Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

A Klasse 140/160 cat costa taxa de mediu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    A class 1.9 benzinara acum 3 ani am dat 4500 ron taxa de mediu pe care as vrea sa o recuperez . Acum fiind doar de 3600 ron

    Comment


    • #32
      A class w168 1.6 benzina an 2000 taxa 505e 2228 ron platita sapt trecuta

      Comment


      • #33
        Salut!
        A160 e4 din 11.2001,1300ron taxa platita in aug 2014

        Comment


        • #34
          Originally posted by Nucu View Post
          Salut, azi am testat un Mercedes A140 scurt Automatic in Cluj

          Schimba foarte bine, merge foarte bine, uzura e minima minima
          Am fost la mecanic au ridicat-o pe elevator, totul ok, nu are scurgeri jocuri la roti, indoituri sasiu, lonjeroane nimic
          La verificarea cu testerul a iesit ok, probleme minore, gen senzor termometru exterior
          Pretul final dupa negociere e 2200 de euro, an 2000, taxa platita. repet fara AC
          Atat ca a avut 3 proprietari inainte dar nu prea ai de unde alege sa fie si in stare buna, sa nu aiba nici taxa dmare, sa mearga bine motorul etc


          voi ce parere aveti?
          Salut,eu am luat asta vara un A 160 w168 model Elegance cu trapa panoramica,ac, semiautomata,E3 si am dat pe ea 1500 euro,cheltuielile de inmatriculare m-au mai costat circa 1000 euro din care taxa de ,,mediu,, 502 sau 505 euro restul alte cheltuieli.Nu mai zic ca am mai si bagat ceva banuti in ea sa mearga ca un Mercedes veritabil

          Comment


          • #35
            O sa ajungi pe la 3200-3500 cu inscrierea si toate taxele..asigurare, bla bla

            Comment


            • #36
              A 160

              Originally posted by Alexs2005 View Post
              O sa ajungi pe la 3200-3500 cu inscrierea si toate taxele..asigurare, bla bla
              Nu ajungi la banii aia decit daca iti iei un an mai recent si costa masina mai mult,eu nu am ajuns la 2800 cu toate reparatiile facute,masina mea este din 1999 si printre altele am avut probleme cu pompa de benzina pe care nu am cumparat-o pe original ca ma indoia

              Comment


              • #37
                Eu am luat un A140 Avantgard din 1999,cu 990E din Germania(Berlin),personal.
                Cutie manuala,219000 km. Tuv facut de un an si parcursi 9000Km in timpul asta.Am primit-o cu peste jumatate de rezervor de benzina.
                Numere ,asigurare si impozit in DE pentru o luna=127E
                Benzina si roviniete cam 180E
                I-am schimbat filtrul si pompa de benzina 200E.
                Toba noua+ roata de rezerva + trusa+extinctor=500Ron.
                RAR 440Ron, a iesit Euro 3 ,171g CO2/km.
                Tradus acte + alte taxe aproximativ 300Ron.
                Asigurare pe 6 luni 300ron.
                Timbru de mediu 440E.

                Deci toata distractia vreo 2300E,dar masina e intr-o stare foarte buna.
                Fara rugina si gata de drum in orice conditii.
                Discuri si placute noi,ambreiaj foarte bun,baterie de 2 ani jumatate,schimbul de filtre facute de 1500Km cand am luat0o,cauciucuri de iarna,absolut totul functional.

                Scriu astea ca poate cineva vrea sa estimeze costuri cand isi ia un A Class.
                Sfat:Mergeti si luati-va singuri masina din Germania!
                Numau eu stiu cate am vazut si am auzit la inmatriculari auto in Berlin.
                Drumul pana in Berlin m-a costat 20E cu Ryanair,cu escala la Milano.

                Cat ii dai tu comision samsarului sa iti aduca un cazan cu Tuv expirat(care "nu bate,nu troncane"),faci o excursie pe cinste.

                Nu stii germana?Nici eu.
                Last edited by Nedved; 01-20-2016, 14:08 PM.

                Comment


                • #38
                  Pe cuvânt? Si cu cetățenii germani , de proveniența turca, de la care cumperi, ce faci?

                  Comment


                  • #39
                    Eu cred că omul povesteşte din experienţa proprie nu văd ce sens ar avea să fabuleze pe aici. Eu unul turc blond cu ochii albaştri n-am văzut. Deci cred că-s uşor de identificat. Plus dacă te duci să o iei de la om de acasă iar e treaba altfel.

                    Eu ce văd pe la noi de vânzare ca "recent adusă" "nerulată în ţară" sunt cam la acelaşi preţ ca la nemţi.

                    Şi tind să cred că neamţul de rând nu stă să şmenuiască o maşină de 1000€. Majoritatea pe care nu-i cheamă Mohammad sau Abdul scriu acolo de "getriebe" şi "motor" dacă e "schladen". Poze cu rugina şi cu buşelile din uşi.

                    Caz concret păţit pe pielea mea în Cehia la un bazar prin 2009 parcă. Eram cu un coleg de la muncă chitiţi să cumpărăm un Audi A4. Preţ foarte bun dar când a văzut de unde suntem a refuzat să ne-o mai vândă pe motiv că era posibil să nu ajungem cu ea acasă. Dădea din mâini şi urla la noi "motor kaput keine Rumunsko". I-am strâns mâna omului şi am luat bilete de tren.

                    Mai sunt şi oameni ok. Sau erau ☺
                    Last edited by gruiarew; 01-21-2016, 00:08 AM.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #40
                      Eu doar mi-am scris experienta aici.
                      Daca visezi turci,sarbi si polonezi, de asta o sa ai parte.
                      Faceti ce vreti.

                      Am fost intr-un autohaus nemtesc, unde neamtul proprietar era si vanzator. Era singur pe plantatie la el acolo.
                      Cazanelul meu era singurul mai ieftin. Majoritatea masinilor erau de 20.000.

                      Masina asta la 1000 se prezinta foarte bine. I-am dat 160 pe autostrada cand am venit si nu au sarit tablele de pe ea.
                      Am scos un consum de 6.7 intr=un total de 2000Km la intors. Patru pesroane si bagaje, plimbat prin Berlin 150km,Dresda,Praga si Budapesta inca pe atat. Un consum bun tinand cont ca n-am menajat-o.Deci masina e in toate mintile iar pentru varsta si banii care i-am dat pe ea, e Ok.

                      Inainte sa plec aveam salvate 30 de masini. Am cautat peste o luna pe net.
                      Unul din criterii a fost sa iau de la neamt, asa ca autohausurile cu nume turcesti,sarbesti etc au fost evitate.Sunt 2m de masini pe mobile.de, ai de unde alege.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Nedved View Post
                        Am fost intr-un autohaus nemtesc, unde neamtul proprietar era si vanzator. Era singur pe plantatie la el acolo.
                        De curiozitate, mai stii cat te-a costat toata distractia cu luatul masinii din Germania? Ma refer la costurile de transport, benzina, cazare, etc.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment


                        • #42
                          N-am platit cazare pentru ca am un prieten in Berlin.
                          Am imbinat utilul cu placutul.

                          Celelalte costuri:


                          Transport pana in Berlin : Ryanair 20E -bilet luat cu 3 saptamani inainte.
                          Transport de la aeroport pana in oras:2.70E
                          Cartela telefon de la Lebara cu 1Gb net:10E
                          Transport prin Berlin cam 6E pe zi toate pe toate mijloacele de transport in afara de UBahn.Deci tramvai,Sbahn si autobuze.
                          E tare ca descarci aplicatie cu transportul in comun si totul vine la minut,pe aplicatie iti spune cati metri sunt pana la ce statie si in ce directie este in functie de unde esti tu.
                          Totul vine la minut, nu stai ca boul in statie sa ti se lungeasca gatul dupa autobuz.Cu aplicatia stii cand sa pleci de acasa ca sa prinzi transportul, sa nu astepti in statie.
                          BVG se numste aplicatia si e cea mai tare.

                          Bagi in aplicatie statia unde esti si statia unde vrei sa ajungi si iti face traseul sau trasee ,cu unde schimbi,cat mergi pe jos si in ce directie etc...Timp nu aproximativ ci exact!

                          Eu am rezolvat treaba in doua zile. Nu se poate intr-o zi pentru ca la numere, biletele de ordine se dau dimineata la 7:30 si sunt limitate. E aglomeratie acolo, dar civilizat.

                          Numere:10E
                          Asigurare pe o luna:70E
                          Impozit :7E(desi am dat un IBAN acolo,mi-a venit plic acasa sa virez banii intr-un cont)
                          Taxa la autoritatea de omologare(Zulassungsbehörde -Ferdinand-Schultze-Str. 55): 40E
                          Aici pe Ferdinand Shultze in fata la Zulassungsbehörde este si o ghereta(romaneasca-are un steag cu Romania) unde iti imprima numerele si iti fac asigurare .Se vorbeste romana si te ajuta cei de acolo.

                          Benzina inapoi am bagat 134 litri rotunjim la 150E.
                          In Cehia am bagat cu 98 Centi si pe autobahn am bagat cu 1.3E.
                          Vigniete Cehia+Slovacia+Ungria+Romania: 50E .Am luat-o prin Cehia ca sa ma plimb sa vad si eu Praga. Nu e de ratat.

                          Restul bani de buzunar.Eu unul am cheltuit 200E intr-o excursie de 5 zile.
                          Last edited by Nedved; 01-21-2016, 20:08 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc!
                            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF