Salut !
Sunt nou aici si nu de mult, posesor al unui W176, 2013, 2.2, 170 CP, automata
O frumusete de masina de care nu m-am prea bucurat inca, din diverse motive
Are 207k km, eu am luat-o in iulie la 205k.
Dupa o revizie simpla (filtre, ulei) la un service multimarca, la 3km, din mers (probabil era ultima treapta, stiti ca nu afiseaza...) de nicaieri (mi s-a spus deja de 3 pareri avizate ca nu are nicio legatura cu servicarea, e doar o coincidenta si ghinion) s-a auzit ca sunetul cand bagi grav in viteza gresita si scria ceva for safety...si am vazut ca trecuse pe Neutru, pe manuala. Nu a mai vrut sa accelereze...din inertie am reusit sa opresc pe dreapta.
Acolo, la fel, o treceam in N, D sau R degeaba, cand iau piciorul de pe frana apare cu rosu "Without changing gear, consult workshop" si trece singura in P. Rotile fata blocate...
Cutia a schimbat perfect de cand o am, niciodata vreun semn de intrebare.
Am citit diverse pareri : ISM-ul, bateria auxiliara, senzor Parking din cutie......sau ca ar merge decuplarea bornelor 10 minute, pt un reset.
Voi ce puteti sa imi spuneti ca ar trebui sa fac ?
Chiar as vrea sa evit (deranjul si cheltuiala) pentru a o desface complet pana la cutie si as vrea sa incerc orice alternativa plauzibila.
In sfaturi, pot sa va rog si sa mentiionati complexitatea solutiei propuse si costul aproximativ ?
Multumesc !
Sunt nou aici si nu de mult, posesor al unui W176, 2013, 2.2, 170 CP, automata
O frumusete de masina de care nu m-am prea bucurat inca, din diverse motive
Are 207k km, eu am luat-o in iulie la 205k.
Dupa o revizie simpla (filtre, ulei) la un service multimarca, la 3km, din mers (probabil era ultima treapta, stiti ca nu afiseaza...) de nicaieri (mi s-a spus deja de 3 pareri avizate ca nu are nicio legatura cu servicarea, e doar o coincidenta si ghinion) s-a auzit ca sunetul cand bagi grav in viteza gresita si scria ceva for safety...si am vazut ca trecuse pe Neutru, pe manuala. Nu a mai vrut sa accelereze...din inertie am reusit sa opresc pe dreapta.
Acolo, la fel, o treceam in N, D sau R degeaba, cand iau piciorul de pe frana apare cu rosu "Without changing gear, consult workshop" si trece singura in P. Rotile fata blocate...
Cutia a schimbat perfect de cand o am, niciodata vreun semn de intrebare.
Am citit diverse pareri : ISM-ul, bateria auxiliara, senzor Parking din cutie......sau ca ar merge decuplarea bornelor 10 minute, pt un reset.
Voi ce puteti sa imi spuneti ca ar trebui sa fac ?
Chiar as vrea sa evit (deranjul si cheltuiala) pentru a o desface complet pana la cutie si as vrea sa incerc orice alternativa plauzibila.
In sfaturi, pot sa va rog si sa mentiionati complexitatea solutiei propuse si costul aproximativ ?
Multumesc !
Comment