Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme tehnice la achizitie A180 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme tehnice la achizitie A180 CDI

    Buna seara,

    Tocmai mi-am luat un Mercedes A180 CDI din septembrie 2004, 18400km.
    Am verificat VIN-ul la AutoKlass si pana in 2009 avea 72000 km. Baietii de acolo au zis ca intradevar kilometrajul ar putea fi real...
    Am dat 3000Euro pe ea (are si RAR-ul si autentificarea facute). Ce parere aveti de pret?!
    Proprietarul (aduce masini de afara) a schimbat volanta (intradevar nu bate, vibreaza, nimic) ambreiajul (n-as prea crede dar functioneaza corespunzator).
    Problema este ca dupa ce a schimbat astea (zice el) directia este cam grea la viraj pe stanga, si masina trage stanga.
    I-am cerut sa sa o duca inapoi sa vada ce este. A zis ca a fost si ca coloana intermediara nu era pusa la punct si a fost repusa pe pozitie.
    Dar am observat acum ca este aproximativ la fel (ma rog un pic mai putin dar tot este).
    Sa nu intelegeti ca trage tare dar este sesizabil.
    Credeti ca este ceva mai grav sau doar trebuie refacuta geometria?

    Mai are ea ceva probleme cu niste plastice coapte, lipsa capacelul cu duza de la stergatorul de luneta. Lipsa doua ornamente de crom. Ma rog chestii de batranete.
    Principala problema ramane directia!!!

    A mai avut cineva aceasta problema?

    Va multumesc frumos!

  • #2
    Salut!
    Nu neaparat in ordinea asta...:directie dereglata, jocuri mari pe fata(bucsi,pivoti,capete bara etc),cauciuc uzat,desumflat,marime necorespunzatoare(ultimele doua ipoteze incluzand si stanga-spate), lovitura serioasa partea stanga(groapa,bordura samd). Daca n-o duci la service,n-o rezolvi,din spatele tastaturii...

    Comment


    • #3
      Numai vezi unde o duci la service...
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        As vrea sa ma duc la Mercedes Ploiesti pentru:

        1. O constatare totala. Vreau sa obtin o lista completa cu ce trebuie sa fac la ea si la ce sa ma astept. Cost: 300 Lei.
        2. Reglarea geometriei (avand in vedere ca ei pot sa calibreze si senzorul). In plus, nu pare nimeni interesat din Ploiesti sa faca treaba asta (s-a interesat fiul meu). Cost 250 Lei.

        Este in regula?
        Am gasit la ei capacul cu duza pentru stergatorul de luneta (mi-l aduce Miercuri). Cost 10 lei.

        Si... multumesc frumos de rapiditatea raspunsurilor!

        Comment


        • #5
          Eu aș zice să n-o gâdili la senzori dacă nu trebuie. O geometrie e până în 100 lei.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Dacă mașina este W169, atunci probabil când au umblat la ambreiaj, au dat motorul jos.
            De multe ori, coloana de direcție se intepeneste pe axul casetei de direcție.
            Găsești sigur multe info aici pe forum.
            În loc sa taie cu flexul acel ansamblu înțepenit ( e f ieftin de înlocuit cu unul nou), mecanicul a preferat sa ii dea doua ciocane.
            In acest mod, s-a dereglat reglajul senzorului de cuplu, care se afla în carcasa motorașul.

            Caseta este complet electrica.

            Calibrarea senzorului de cuplu ( cel care măsoară cât de agresiv tragi de volan) se poate face doar dacă volanul rămâne drept atunci când o ridici pe elevator - de exemplu.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

              Am mai observat acum o chestie.
              Cu volanul drept, cand opresc motorul dupa aprox. 1 secunda se roteste singur aprox. 15 sau 20 grade stanga.
              Cand pornesc motorul revine spre orizontala dar numai aproximativ 10 grade (deci nu la 0).

              Credeti ca este o presupunere rezonabila (eu sunt nespecialist) ca ar fi de la calibrarea senzorului?

              Multumesc,

              Comment


              • #8
                In link-ul de mai jos este inregistrarea fenomenului cu miscarea volanului.
                Nu stiu cum se posteaza filmulete asa ca am pus pe youtube.
                Sper sa mearga....
                http://www.youtube.com/watch?v=TqUKf...ature=youtu.be

                Comment


                • #9
                  Cred ca CL600 are dreptate...

                  In rest, am mai condus-o putin si am inceput sa-mi placa de ea (nevasta mea este topita).

                  Daca la inceput mi s-a parut cam prea inalta, am inceput sa vad deja o serie de avantaje aici si chiar imi place.
                  Cred totusi ca semnalizatorul nu este prea inspirat plasat. Prea jos si prea aproape de Pilotul automat.
                  Daca rezolv problema cu directia si cu celelalte maruntisuri (sigur un rulment pe spate) probabil n-o sa-mi para rau ca am trecut de la VW la Merc.

                  Dar... dupa ce-i fac constatarea la Autoclass Ploiesti am sa va spun ce am mai gasit (sincer, ma apuca un pic frica dar... asta e).

                  Am mai descoperit la ea ca ii lipseste sau este rupta tija de blocare a capacului de rezervor (te doare capul frate, numai asta nu am verificat-o!). Actuatorul merge (este electric si nu pneumatic). Sa vad cum se demonteaza si o sa improvizez eu ceva. Daca stie cineva cum se demonteaza mutumesc frumos din start.

                  Un weekend placut.
                  La mine ploua intruna de azinoapte!

                  Comment


                  • #10
                    In manual se gaseste o procedura de deschidere de avarie a capacului de la busonul de combustibil...cred ca pe acolo ai acces la acel mecanism de zavorare.
                    Attached Files
                    No malfunction

                    Comment


                    • #11
                      Scriu şi eu aici să nu mai fac topic nou... Încă îs în căutarea unui W169. Dar...

                      Azi am văzut unul dar dădea o senzaţie super ciudată... Răspuns întârziat la direcţie. Adică tragi de volan şi parcă dura ceva până simţeai că efectiv începe să vireze. Rog pe careva să-mi zică dacă a mai pătit aşa ceva. La W168-ul ce l-am avut era foarte ţapănă direcţia, ăsta la o mişcare scurtă stânga dreapta, mai că nu mişca nimic. Numai că nu apărea în bord ca la calculatoare "Are you sure?" cu yes şi no. Hibe la ESP sau?
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by whitepiton View Post
                        In link-ul de mai jos este inregistrarea fenomenului cu miscarea volanului.
                        Nu stiu cum se posteaza filmulete asa ca am pus pe youtube.
                        Sper sa mearga....
                        http://www.youtube.com/watch?v=TqUKf...ature=youtu.be
                        Faza cu volanul este normal, este automat la tine pt blocare in caz de furt. La altii trebuie facuta manuala treaba si se blocheaza volanul daca iei de el putin.
                        Last edited by Florin_WES; 11-27-2017, 19:59 PM. Reason: Reguli generale de postare.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF