Salutare tuturor, detin un Mercedes a class w169 2.0 cdi din 2011 la care am o mica problema.
Nu reusesc de nici o culoare sa scap de martoru check engine aprins din bord.
Am pus testeru pe masina si imi da codu p2101, ceea ce inseamna ca e ceva in neregula cu clapeta de acceleratie.
Pentru inceput am curatat clapeta si am sters eroarea, dar s a aprins becu iar, dupa a doua sau a treia pornire.
Apoi am schimbat clapeta cu totu, tot nimic, am schimbat partile electronice ale clapetelor intre ele, m am gandit ca poate e una dintre ele stricata dar iar fara nici un folos.
Vreau sa precizez ca masina nu are nici un simptom, se comporta si merge normal, singura problema e ca, atata timp cat check engine u e aprins, masina nu isi mai face regenerarea filtrului de particle, iar asta duce la infundarea filtrului.
Apropo, filtru a fost trimis la curatare din cauza asta, iar acum caut sa rezolv cat mai repede treaba cu check engine u ca nu mai vreau sa plateac iar o gramada de bani.
Astept parerile voastre, poate reusim sa ii dam de cap. Mersi!
Nu reusesc de nici o culoare sa scap de martoru check engine aprins din bord.
Am pus testeru pe masina si imi da codu p2101, ceea ce inseamna ca e ceva in neregula cu clapeta de acceleratie.
Pentru inceput am curatat clapeta si am sters eroarea, dar s a aprins becu iar, dupa a doua sau a treia pornire.
Apoi am schimbat clapeta cu totu, tot nimic, am schimbat partile electronice ale clapetelor intre ele, m am gandit ca poate e una dintre ele stricata dar iar fara nici un folos.
Vreau sa precizez ca masina nu are nici un simptom, se comporta si merge normal, singura problema e ca, atata timp cat check engine u e aprins, masina nu isi mai face regenerarea filtrului de particle, iar asta duce la infundarea filtrului.
Apropo, filtru a fost trimis la curatare din cauza asta, iar acum caut sa rezolv cat mai repede treaba cu check engine u ca nu mai vreau sa plateac iar o gramada de bani.
Astept parerile voastre, poate reusim sa ii dam de cap. Mersi!
Comment