul compartimentului motorului și de langa roti (stanga si dreapta). Sper sa se inregistreze bine. Revin!

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Detin acelasi model de w245 si am observat acelasi zgomot, care initial am crezut ca provine de la rolele de la cureaua de accesorii, dar ce sa vezi.. nu ( le-am schimbat cu unele noi + alternator nou). Nu am observat sa se opreasca sunetul in momentul cand virez stanga dreapta, dar am observat ca incepe sa se auda dupa un anumit timp ( nu se aude la pornire) si nu mereu. Eu trebuie sa schimb tampoanele cei drept ca sunt uzate. Rumentii de pe spate ii am noi trebuie sa ii schimb. Revin cu un post daca se rezolva ceva. Imi poti spune la ce service ai schimbat tampoanele?

                        Comment


                        • #13
                          La al meu w245 se aude același zgomot la rulare dar când merg înainte sau virez ușor stânga, nu dreapta!
                          Zgomotul, cu tot cu vibrație, apare de pe la 70 kph si continua indiferent dacă mașina este in treaptă sau pe liber!
                          Săptămâna viitoare sper sa am timp de un service, până atunci mai urmăresc pe aici...

                          Comment


                          • #14
                            Am fost la service, am schimbat rulmentul stânga față și a dispărut zgomotul..caz fericit!
                            Rulment SKF, 197 de lei

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF