Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema pornire A140/W168/Benzina/2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema pornire A140/W168/Benzina/2000

    Salutare! Las si eu povestea asta aici poate ajuta pe cineva... Este cam lunga pentru ca se intinde pe acteva luni - vreo 10.
    Buuun! Sa o luam cu inceputu'!
    Ma gandesc eu ca de cand am luat masina in 2019 nu am schimbat filtrul de combustibil si ca poate daca nu a fost schimbat nici inainte, poate ar fi ok sa il schimb. Anul trecut in vara m-a lovit gandul asta.
    Ma duc la un mecanic recomandat in Otopeni care se ocupa de parcul de masini al firmei la care lucrez. Cu ocazia asta se uita mecanicul la masina sa vada daca mai trebuie ceva.
    O urca pe rampa, se uita p'acolo si verdictul este toba finala facuta franjuri, un arc pe spate aproape rupt si un burduf la caseta de directie. Am uitat sa spun ca nu sunt foarte cunoscator al mecanicii auto. Stiu si eu ce am mai prins de pe la un prieten care avea service, de la unul care lucreaza la o firma de piese, etc...
    Am zis OK, schimbam chestiunile astea si plus filtrul de combustibil. Zice ca-mi trimite oferta, eu plec la mare, masina merge super.
    Ajung la el dupa 2 zile, ii las masina pt ca mi-a convenit oferta (nici cea mai scumpa dar nici cea mai ieftina...).
    In aceeasi zi ma cheama ca e gata. Super. O iau, si pe drum am avut impresia ca nu mai tragea la fel, dar nu ceva care sa fie batator la ochi. In zilele urmatoare a inceput sa nu mai porneasca la sfert de cheie, pana cand nu mai pornea decat dupa vreo 3-4 contacte puse.
    Problema... intru pe net, caut pe forumuri, problema apare si la altii dar la mine doar ca nu pornea. Dupa ce pornea mergea neintrerupt, frumos, fara nici o problema. Pana n-a mai pornit deloc. Ma duc la alt mecanic - pe platforma. Tot in Otopeni. Pune tester pe ea. Pompa de combustibil trage sa moara. Ok - schimbam pompa. Porneste la sfert de cheie. Plec de la el, masina merge ok.
    Ajung acasa si inainte sa o parchez moare motorul. Il sun si zice sa o las ca poate s-a incalzit vreun releu sau ceva...
    Daca porneste sa o aduc la el din nou. Daca nu, pe platforma... O las vreo 2 ore, trece soarele de ea si cobor sa o pornesc.
    Minune! Porneste! Cam balbait, dar porneste. O duc la el. Pune tester-ul pe ea. Verdictul: releul de la pompa de combustibil este pe moarte si el.
    Zice ca l-a schimbat, platesc, iau masina care porneste la sfert de cheie si plec fericit catre Bucuresti.
    O las vreo 2-3 zile si ma duc sa o pornesc. Aceeasi problema. Parea ca nu are curent, parea ca nu are combustibil. Pornea abia dupa ce puneam de vreo 3-4-7 ori contactul si foarte balbait, cu pedala de acceleratie apasata ca si cum ai face amorsare.
    Ma duc la mecanic inapoi. Zice sa o las ca o porneste mai tarziu. Ii spusesem ca daca o porneste imediat dupa ce am oprit-o porneste la sfert. Ma suna a doua zi: masina merge, n-are nimic. I-o fi placand aerul din Otopeni, zic...
    Mai caut pe net, mai citesc pe forumuri, mai sun la prieteni - nimeni nnu stie ce are. Ma duc in orasul natal la un service oarecare. Ii spun mecanicului sa imi schimbe filtrul de combustibil ca dupa ce l-am schimbat pe ala au aparut problemele - logica mea...
    Il schimba si pune un tester pe ea. Imi spune ca imi da valoare foarte mare pe MASS AIR FLOW si ca de-acolo ar putea fi problema. In loc de grame, erau kilograme. Dar trebuie sa o las la el ca sa se convinga pentru ca piesa care ar trebui schimbata este destul de scumpa plus manopera.
    O auzise si el ca pornea mai greu. Dar nu am cum sa o las acolo si revin in Bucuresti pentru ca aci lucrez. Intr-un final gasesc pe net un service cu review-uri foarte bune, chiar prea bune pentru cei suspiciosi si decid sa ma duc la ei. Am ajuns la ei destul de greu pentru ca aveau foarte multe programari. Am lasat masina la ei dimineata, le-am zis cum face si ce face, toata povestea. Au zis sa o las afara ca ma suna ei mai tarziu.
    Ma suna pe la 13:00 si-mi spun: ELECTROMOTORUL este problema. Injuraturi in gand, aduceri aminte de morti... In fine..
    Le-am spus ca daca ei cred ca asta e problema sa il schimbe. Ei il dau jos si-mi spun ca merge reconditionat. Super - scap mai ieftin.
    Il reconditioneaza, ma suna ca au mai gasit o problema la o garnitura de la flotorul de la antigel sau ceva de genu'. Ma intreaba daca vreau sa o schimb pentru ca tot au loc acum sa umble acolo. OK plus garnitura. Ma suna dupa doua zile. Masina este gata. Veniti sa o luati.
    Toata problema era din electromotor - au zis ei. Trebuia curatat si schimbate niste piese pe la el. Acum porneste la sfert de cheie din nou.
    Deci dupa schimbul filtrului de combustibil au inceput problemele. Am schimbat pompa de combustibil, am schimbat releul pompei de combustibil am schimbat din nou filtrul de combustibil, am cumparat aparat de masurat si incarcat bateria (ca poate se duce bateria), pentru ca de fapt sa fie electromotorul. Simptomele masinii erau: pornea foarte greu la rece, la cald, nu conta. Trebuia sa fac pedala ca sa porneasca intr-un final. In mers dupa aceea era super. Nu tremura, nu se balbaia in nici un fel. Daca o porneam in 10-20 de minute de la oprire pornea putin mai greu dar fara pedala, fara vii, fara morti. Cum treceau vreo ora-doua, cum o lua de la capat.
    Deci din cauza incompetentei unora, de anul trecut si pana acum, am schimbat piese care nu aveau nimic. Atat de incompetenti incat nici n-au stiut ca piesele care au fost schimbate erau de fapt bune pentru ca le-au aruncat.
    Ma bucur foarte mult ca i-am gasit pe oamenii astia (nu le dau inca numele ca sa nu o dea si ei de gard - mai am de facut schimbul de ulei plus niste filtre la ei) pentru ca sunt foarte comunicativi, profesionisti si doar se verifica pe sine cu softul de diagnoza. Sper ca simptomele pe care le-am scris plus rezolvarea sa ajute si pe altii care sunt sau vor fi intr-un impas de genu' si sa nu treaca pe la patru service-uri ca sa afle problema reala.

  • #2
    Salut!
    Am citit romanul, si sincer, din ce ai relatat, niciuna dintre manifestari nu m-ar fi dus cu gandul la electromotor si cred ca ar putea confirma asta mai multi colegi. Cele scrise nu sunt manifestari ale unui electromotor obosit. Nu stiu ce experienta ai tu cu masinile, dar un electromotor obosit se chinuie sa invarta motorul, se aude un " țac " si atat sau invarti cheia in contact degeaba. Nimic despre asta in povestea de mai sus... Nu pot crede ca nu-ti mai tragea masina din cauza electromotorului sau ca " moare motorul" cand parchezi din cauza electromotorului...
    In fine, bine ca-i cu final fericit!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Dupa ce ai schimbat a doua oara filtrul de combustibil ti-a mai facut probleme? Nu stiu sigur la motorul tau, dar majoritatea au regulatorul de presiune benzina integrat in filtru si daca nu folosesti un filtru de calitate (cel mai bine ar fi OE evident) pot aparea problemele descrise de tine. Nici eu nu am auzit de asemenea probleme cauzate de electromotor, chiar nu au nici o legatura.

      Comment


      • #4
        LauLaur si edyy Nu am experienta in ceea ce priveste mecanica auto. Sunt un utilizator de A-Klasse care a avut o problema care a avut rezolvarea povestita. Nu stiu cum ar fi trebuit sa se comporte masina ca sa ma duc cu gandul la o anumita piesa. Stiu un singur lucru: masina pornea foarte greu, dupa chestii schimbate si patru service-uri, la ultimul au reconditionat electromotorul si acum merge. Ce pot spune despre filtre este ca au fost firme diferite - una mai ieftina, una mai scumpa. Problemele au fost aceleasi si dupa al doilea filtru. Inteleg ca toate simptomele nu va duc cu gandul la electromotor - pe nimeni nu a dus cu gandul acolo - dar in fapt asta s-a intamplat. Vorbesc din perspectiva celui care ridica capota doar pentru a verifica uleiul, antigelul si lichidul pentru parbriz. Daca este de necrezut povestea este alegerea fiecaruia. Daca deranjeaza si nu este in conformitate cu mecanica auto cunoscuta si necunoscuta voi sterge postarea. Am vrut doar prin povestea unui necunoscator sa ajut si alti necunoscatori. In sensul ca "incurcate sunt caile mercedesului". Va multumesc pentru feedback si pentru ca in acest mod am mai aflat si alte informatii.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF