Salutare,
După ce m-am învîrtit aiurea printr-o duzină de modele potențiale (și din clase diferite) printre care Alfa Giulietta, Merc w204, Passat CC, Megane IV hatch, m-a cucerit interiorul de la W176 - interior pe care C-Class W205 îl primește doar post-2015. Un W205 auto pe benzină costă însă cît o garsonieră.
Am văzut W176-uri cu specificațiile acestea (benzină, A/T, 2012-2015) între 9900 și 14.000 Euro. Acuma, achiziția ca achiziția, însă aș dori să știu la ce costuri de întreținere mă pot aștepta. Comparabil cu ce ar fi? Un seria 5 2011+? seria 3 2011+? VW Golf VII? Dacă aveți și cifre careva din voi ar fi super, însă probabil e mai util să știu comparativ cu alte modele la ce ar trebui să mă aștept. M-am uitat fugitiv pe epiesa.ro la W176 și la CLA, multe piese le aveau comune, deci destul de scumpe.
Circul doar vreo 10-12k km pe an; cea mai rațională decizie ar fi probabil un Auris second hibrid (sau un Lexus CT200h), însă cine-și ia mașina pe criterii exclusiv raționale atunci cînd are și nițel drag de condus?
Tot la capitolul întreținere, ce poți face „la băieți” la service-uri de cartier și ce e neapărat făcut la reprezentanță?
Mulțumesc anticipat pentru ajutor
După ce m-am învîrtit aiurea printr-o duzină de modele potențiale (și din clase diferite) printre care Alfa Giulietta, Merc w204, Passat CC, Megane IV hatch, m-a cucerit interiorul de la W176 - interior pe care C-Class W205 îl primește doar post-2015. Un W205 auto pe benzină costă însă cît o garsonieră.
Am văzut W176-uri cu specificațiile acestea (benzină, A/T, 2012-2015) între 9900 și 14.000 Euro. Acuma, achiziția ca achiziția, însă aș dori să știu la ce costuri de întreținere mă pot aștepta. Comparabil cu ce ar fi? Un seria 5 2011+? seria 3 2011+? VW Golf VII? Dacă aveți și cifre careva din voi ar fi super, însă probabil e mai util să știu comparativ cu alte modele la ce ar trebui să mă aștept. M-am uitat fugitiv pe epiesa.ro la W176 și la CLA, multe piese le aveau comune, deci destul de scumpe.
Circul doar vreo 10-12k km pe an; cea mai rațională decizie ar fi probabil un Auris second hibrid (sau un Lexus CT200h), însă cine-și ia mașina pe criterii exclusiv raționale atunci cînd are și nițel drag de condus?
Tot la capitolul întreținere, ce poți face „la băieți” la service-uri de cartier și ce e neapărat făcut la reprezentanță?
Mulțumesc anticipat pentru ajutor