Salutare. Masinuta mea (B180 CDI , 2007 , manual 6) are o problema pe care as vrea sa o impartasesc si cu voi(in speranta ca obtin niste pareri avizate).
La stat pe loc(si uneori si in mers) se aude din cand in cand un zgomot ca si cum ai zgaria cu un cui pe o bucata de tabla , moment in care se si misca volanul stanga/dreapta 2-3 grade.
Se simt lovituri usoare si se aude un zgomot foarte puternic(si in masina si in afara).
Uneori se intampla des (de 3-4 ori pe zi) alteori la 2-3 saptamani.
Alte probleme care le are masina(si care vor fi remediate in urmatoarele zile , si care cred ca pot avea legatura cu problema asta ) sunt :
1 troncanit cand opresc motorul + smucituri la rece + zgomot ambreiaj(ca o elice in care ai baga o bucata de lemn) la jumatatea cursei de ambreiaj(zgomotul e sporadic si doar cand folosesc mult ambreiajul) + oscilatie turometru -100rpm (cand motorul e rece si numai din cand in cand, lucru care se petrece mai mereu cand mi se misca si volanul). Imi si agata foarte putin cand schimb vitezele .(Mecanicul meu spune ca e volanta si trebuie schimbata +kit ambreiaj , spunea ceva de genul "volanta poate sa se miste acolo si sa loveasca usor in cutie/disc/placa etc si sa-mi transmita prin planetara vibratiile la roata/volan").
2 tremurat in accelerare pe la 2000rpm si tremurat la franare (cu palcute si discuri TRW noi noute de 2000km).
3 Limp mode la 2800rpm fara nici o eroare pe tester si fara sa scoata fum (si nici un martor aprins in bord)
O fi coincidenta faptul ca a facut asa dupa ce i-am facut plinul(in franta)? (n-a mai facut de vreo 10 000km asa, si atunci tot dupa ce i-am facut plinul pe undeva prin germania)
4 amortizoare praf (cel putin pe fata) . nu fac urat ci doar fasaie putin +ca la relanti fac zgomotul specific pentru invartit volanul pe loc(ceea ce exclude ca flansele sa fie problema) , si am impresia ca la 140 150 pe autostrada trebuie sa imi caut putin pozitia exacta ca am impresia ca ma duc dintr-o parte in alta fara prea mult control.
Verificarea am facut-o in martie si am trecut doar cu mentiunea (supravegheat amortizoare in viitorul apropiat)
Va spun toate astea ca sa va faceti o idee despre ce este vorba si poate voi puteti face legatura intre problemele stiute(intelese) si cele nestiute(neintelese)
Scuze pentru intreg romanul si daca am deschis un topic nou fara sa-i fie locul aici , imi cer scuze.
masina are "real" vreo 160 000. de atatia km stiu eu.
La stat pe loc(si uneori si in mers) se aude din cand in cand un zgomot ca si cum ai zgaria cu un cui pe o bucata de tabla , moment in care se si misca volanul stanga/dreapta 2-3 grade.
Se simt lovituri usoare si se aude un zgomot foarte puternic(si in masina si in afara).
Uneori se intampla des (de 3-4 ori pe zi) alteori la 2-3 saptamani.
Alte probleme care le are masina(si care vor fi remediate in urmatoarele zile , si care cred ca pot avea legatura cu problema asta ) sunt :
1 troncanit cand opresc motorul + smucituri la rece + zgomot ambreiaj(ca o elice in care ai baga o bucata de lemn) la jumatatea cursei de ambreiaj(zgomotul e sporadic si doar cand folosesc mult ambreiajul) + oscilatie turometru -100rpm (cand motorul e rece si numai din cand in cand, lucru care se petrece mai mereu cand mi se misca si volanul). Imi si agata foarte putin cand schimb vitezele .(Mecanicul meu spune ca e volanta si trebuie schimbata +kit ambreiaj , spunea ceva de genul "volanta poate sa se miste acolo si sa loveasca usor in cutie/disc/placa etc si sa-mi transmita prin planetara vibratiile la roata/volan").
2 tremurat in accelerare pe la 2000rpm si tremurat la franare (cu palcute si discuri TRW noi noute de 2000km).
3 Limp mode la 2800rpm fara nici o eroare pe tester si fara sa scoata fum (si nici un martor aprins in bord)
O fi coincidenta faptul ca a facut asa dupa ce i-am facut plinul(in franta)? (n-a mai facut de vreo 10 000km asa, si atunci tot dupa ce i-am facut plinul pe undeva prin germania)
4 amortizoare praf (cel putin pe fata) . nu fac urat ci doar fasaie putin +ca la relanti fac zgomotul specific pentru invartit volanul pe loc(ceea ce exclude ca flansele sa fie problema) , si am impresia ca la 140 150 pe autostrada trebuie sa imi caut putin pozitia exacta ca am impresia ca ma duc dintr-o parte in alta fara prea mult control.
Verificarea am facut-o in martie si am trecut doar cu mentiunea (supravegheat amortizoare in viitorul apropiat)
Va spun toate astea ca sa va faceti o idee despre ce este vorba si poate voi puteti face legatura intre problemele stiute(intelese) si cele nestiute(neintelese)
Scuze pentru intreg romanul si daca am deschis un topic nou fara sa-i fie locul aici , imi cer scuze.
masina are "real" vreo 160 000. de atatia km stiu eu.
Comment