Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Service specializat in debitmetru de aer in București

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Service specializat in debitmetru de aer in București

    Bună seara. Am un a clasa din 2001 1.9 benzina și am probleme la pornire mai ales când este frig. Eroarea citită de calculator la mecanic a fost de debitmetru de aer și sonda lambda. Mecanicul mi-a spus că sonda lambda poate fi și din cauza debitmetrului.
    vă rog să îmi dați un contract de cineva in București care poate repara debitmetru.
    Vă mulțumesc.

  • #2
    Salut!
    Service specializat in asa ceva nu cunosc. Sunt insa, in afara, cateva firme care repara cu succes. Aici pe forum este un coleg care se ocupa cu asa ceva: vezi topic aici!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Este de cumparat debitmetru separat, doar ca nu cred ca la noi in Romania. uite aici unu https://www.cidtrade.top/-c-1_17/-p-6014.html
      coduri Temic 311874 / VDO 93084001 / VDO 93-084-001
      Debitmetru este cositorit pe calculator are 11 pini. Ajungi la el dupa ce desfaci capacul de plastic si desurbezi calculatorul de pe conducta de admisie
      Eu zic ca e usor de schimbat, nu e complicat de cositorit. Dar nu stiu mai departe, mai ai nevoie de un star sa faci ceva calibrare?
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Bună ziua
        Am incercat sa iau legătura cu persoana din topicul postat de Laur dar nu am primit niciun răspuns. Nici la telefon. Nu știu dacă mai este valabil numărul de telefon.
        In ceea ce privește schimbarea lamelelor mă feresc este o treaptă destul de riscantă.
        Încerc totuși să dau de cineva care sa poată repara debitmetru sau să aibă unul bun care să fie pentru motorul de 1,9 benzina.

        Comment


        • #5
          Salut,

          Cauta te rog posturile mele.
          Vei vedea, ca sunt pe EBAY vanzatori de debitmetre in Germania. Te costa undeva la 200 EUR cu tot cu transport, din amintiri iti zic.
          Am descris pas-cu-pas ce tb. facut.

          Daca esti sigur 100% ca este debitmetrul, da comanda si ai rezolvat problema.

          Daca nu esti sigur ca este debitmetrul, atunci probabil ca va mai trebui sa verifici:
          1. furtune
          2. bujii si fise
          3. catalizator + sonde lambda
          4. garnituri si oringuri.

          La A-Class, problema majora este debitmerul. Mersul cu amestec eronat de carburant va strica si catalizatorul (multi repara debimetrul, dar uita de sondele lambda + catalizator);

          OBS: eu mi-am reparat A-Class-ul, dar prin reparatii i-am dublat valoarea de piata.
          Din acest motiv, dupa ce mi-a murit si alternatorul l-am dat efectiv la REMAT (nu este o gluma, am incasat pe el 250 lei)

          Succes, dar iti spun ca nu se merita :-)
          Eu mi-am pierdut timpul si ceva banuti aiurea.
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #6
            Bună ziua,
            Am revenit cu noi date legate de acest post. Am găsit pe OLX un mecanic care repară debitmetre de a class undeva prin militari București. El m-a sfătuit să verific înainte să merg la el toate variantele. Așa am descoperit că am un furtun sub debitmetru spart. Poate cineva sa îmi spună ce este? Atașez și o poză.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • #7
              Bună ziua,
              Am revenit cu noi date legate de acest post. Am găsit pe OLX un mecanic care repară debitmetre de a class undeva prin militari București. El m-a sfătuit să verific înainte să merg la el toate variantele. Așa am descoperit că am un furtun sub debitmetru spart. Poate cineva sa îmi spună ce este? Atașez și o poză.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Furtunul face parte din sistemul de recirculare a gazelor(PCV). Adica , gazele de carter sunt aduse din nou in admisie pentru a fi arse. E ieftin si se gseste aftermarket: A1660180182
                Daca furtunul ala mic e spart, se intampla sa ai aer fals, nemasurat, in motor...si de aici probleme cu amestecul.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Bună dimineața,
                  Revin cu detalii. Am schimbat sonda lambda și acum pornește mult mai bine. Însă după 3-4 drumuri mi s-au aprins iar martorul cu motoraș. Am băgat testerul să văd eroarea sonda lambda. Mecanicul mi-a spus că este catalizatorul înfundat. A avut dreptate. După ce am făcut un drum pe autostradă în turație de 3700 preț de 30 km acum pornește la sfert. Deci nu era debitmetru. Urmează să îmi fac timp să dau jos catalizatorul Saul supun la o spălare cu soluție de curățat catalizatoare.
                  Voi reveni cu detalii după operațiune. Vă mulțumesc mult pentru ajutor.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF