Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Amortizoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare

    salutare,
    trebuie sa schimb amortizoarele pe fata.....cel de pe stanga este aproape scurs tot.
    Intrebare : de care recomandati (gaz,ulei) si cam ce producator?
    Multumesc.

  • #2
    Foarte bune sunt cele de la Bilstein,apoi ar fi cele de la Sachs,Monroe,depinde de cati bani dispui,cred ca cele pe gaz sunt cele mai bune,fiind aparute dupa cele pe ulei,si cele pe gaz au un ulei inlauntru,dar faza ca au acel gaz echilibreaza mai bine masina in curbe,la viteze mai mari.Si eu le-am schimbat pe toate 4 la A class am pus Monroe Sensa-Trac pentru ca am gasit o super oferta pai putin jumatae de pret decat cele Bilstein care ar fi cele mai bune,mai sun si unele Koni foarte bune,mai sport,e alegerea ta,daca nu ar fi problema de pret as merge pe Bilstein.
    Last edited by ichbin; 07-09-2011, 14:20 PM.

    Comment


    • #3
      Am achizitionat 2 amortizoare Sachs pana la urma.....ce sa zic diferenta este mare fata de celelalte doua care erau cam duse; parca pare mai stabila un pic si nu mai troncane asa de rau la gropi.
      Multumesc pentru sfat.

      Comment


      • #4
        Va salut pe toti. postul e deschis din 2011 dar subiectul e cam la fel asa ca postez aici:
        Pentru ca dispun acasa de un garaj echipat la nivel hobby am decis sa schimb singur amortizoarele la B200 cdi 2007 al meu, am ales KYB exel G , numai ca am o problema acum, amortizoarele se prind de fuzeta cu 2 suruburi , iar gaurile din flansele amortizorului permit fuzetei sa se miste cateva grade bune pe verticala , schimband unghiul de cadere al masini. si de aici problema : in zona Prahova nimeni nu vrea sa efectueze un reglaj corect al caderii rotilor, la toti se face doar convergenta lor. cum as putea sa rezolv acasa acesta problema? fuzeta fara roata montata trebuie sa fie perfect perpendiculara pe sol sau mercedes recomanda cateva grade intruna din parti ? am unboloboc magnetic care as putea sal pun pe discul de frana si sa incerc ceva dar nu am nici o data tehnica cum trebuie facuta aceasta operatiune.

        Comment


        • #5
          Chiar perfect perpendicular nu. Dar pune jumatate de grad. Specificatiile sigur le gasesti pe net.

          Ca sa poti masura caderea ai nevoie de o surpafata perfect plana. Nu neaprat perfect orizontal cat timp scazi inclinatia. Dar e f importanta planeitatea ca sa stii ca roate rotile sunt apasate egal.

          Sau cu mai putine batai de cap
          Puen stanga egala cu dreapta si ca reper iei gaurile de la telescoapele vechi.
          pe stand oricum iti apare caderea si unghiu de fuga chiar daca aia nu reglaza.
          important e ca diferentele stanga drrapta la cadere si fuga sa fie egale. Altfel trage stramb.

          in rest convergenta nu conteaza ti o regleaza aia.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ilieraduioan View Post
            Va salut pe toti. postul e deschis din 2011 dar subiectul e cam la fel asa ca postez aici:
            Pentru ca dispun acasa de un garaj echipat la nivel hobby am decis sa schimb singur amortizoarele la B200 cdi 2007 al meu, am ales KYB exel G , numai ca am o problema acum, amortizoarele se prind de fuzeta cu 2 suruburi , iar gaurile din flansele amortizorului permit fuzetei sa se miste cateva grade bune pe verticala , schimband unghiul de cadere al masini. si de aici problema : in zona Prahova nimeni nu vrea sa efectueze un reglaj corect al caderii rotilor, la toti se face doar convergenta lor. cum as putea sa rezolv acasa acesta problema? fuzeta fara roata montata trebuie sa fie perfect perpendiculara pe sol sau mercedes recomanda cateva grade intruna din parti ? am unboloboc magnetic care as putea sal pun pe discul de frana si sa incerc ceva dar nu am nici o data tehnica cum trebuie facuta aceasta operatiune.
            Update: am rezolvat la service ATANASIU Ploiesti, au acolo la reglaj directie un carucior hidraulic pe sub masina si cu ajutorul lui dupa ce au slabit suruburile la flansa amortizorului, au ridicat msina si ajustat corect caderea.
            bafta

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF