Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Service specializat in debitmetru de aer in București

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Service specializat in debitmetru de aer in București

    Bună seara. Am un a clasa din 2001 1.9 benzina și am probleme la pornire mai ales când este frig. Eroarea citită de calculator la mecanic a fost de debitmetru de aer și sonda lambda. Mecanicul mi-a spus că sonda lambda poate fi și din cauza debitmetrului.
    vă rog să îmi dați un contract de cineva in București care poate repara debitmetru.
    Vă mulțumesc.

  • #2
    Salut!
    Service specializat in asa ceva nu cunosc. Sunt insa, in afara, cateva firme care repara cu succes. Aici pe forum este un coleg care se ocupa cu asa ceva: vezi topic aici!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Este de cumparat debitmetru separat, doar ca nu cred ca la noi in Romania. uite aici unu https://www.cidtrade.top/-c-1_17/-p-6014.html
      coduri Temic 311874 / VDO 93084001 / VDO 93-084-001
      Debitmetru este cositorit pe calculator are 11 pini. Ajungi la el dupa ce desfaci capacul de plastic si desurbezi calculatorul de pe conducta de admisie
      Eu zic ca e usor de schimbat, nu e complicat de cositorit. Dar nu stiu mai departe, mai ai nevoie de un star sa faci ceva calibrare?
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Bună ziua
        Am incercat sa iau legătura cu persoana din topicul postat de Laur dar nu am primit niciun răspuns. Nici la telefon. Nu știu dacă mai este valabil numărul de telefon.
        In ceea ce privește schimbarea lamelelor mă feresc este o treaptă destul de riscantă.
        Încerc totuși să dau de cineva care sa poată repara debitmetru sau să aibă unul bun care să fie pentru motorul de 1,9 benzina.

        Comment


        • #5
          Salut,

          Cauta te rog posturile mele.
          Vei vedea, ca sunt pe EBAY vanzatori de debitmetre in Germania. Te costa undeva la 200 EUR cu tot cu transport, din amintiri iti zic.
          Am descris pas-cu-pas ce tb. facut.

          Daca esti sigur 100% ca este debitmetrul, da comanda si ai rezolvat problema.

          Daca nu esti sigur ca este debitmetrul, atunci probabil ca va mai trebui sa verifici:
          1. furtune
          2. bujii si fise
          3. catalizator + sonde lambda
          4. garnituri si oringuri.

          La A-Class, problema majora este debitmerul. Mersul cu amestec eronat de carburant va strica si catalizatorul (multi repara debimetrul, dar uita de sondele lambda + catalizator);

          OBS: eu mi-am reparat A-Class-ul, dar prin reparatii i-am dublat valoarea de piata.
          Din acest motiv, dupa ce mi-a murit si alternatorul l-am dat efectiv la REMAT (nu este o gluma, am incasat pe el 250 lei)

          Succes, dar iti spun ca nu se merita :-)
          Eu mi-am pierdut timpul si ceva banuti aiurea.
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #6
            Bună ziua,
            Am revenit cu noi date legate de acest post. Am găsit pe OLX un mecanic care repară debitmetre de a class undeva prin militari București. El m-a sfătuit să verific înainte să merg la el toate variantele. Așa am descoperit că am un furtun sub debitmetru spart. Poate cineva sa îmi spună ce este? Atașez și o poză.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • #7
              Bună ziua,
              Am revenit cu noi date legate de acest post. Am găsit pe OLX un mecanic care repară debitmetre de a class undeva prin militari București. El m-a sfătuit să verific înainte să merg la el toate variantele. Așa am descoperit că am un furtun sub debitmetru spart. Poate cineva sa îmi spună ce este? Atașez și o poză.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Furtunul face parte din sistemul de recirculare a gazelor(PCV). Adica , gazele de carter sunt aduse din nou in admisie pentru a fi arse. E ieftin si se gseste aftermarket: A1660180182
                Daca furtunul ala mic e spart, se intampla sa ai aer fals, nemasurat, in motor...si de aici probleme cu amestecul.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Bună dimineața,
                  Revin cu detalii. Am schimbat sonda lambda și acum pornește mult mai bine. Însă după 3-4 drumuri mi s-au aprins iar martorul cu motoraș. Am băgat testerul să văd eroarea sonda lambda. Mecanicul mi-a spus că este catalizatorul înfundat. A avut dreptate. După ce am făcut un drum pe autostradă în turație de 3700 preț de 30 km acum pornește la sfert. Deci nu era debitmetru. Urmează să îmi fac timp să dau jos catalizatorul Saul supun la o spălare cu soluție de curățat catalizatoare.
                  Voi reveni cu detalii după operațiune. Vă mulțumesc mult pentru ajutor.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF