Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire la rece W169 benzina A150

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire la rece W169 benzina A150

    De cateva zile dupa oprirea motorului se aude aprox 3-4 sec borborosind de la motor catre rezervor ( cred ca revine benzina inapoi in rezervor ) iar dimineata porneste foarte foarte greu dupa 3,4-5 incercari precizez ca dupa ce motorul a pornit si sa incalzit pornirea dupa 3-4 ore e la sfert , ce sa fie oare ?
    Am pus Starul si nu da nici o problema

  • #2
    Salut!
    As verifica pompa de benzina. Retur nu are, regulatorul de presiune fiind direct pe pompa. Daca se aude fluidul esential facand cale-ntoarsa, probabil ca supapa unisens(cu care e dotata orice pompa) nu mai tine. Incearca, dimineata inainte sa pornesti, sa pui contactul de mai multe ori, poate amorseaza mai bine circuitul.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Azi am schimbat pompa de benzina cu tot cu supapa , la fel .
      Pornirea dupa ceva timp e foarte greoaie .
      Ma gandesc sa pun o supapa de sens pe traseu aproape de rampa injectoarelor .

      Comment


      • #4
        Verifica si traseul de alimentare, stranse colierele, etc. Ai posibiliatatea sa masori presiunea?
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Traseul l am verificat azi si cred ca e in regula , pompa am masurato jos in galeata cu benzina si scoate 4 bari

          Comment


          • #6
            Temperatura lichidului de racire este aceeasi cu temperatura exterioara atunci cand motorul este rece? Sau, macar aproximativ aceeasi.
            No malfunction

            Comment


            • #7
              La prima pornire din zii pompa de benzina nu se aude doar la 3-4 cheie si atunci porneste dar foarte greu.
              Azi am cumparat si ceva filtru sau supapa de vacum in fata rezervorului de benzina ( zicea cineva ca are ceva carbon in ea ) urmeaza maine sa l schimb , va anunt.
              Eu cred ca acel zgomot dupa oprirea motorului nu poate fii de la benzina revenita inapoi in rezervor , posibil sa fie ceva aer sau vacum si azi am pus Starul pe ea si nu apare nici o problema ( Starul e al meu personal deci pot sa l pun oricand )
              Last edited by Alin Puma; 12-11-2019, 20:27 PM.

              Comment


              • #8
                Salut Alin,
                Eu iti recomandam sa verifici temperatura (e minunat ca ai tester profesional) deoarece, daca senzorul este defect si ii spune calculatorului ca motorul este fierbinte in timp ce acesta este rece, motorul nu va porni cand afara e frig...sau va porni foarte greu. Chiar daca are benzina, chiar daca are scanteie, este problema de avans...si de amestec. Calculatorul ia de bun ce ii spune senzorul si in aceasta situatie nu apare cod eroare (desi cred ca cineva care are experienta in diagnoza ar descoperi aceasta problema).
                No malfunction

                Comment


                • #9
                  Temperatura lichid 2.3 grade afara 0 grade

                  Comment


                  • #10
                    Salut !
                    Am avut o problema similara acum circa 1 an tot la A150 si prima data am schimbat RELEUL de la pompa de benzina, apoi gen dupa o luna s-a dus si pompa de tot si am schimbat-o si pe ea cu una noua.
                    In cazul meu , problema a disparut .
                    Iti recomand eventual sa inlocuiesti acel RELEU cu unul eventual imprumutat de pe o masina care merge , iar daca asta e cauza , apoi rezolvi problmea repede si relativ ieftin !
                    Succes !
                    Last edited by florinoana; 12-12-2019, 21:57 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by florinoana View Post
                      Salut !
                      Am avut o problema similara acum circa 1 an tot la A150 si prima data am schimbat RELEUL de la pompa de benzina, apoi gen dupa o luna s-a dus si pompa de tot si am schimbat-o si pe ea cu una noua.
                      In cazul meu , problema a disparut .
                      Iti recomand eventual sa inlocuiesti acel RELEU cu unul eventual imprumutat de pe o masina care merge , iar daca asta e cauza , apoi rezolvi problmea repede si relativ ieftin !
                      Succes !
                      Multumesc pentru raspuns , poti sa mi spui si pe unde e acel releu ?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Alin Puma View Post
                        Traseul l am verificat azi si cred ca e in regula , pompa am masurato jos in galeata cu benzina si scoate 4 bari
                        Presiunea se masoara cu pompa pe masina. Deconectezi furtunul cat mai aproape de motor posibil si legi un manometru. Pui odata contactul si urmaresti presiunea, trebuie sa creasca de la primul contact pana la presiunea maxima tinuta de regulator. Repeti figura cu contactul pus daca nu se ridica la primul, s.a.m.d. Lasi manometrul conectat mai multe ore (chiar si peste noapte)si urmaresti daca scade presiune si daca iar, la primul contact creste cat trebuie. Numai asa iti poti da seama daca instalatia e amorsata suficient si daca ramane amorsata. Daca zici ca nu se aude pompa la primul contact posibil ca releul sa dea rateuri. Vezi ce trebuie aici!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Alin Puma View Post

                          Multumesc pentru raspuns , poti sa mi spui si pe unde e acel releu ?

                          Salut
                          Din pacate nu stiu , eram plecat din tara , nu m-am ocupat personal ....dar cred ca orice electrician il localizeaza imediat sau la orice magazin de piese auto apare pe schema unde este exact .
                          De asemenea cred ca alti colegi de pe forum pot sa-ti raspunda , Laur.Laur sau Cl600 de exemplu !
                          Succes !

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by LauLaur View Post

                            Presiunea se masoara cu pompa pe masina. Deconectezi furtunul cat mai aproape de motor posibil si legi un manometru. Pui odata contactul si urmaresti presiunea, trebuie sa creasca de la primul contact pana la presiunea maxima tinuta de regulator. Repeti figura cu contactul pus daca nu se ridica la primul, s.a.m.d. Lasi manometrul conectat mai multe ore (chiar si peste noapte)si urmaresti daca scade presiune si daca iar, la primul contact creste cat trebuie. Numai asa iti poti da seama daca instalatia e amorsata suficient si daca ramane amorsata. Daca zici ca nu se aude pompa la primul contact posibil ca releul sa dea rateuri. Vezi ce trebuie aici!
                            Simtomul e la fel si cu cealalta pompa , deci cred ca nu e de aici problema , azi am pornit masina si pompa nu sa auzit sau poate nu am auzito eu

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by florinoana View Post


                              Salut
                              Din pacate nu stiu , eram plecat din tara , nu m-am ocupat personal ....dar cred ca orice electrician il localizeaza imediat sau la orice magazin de piese auto apare pe schema unde este exact .
                              De asemenea cred ca alti colegi de pe forum pot sa-ti raspunda , Laur.Laur sau Cl600 de exemplu !
                              Succes !
                              Azi am schimbat si acea supapa sau filtru din fata rezervorului ceva vacum .
                              Am unblat si la sigurante , am apasat fiecare siguranta in parte si ciudat sau coincidenta dar de atunci masina porneste la fiecare cheie , maine dimineata verific daca porneste .
                              Testerul Star e o adevarata mina sper sa incep sa l cunosc si sa l folosesc la adevaratul lui potential .

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF