Vă salut,
Să mă bag şi eu în discuţii, deşi poate unele s-au spus deja.
Deşi pare mică e a naibii de spaţioasă în interior. Bancheta din spate se rabatează foarte uşor sau se scoate de tot (tragi de 2 manete). Poţi căra cam ce-ţi trece prin cap cu ea, podeaua e dreaptă.
Poziţia la volan e destul de înaltă (poate râdeţi de mine) dar noaptea nu mai eşti "orbit" atât de des. Cu toate astea vizibiitatea în spate e foarte proastă din punctul meu de vedere.
Cu gropile ce să zic, cred că se simt în orice maşină. Oricum nu e foarte confortabilă. Stai cam ca într-un microbuz. Şi scutură, chiar simţi fiecare denivelare. Cu roţile, mă gândesc că au redus talonul din cauză că au pus-o pe-o latură (faza cu testul elanului).
Fiabilitate, nu ştiu ce să zic. Eu pe a mea am luat-o cu distribuţia praf (zornăia în draci), dar de atunci am fost la service doar ca să-mi duc colegii să-şi ia maşinile lor. Piesele nu mi s-au părut extraordinar de scumpe, problema e că nu se prea bagă mecanicii mai ales la motor din pricina poziţiei. Toţi se vaită că pentru orice trebuie dat motorul jos, dar dacă aşa a fost gândită se dă jos şi gata. Oricum nu se dă zilnic.
Impresiile îs de pe un A160 din '99. Dacă e mai nouă clar i-au mai adus îmbunătăţiri. Eu zic să faci un test cu ambele vezi în care "stai" mai bine. În fond şi la urma urmei cred că asta e cel mai important.
Sper să ajute.
Să mă bag şi eu în discuţii, deşi poate unele s-au spus deja.
Deşi pare mică e a naibii de spaţioasă în interior. Bancheta din spate se rabatează foarte uşor sau se scoate de tot (tragi de 2 manete). Poţi căra cam ce-ţi trece prin cap cu ea, podeaua e dreaptă.
Poziţia la volan e destul de înaltă (poate râdeţi de mine) dar noaptea nu mai eşti "orbit" atât de des. Cu toate astea vizibiitatea în spate e foarte proastă din punctul meu de vedere.
Cu gropile ce să zic, cred că se simt în orice maşină. Oricum nu e foarte confortabilă. Stai cam ca într-un microbuz. Şi scutură, chiar simţi fiecare denivelare. Cu roţile, mă gândesc că au redus talonul din cauză că au pus-o pe-o latură (faza cu testul elanului).
Fiabilitate, nu ştiu ce să zic. Eu pe a mea am luat-o cu distribuţia praf (zornăia în draci), dar de atunci am fost la service doar ca să-mi duc colegii să-şi ia maşinile lor. Piesele nu mi s-au părut extraordinar de scumpe, problema e că nu se prea bagă mecanicii mai ales la motor din pricina poziţiei. Toţi se vaită că pentru orice trebuie dat motorul jos, dar dacă aşa a fost gândită se dă jos şi gata. Oricum nu se dă zilnic.
Impresiile îs de pe un A160 din '99. Dacă e mai nouă clar i-au mai adus îmbunătăţiri. Eu zic să faci un test cu ambele vezi în care "stai" mai bine. În fond şi la urma urmei cred că asta e cel mai important.
Sper să ajute.
Comment