Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scartait curea - curea alternator?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by StGermain View Post
    Nu le tipari, avem alta solutie, iti scriu pe privat sau pe e-mail.

    In lipsa e-mail-ului iti scriu pe privat cum putem face.

    Ti-am scris mesaj privat. Multumesc si astept raspuns.
    Ti-am raspuns: valyvis10@yahoo,com

    Comment


    • #17
      Ca sa nu mai deschid topic nou. Am un w203 c200 cdi. La fel am un scartait dar numai de la o anumita turatie in sus, in momentul in care accelerez. Stau in dubiu si nu stiu daca e cureaua sau altceva. Martori aprinsi nu am niciunul. Totul pare ok in rest. Daca aveti vreo idee va rog sa o sharuiti. Multumesc.

      Stiu ca nu e pe sectiunea de C klass dar ma gandesc ca unele probleme sunt prea similare incat sa fie topicuri separate. Daca am gandit gresit imi cer scuze.
      Last edited by thax; 11-10-2008, 21:35 PM.

      Comment


      • #18
        Salut,

        Ar trebui sa dai mai multe detalii. Daca e la fel numai cand e rece motorul si dispare cand se incalzeste, in ce zona sub capota se afla, si asa mai departe.

        Comment


        • #19
          Rece, cald, pe loc nu scartaie la relanti. Accelerat scartaie undeva la 2500 de ture dar mai sus nu. Pe drum scartaie daca apas pedala mai tare. Daca apas mai usor si nu ajung la turatia respectiva nu mai scartaie. Daca urc ceva deal, scartaie si la 1800 de ture. Face la fel si la rece si la cald.

          Oricum am schimbat cureaua, face la fel si cu cureaua noua, urmeaza acum sa schimb rola intinzatoare.

          Am schimbat si rola intinzatoare, tot asa face desi e putin modificata tonalitatea la sunet, cred ca de la cureaua noua. A mai ramas rola de la alternator. E posibil ca atunci cand accelerez sa alunece cureaua peste rola?
          Last edited by thax; 11-19-2008, 08:50 AM.

          Comment


          • #20
            SALUT.TIN SA TE ANUNT CA NU CUREAUA SUNA SI CA ACEASTA SE INTINDE SINGURA.EU AM SCHIMBAT CUREAUA SI CELE TREI ROLE,DAR A TREBUIT SA SCHIMB SI RULMENTUL DIN COMPRESORUL DE CLIMA,DEOARECE ACESTA ERA DUS(AM APROAPE 200000KM).TOTUL A FOST PERFECT PANA CAND A APARUT ZGOMOTUL DE CARE ZICI TU.AM FOST LA MECANIC SI SE PARE CA ESTE VORBA DE FULIA DE LA ALTERNATOR,DAR TREBUIE SA VERIFICAM.TE TIN LA CURENT. LEGAT DE SCHIMBAREA CURELEI...CUREUA SE SCHIMBA FOARTE USOR,DAR LA ROLE AI DAT DE DRACU.EXISTA 3 POSIBILITATI...
            1...DACA TE DUCI LA MECANICI DE DOI LEI ACESTIA ITI VOR SPUNE CA TREBUIE DEMONTAT MOTORUL,SE POATE SI ASA.
            2...CEI DE LA MERCEDES PROCEDEAZA IN FELUL URMATOR,SE DESFACE PE DEDESUPT DIN 2 SAU 3 LOCURI MOTORUL SI SE LASA PUTIN IN JOS IN POZITIE DE SERVICE SI TOTUL SE SChIMBA FOARTE USOR,DAR OPERATIA ESTE DESTUL DE COSTISITOARE DEOARECE INCLUDE SI GOLIREA FREONULUI DE LA INSALATIA DE CLIMA SI UMPLEREA LA LOC(se desface si compresorul de clima).TOATA ACEASTA OPERATIE SE DESFASOARA PE DEDESUPT.
            3...CEA MAI SIMPLA METODA ESTE UN MECANIC BUN CARE ARE SCULE BUNE,SI CARE STIE PE UNDE SA ISI BAGE MANA FARA SA DESFACA NIMIC DAR LOCUL ESTE FOARTE STRAMT,MECANICUL MEU S-A ZGARIAT PE TOATA MANA DAR A REUSITSI CHIAR REPEDE.SUCCES

            Comment


            • #21
              Gand la gand cu bucurie (asta daca vorbeai cu mine).

              Chiar astazi am fost la service si m-am interesat - maine o duc sa ii schimbe cele trei role de ghidaj. Au verificat-o astazi si au spus ca nu este NICI cureaua, si NICI rola de intindere. Ci sunt cele de ghidaj.

              Maine o duc si au spus ca mi-o rezolva in doua-trei ore.Din cate vad tu ai Vaneo - s-ar putea sa fie la fel asezarea acolo.

              Oricum multumesc pentru indicatii si am sa tiparesc ce ai scris sa le duc - poate le va fi de folos si termina masina mai repede. Sanatate.

              Comment


              • #22
                Mai oameni buni, stati asa putin! Nu se poate sa cedeze un rulment dupa 3 ani si 55.000 km. Pai atunci inseamna ca cedeaza si rulmentii de la roti, si de la cutie si de peste tot ... Ceea ce spuneti voi se aplica la o masina de peste 10 ani, nu la una care e aproape noua. Cu rolele e aceeasi poveste. Adica mergi cu o masina 3 ani si deja are uzura ??? Cureaua sa zicem ca e consumabila si trebuie schimbata, dar restul pare cusut cu ata alba. Eu as fi mai reticent la toate povestile pe care ti le insira "inginerii" de la service.

                Comment


                • #23
                  Am fost inca de atunci si am rezolvat-o, dar am uitat sa va pun la curent:

                  Au desfacut-o, au vazut ca e intr-adevar din role (angrenajul respectiv, adica rolele, cureaua, intizatorul stau exact pe burta masinii, acoperite doar de scutul de plastic, deci in calea prafului).

                  Era vorba sa schimbe cele trei role de ghidaj, cureaua nu era necesara de schimbat. Am lasat-o vreo trei ore si cand am revenit schimbasera si cureaua, preventiv. M-a costat 650 lei toata chestia, cu tot cu manopera. Cele trei role si cureaua veche mi le-au lasat jos pe pres.

                  Efectul se pare a fi cel scontat, nu-mi mai scartaie dimineata nimic, motorul merge rotund asa cum trebuie

                  Sper sa nu mai fie cazul de interventii de niciun fel in urmatorii 50 000 KM (cu expcetia reviziilor bineinteles).

                  Comment


                  • #24
                    E normal sa mai crape cite o rola, sint piese de uzura maxima... Daca plecam pe ideea ca la Mercedes si rola trebuie sa tzina o mie de ani, inseamna ca ceva nu e in regula. Bine ca s-a rezolvat, se inchide.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF