Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Instalatie amplif + statie + condensator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Instalatie amplif + statie + condensator

    Salut!

    Vreau sa va intreb(pe cei care poate au mai facut asa ceva)cum se poate monta un sistem audio in conditiile de mai jos

    Pe b180 cdi al meu din 2007 am instalatia de muzica din fabrica, 4 difuzoare in portiere + 2 tweetere in fata stanga si dreapta.
    In laterale in spatele scaunelor am locul pentru difuzoare insa nu sunt prezente si nici cablurile nu sunt trase pana acolo.

    Vreau sa montez ampliful insa nu am nici o posibilitate de a ma lega la sistemul audio al masinii in afara de a da fata jos la o portiera si de a lega acolo cablul de "IN" pentru amplif. Nu am reusit sa dau jos nici cd-playerul pentru a lega cablurile in spate!

    Am cautat putin pe sub mocheta si am dat de un manunchi de cabluri insa nu sunt sigur care-i care pentru ca toate sunt cam la fel de groase si fiecare are culori diferite!!!

    Intrebarile mele sunt :

    Unde ma pot lega la cablurile de la boxe fara sa trag cabluri prin portiera si stalpi (lucru foarte dificil) ca sa le duc in habitaclu?

    Unde pot lega cablul remote al amplificatorului/condensatorului sa nu fiu nevoit sa il opresc in permanenta de la intrerupator?

    Sper sa nu va fi plictisit cu problemele mele "existentiale"
    Last edited by Luxian; 04-30-2012, 08:34 AM.

  • #2
    Ce aparat ai pe masina ? Denumire sau foto!

    Comment


    • #4
      Da asta e.

      Intre timp am reusit sa leg un cablu la boxa din portiera dreapta spate si sa-l trag in portbagaj , am legat cablul de alimentare pe baterie si cablul de remote la un bec de pozitie.
      Totul functioneaza bine cand sunt cu motorul OPRIT contactul pus si pozitia aprinsa , condensatorul incarca(display digital) si ampliful e pornit(ledul de power si sigla luminoasa) insa cand pornesc morotul nu mai merge ampliful deloc (nu e aprinsa nici sigla si nici ledul nu da semne de viata).

      Legatura am facut-o cu un cablu normal de pe boxa si le-am izolat pe un cablu RCA pentru a le putea lega la amplif.

      Am un amplif magnat http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/555391854/1

      Poate sa fie din cauza cablului de - care nu e bine legat? (l-am legat la o piulita din partea superioara a banchetei sin spate)

      Comment


      • #5
        Originally posted by reve_vol_vers View Post
        Da asta e.

        Intre timp am reusit sa leg un cablu la boxa din portiera dreapta spate si sa-l trag in portbagaj , am legat cablul de alimentare pe baterie si cablul de remote la un bec de pozitie.
        Totul functioneaza bine cand sunt cu motorul OPRIT contactul pus si pozitia aprinsa , condensatorul incarca(display digital) si ampliful e pornit(ledul de power si sigla luminoasa) insa cand pornesc morotul nu mai merge ampliful deloc (nu e aprinsa nici sigla si nici ledul nu da semne de viata).

        Legatura am facut-o cu un cablu normal de pe boxa si le-am izolat pe un cablu RCA pentru a le putea lega la amplif.

        Am un amplif magnat http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/555391854/1

        Poate sa fie din cauza cablului de - care nu e bine legat? (l-am legat la o piulita din partea superioara a banchetei sin spate)
        Am avut si eu problema asta, tot asa era legat de bancheta. Lega-l de surubul care tine centura de siguranta. Pe bancheta nu are masa. Mult succes!

        Comment


        • #6
          Originally posted by reve_vol_vers View Post
          Da asta e.

          Intre timp am reusit sa leg un cablu la boxa din portiera dreapta spate si sa-l trag in portbagaj , am legat cablul de alimentare pe baterie si cablul de remote la un bec de pozitie.
          Totul functioneaza bine cand sunt cu motorul OPRIT contactul pus si pozitia aprinsa , condensatorul incarca(display digital) si ampliful e pornit(ledul de power si sigla luminoasa) insa cand pornesc morotul nu mai merge ampliful deloc (nu e aprinsa nici sigla si nici ledul nu da semne de viata).

          Legatura am facut-o cu un cablu normal de pe boxa si le-am izolat pe un cablu RCA pentru a le putea lega la amplif.

          Am un amplif magnat http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/555391854/1

          Poate sa fie din cauza cablului de - care nu e bine legat? (l-am legat la o piulita din partea superioara a banchetei sin spate)
          Cred ca remote-ul pt amplif trebuie legat la alimentarea amplificatorului de antena, acesta este alimentat doar cand porneste Audio5, legarea la becul de pozitie nu stiu ce sens are, mai ales ca becul de pozitie este alimentat pulsatoriu in timpul mersului ...

          ATENTIE mare la comportamentul unui condensator de valoare foarte mare (presupun ca ai pus de 1 Farad!) intr-un circuit electric guvernat cu Power Management!
          Masinuta ta, nu produce si nici nu consuma energie electrica in modul clasic, asa cum faceau masinile in trecut.

          Tocmai am schimbat ECU motor pe un Mercedes f scump, unde principalul motiv al defectului a fost comportamentul unui condensator de 1 Farad montat pt amplificatorul suplimentar.
          Last edited by cl600; 05-06-2012, 11:25 AM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #7
            Parerea mea este, ca sa incerci cumva sa scoti sistemul audio si sa faci legaturile in spatele lui...ca sa nu ai cumva surprize la urma (spun ca au mai patit si alti).

            Daca reusesti sa desfaci sistemul audio, cu siguranta vei gasi firul la care trebuie legat remout-ul la care vine legat amplificatorul. Firele sunt reprezentate prin culori (care sunt internationale)...sa cauti firul albastru ori albastru cu dunga alba, acela este firul pentru remout. In caz daca ai antena electrica atunci trebuie legat tot de acel fir (exact ce a mentionat si colegul mai sus) si imposibil sa nu functioneze. Sa verifici foarte bine si masa care este foarte important.

            Bafta in continuare!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #8
              Nu inteleg de vrei sa legi si condensator...ai de gand sa'ti pui subwoofer?
              Oo\=|=/oO

              Comment


              • #9
                Originally posted by PapyVicK View Post
                Nu inteleg de vrei sa legi si condensator...ai de gand sa'ti pui subwoofer?
                Bine graiesti colegu...

                Doar daca iti pui subwoofer ai nevoie de condensator.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #10
                  Salutare si scuze de intarziere... am fost plecat vreo 2 saptamani si nu prea am avut acces la internet !

                  Da vreau sa pun un woofer de 300W dar nu inteleg de ce as avea probleme cu ECU sau sistemul electric... e un condensator care porneste la remote si cand motorul e oprit nici el nu incarca... alternatorul are o marja la incarcare si nu cred ca am probleme... bateria e noua si alternatorul la fel (vechiul proprietar le-a schimbat)

                  Comment


                  • #11
                    am uitat sa va spun... am legat remote la bricheta si merge doar cand face contact bricheta(incarcatorul de telefon) si toate bune si frumoase (nu mergea pe becul de pozitie pentru ca nu stiu ce protectie pe consumator avea , mi-a zis un prieten care cunoaste bine si mi-a legat el tot)

                    Comment


                    • #12
                      salut,
                      Cum pot schimba un audio 5 cu audio 20 ,am un b classe,mentionez ca nu am nici adaptorul di spate pt mufe

                      Comment


                      • #13
                        Originally posted by cl600 View Post
                        Cred ca remote-ul pt amplif trebuie legat la alimentarea amplificatorului de antena, acesta este alimentat doar cand porneste Audio5, legarea la becul de pozitie nu stiu ce sens are, mai ales ca becul de pozitie este alimentat pulsatoriu in timpul mersului ...

                        ATENTIE mare la comportamentul unui condensator de valoare foarte mare (presupun ca ai pus de 1 Farad!) intr-un circuit electric guvernat cu Power Management!
                        Masinuta ta, nu produce si nici nu consuma energie electrica in modul clasic, asa cum faceau masinile in trecut.

                        Tocmai am schimbat ECU motor pe un Mercedes f scump, unde principalul motiv al defectului a fost comportamentul unui condensator de 1 Farad montat pt amplificatorul suplimentar.

                        Salut, am un mercedes w202 din anul 2000, as vrea sa pun un condensator pentru ca amplificatorul meu nu functioneaza cum trebuie, avand in vedere ca masina e mai veche pot sa stric ceva??? sii care ar trebui sa fie valoarea condensatorului sa nu am probleme, am o statie de 100w.

                        Comment


                        • #14
                          salut , am un B200CDI luat din Germania este din 11/2005 si de la o vreme refuza Cd urile ...adica apare pe ecran (unspecificatet CD error ) stie cine cum se poate remedia .#
                          multumesc.

                          Comment


                          • #15
                            @waliazar
                            Citeste regulamentul inainte de a posta, apoi poti trece pe la http://www.clubmercedes.ro/hai-sa-ne...ntam-f123.html, apoi, daca doresti http://www.clubmercedes.ro/my-car-me...-benz-f35.html si apoi poti avea si probleme tehnice.

                            Ai WARN!

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF