Cezar, și dacă e manuală și a "chinuit-o" e tot aia. Tot belită e.
4. Posibil să fie schimbat. Dar aia nu înseamnă neapărat că e mașina pălită. Poate i-a sărit ceva și crăpat parbrizul.
Cum zice și colegul Cezar, musai verificate seriile.
Nu există un model care să fie fără probleme. Când iei SH e ca la loterie. În 90% din cazuri are ceva bubă că nu vinde nimeni nimic de bun ce e. Gărgărițele astea îs ieftine pentru simplul fapt că manopera e rupere dincolo. Neamțul dacă-i crapă ceva la motor (distribuție, ambreiaj etc) nu se mai încurcă pentru o mașină de maxim 1500€. Depinde acum de ce-ai văzut și de ce preț vrea omul pe ea.
4. Posibil să fie schimbat. Dar aia nu înseamnă neapărat că e mașina pălită. Poate i-a sărit ceva și crăpat parbrizul.
Cum zice și colegul Cezar, musai verificate seriile.
Nu există un model care să fie fără probleme. Când iei SH e ca la loterie. În 90% din cazuri are ceva bubă că nu vinde nimeni nimic de bun ce e. Gărgărițele astea îs ieftine pentru simplul fapt că manopera e rupere dincolo. Neamțul dacă-i crapă ceva la motor (distribuție, ambreiaj etc) nu se mai încurcă pentru o mașină de maxim 1500€. Depinde acum de ce-ai văzut și de ce preț vrea omul pe ea.
Comment