Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Roata rezerva A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roata rezerva A160

    Am gasit 2 masini clasa A aduse din Germania care nu aveau roti de rezerva ci doar un kit (o punga cu un spray,o pereche de manusi si mai ceva...) purtand sigla Mercedes si care cica in caz de pana "te rezolva cu succes". Adica poti folosi si spatiul unde se depoziteaza roata de rezerva. Cred ca voi cumpara o masina A140 sau A160 si ma intereseaza acest aspect. Imi dau seama ca un cauciuc taiat trebuie inlocuit, dar daca spray-ul poate fi folosit de mai multe ori si in situatii diferite inseamna ca e totusi un castig. Intrebare: a folosit cineva aceasta modalitate de a rezolva pana? cat costa o roata de rezerva pt a negocia pretul masinii? Va multumesc!

  • #2
    O roata de rezerva de dimensiune egala cu celelalte roti, SH =janta tabla +anvelopa in stare buna = ~100lei.
    Daca sunt neinmatriculate orienteaza si fa un compromis intre starea masinilor, ani vechime si taxa de inmatriculare.Gasesti calculatoare pe net pentru 2012.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Spray-u dat in caz de pana, el umple roata cu spuma? sau cum functioneaza?

      Comment


      • #4
        Practic te poate ajuta in situatiile in care ai o intepatura-gaura pana aproximativ 5mm diametru. Are in interior un gel de etansare (gen latex) impreuna cu gaz care reumfla anvelopa si etanseaza la perforare.
        Dezavantaj este faptul ca nu poti continua drumul la fel ca si cu o anvelopa sanatoasa, trebuie sa rulez cu o viteza de pana la 80km/h pana la prima vulcanizare (dezavantaj mai ales pe autostrada).
        Eu personal nu asi renunta la roata de rezerva, acesta este practic un ajutor cand esti constrans de timp sau prezonul este prea intepenit ca sa poti desface cu cheia de roata din dotarea masinii.
        Dezmembrari Mercedes

        Comment


        • #5
          Am si eu spray din ala,doar la urgenta,daca iti intra cui trebuie sa il scoti,bagi spray-ul in roata,e un fel de spuma care se imprastie si sigileaza gaura respectiva datorita fortei centrifuge.Pe el scrie sa nu depasesti viteza de 30 mile la ora asta e 48.28 km/h,cauciucul fiind moale,se ridica putin nu mult,dar tot mai bine e sa ai roata de rezerva.E ceva mai de urgenta sau mai de femei care nu ar avea forta sa desfaca.http://www.youtube.com/watch?v=bN1YQGKCvDg e un funny video cu spray de asta.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF