Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incalzire apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzire apa

    Salutare! Astazi am facut un drum de 320 km (majoritatea pe autostrada) si la un moment dat din cauza unui accident am mers cam 3km "bara la bara" in urma caruia am observat acul indicator de la temperatura lichidului de racire undeva intre jumatate si 3/4 (echivalentul a 90 de grade) iar in mers normal oscila foarte putin intre 80 si 2mm peste 80.
    E o chestiune curenta pe modelele astea sau am eu o problema?
    Presupun ca nu din moment ce atatia km a ramas temperatura relativ constanta.
    M-am uitat si in "vasul de expansiune" si nu am ulei in el.

    Pareri?

    Daca nu am postat bine si am creat degeaba o noua sectiune imi cer scuze!

  • #2
    Eu cred ca e absolut normal.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Salut!
      Stai linistit! Nu ai nici o problema daca temperatura lichidului a ajuns la 90 de grade. Termostatul se deschide la o temperatura cuprinsa intre 87-90 grade. Incalzirea s-a produs din cauza faptului ca ai rulat cu viteza mica timp indelungat. Fluxul de aer prin radiator a fost foarte mic iar electroventilatorul nu a fost suficient pentru a reduce temperatura sub 90 de grade. In plus fata de cele spuse mai sus ... 90 de grade e temperatura optima de functionare a majoritatii motoarelor.
      Numai bine!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Mersi mult! Sa aveti "succesuri" !

        Comment


        • #5
          Eu am mers cu a mea cu temperatura stând la 80 + 1-2mm vreo 2 ani. Când mi s-a dus termostatul de tot, mi-am dat seama că mașina trebuia să stea normal la 87 de grade, nu la 80-82 cât își stătea mie.

          90 de grade nu cred că e mult. ÃŽnsă alea 80 și ceva de le ai la relanti s-ar putea să fie limita de jos admisă.

          Nu știu care e intervalul optim de temperatură la tine, dar cred că e mai mult de 80 și puțin cât ai tu. Nu zic că trebuie să-ți schimbi încă termostatul, însă să nu fi surprins pe viitor dacă o să fie nevoie...

          Când mi-a schimbat termostatul, mecanicul a ținut morțiș să vadă ventilatorul pornit. Al tău pornește?
          ...

          Comment


          • #6
            Nu stiu inca nimic de ventilator... e nou ce-mi zici aici! Maine ii dau o tura si ma uit sa stiu exact sa iti spun ce si cum.
            Sper din toata inima sa nu imi fi cumparat doar o "gaura neagra" care sa imi pape veniturile...
            Daca e asa mai bine luam o femeie !!!

            Comment


            • #7
              Salutare. Am revenit !
              La putin peste 80 dupa ce am facut o tura vreo 10 minute nu se invarte deloc ventilatorul !
              Nici nu stiu daca-i de bine sau de rau !

              Comment


              • #8
                Originally posted by reve_vol_vers View Post
                Salutare. Am revenit !
                La putin peste 80 dupa ce am facut o tura vreo 10 minute nu se invarte deloc ventilatorul !
                Nici nu stiu daca-i de bine sau de rau !
                Salut!
                Nu-i nici o problema. La 80 de grade teoretic termostatul este inchis, deci electroventilatorul nu are cum sa fie pornit. In jurul valorii de 90 de grade porneste electroventilatorul(atunci termostatul are sa fie categoric in pozitia deschis). Bafta!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Salut!
                  Nu-i nici o problema. La 80 de grade teoretic termostatul este inchis, deci electroventilatorul nu are cum sa fie pornit. In jurul valorii de 90 de grade porneste electroventilatorul(atunci termostatul are sa fie categoric in pozitia deschis). Bafta!
                  La mine a mers perfect, sau ma rog, imi statea constant la 80 - 1 mm , de ceva timp mi se ridica aproape de 90 si ceva.
                  Trebuie sa pornesc clima ca sa racesc motorul.....

                  Comment


                  • #10
                    De cand am postat si pana acum nu s-a schimbat nimic in functionarea masinii. Toate bune si frumoase. Daca merge de ce m-ar interesa lucruri marunte ( nu ma leg la cap daca nu ma doare) . Si de atunci am facut drumuri la -5 grade cat si la 35 grade pe uscat si nici o problema.
                    Last edited by Zeus; 12-09-2012, 20:21 PM. Reason: Citeste regulamentul te rog.

                    Comment


                    • #11
                      termostatele astea functioneaza in felul urmator, deschid si inchid in functie de ce simte senzorul din el , dar dupa ce face circuit apa , daca esti in mers , poate nici atunci nu se incalzeste suficient de tare incat sa porneasca termocupla , e foarte eficient sistemul de racire astfel incat foarte rar vei auzi termocupla mergand , in mers... nu prea , stai linistit e in lomitele normale

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by GONZO View Post
                        La mine a mers perfect, sau ma rog, imi statea constant la 80 - 1 mm , de ceva timp mi se ridica aproape de 90 si ceva.
                        Trebuie sa pornesc clima ca sa racesc motorul.....
                        Si eu am exact aceeasi problema dupa ce am achizitionat un termostat nou de 82 grade , se incalzeste excesiv peste 85 de grade din cauza ca nu se deschide suficient de mult , de unde stiu....!!! Cand am schimbat termostatul de fabrica ramasese blocat pe deschis , vara era super , iarna nu se ridica nici pana la 80 de grade , deci trebuie sa aiba cursa de deschidere mare ca motorul sa functioneze fix la 80 de grade , cititi in cartea masinii, daca temperatura creste peste 80 atunci EGR ul iti limiteaza acceleratia si trebuie sa o calci mai tare decat de obicei ...intradevar daca mergi asa nu consuma mult , dar are un sunet nervos motorul , parerea mea sa-ti achizitionezi in termostat de 80 de grade original de 55 de euro. Bafta.

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=waliazar;310015]Si eu am exact aceeasi problema dupa ce am achizitionat un termostat nou de 82 grade , se incalzeste excesiv peste 85 de grade din cauza ca nu se deschide suficient de mult , de unde stiu....!!! Cand am schimbat termostatul de fabrica ramasese blocat pe deschis , vara era super , iarna nu se ridica nici pana la 80 de grade , deci trebuie sa aiva cursa de deschidere mare ca motorul sa functioneze fix la 80 de grade , cititi in cartea masinii, daca temperatura creste peste 80 atunci EGR ul iti limiteaza acceleratia si trebuie sa o calci mai tare decat de obicei ...intradevar daca mergi asa nu consuma mult , dar are un sunet nervos motorul , parerea mea sa-ti achizitionezi in termostat de 80 de grade original de 55 de euro.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF