Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire la rece W169 benzina A150

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire la rece W169 benzina A150

    De cateva zile dupa oprirea motorului se aude aprox 3-4 sec borborosind de la motor catre rezervor ( cred ca revine benzina inapoi in rezervor ) iar dimineata porneste foarte foarte greu dupa 3,4-5 incercari precizez ca dupa ce motorul a pornit si sa incalzit pornirea dupa 3-4 ore e la sfert , ce sa fie oare ?
    Am pus Starul si nu da nici o problema

  • #2
    Salut!
    As verifica pompa de benzina. Retur nu are, regulatorul de presiune fiind direct pe pompa. Daca se aude fluidul esential facand cale-ntoarsa, probabil ca supapa unisens(cu care e dotata orice pompa) nu mai tine. Incearca, dimineata inainte sa pornesti, sa pui contactul de mai multe ori, poate amorseaza mai bine circuitul.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Azi am schimbat pompa de benzina cu tot cu supapa , la fel .
      Pornirea dupa ceva timp e foarte greoaie .
      Ma gandesc sa pun o supapa de sens pe traseu aproape de rampa injectoarelor .

      Comment


      • #4
        Verifica si traseul de alimentare, stranse colierele, etc. Ai posibiliatatea sa masori presiunea?
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Traseul l am verificat azi si cred ca e in regula , pompa am masurato jos in galeata cu benzina si scoate 4 bari

          Comment


          • #6
            Temperatura lichidului de racire este aceeasi cu temperatura exterioara atunci cand motorul este rece? Sau, macar aproximativ aceeasi.
            No malfunction

            Comment


            • #7
              La prima pornire din zii pompa de benzina nu se aude doar la 3-4 cheie si atunci porneste dar foarte greu.
              Azi am cumparat si ceva filtru sau supapa de vacum in fata rezervorului de benzina ( zicea cineva ca are ceva carbon in ea ) urmeaza maine sa l schimb , va anunt.
              Eu cred ca acel zgomot dupa oprirea motorului nu poate fii de la benzina revenita inapoi in rezervor , posibil sa fie ceva aer sau vacum si azi am pus Starul pe ea si nu apare nici o problema ( Starul e al meu personal deci pot sa l pun oricand )
              Last edited by Alin Puma; 12-11-2019, 20:27 PM.

              Comment


              • #8
                Salut Alin,
                Eu iti recomandam sa verifici temperatura (e minunat ca ai tester profesional) deoarece, daca senzorul este defect si ii spune calculatorului ca motorul este fierbinte in timp ce acesta este rece, motorul nu va porni cand afara e frig...sau va porni foarte greu. Chiar daca are benzina, chiar daca are scanteie, este problema de avans...si de amestec. Calculatorul ia de bun ce ii spune senzorul si in aceasta situatie nu apare cod eroare (desi cred ca cineva care are experienta in diagnoza ar descoperi aceasta problema).
                No malfunction

                Comment


                • #9
                  Temperatura lichid 2.3 grade afara 0 grade

                  Comment


                  • #10
                    Salut !
                    Am avut o problema similara acum circa 1 an tot la A150 si prima data am schimbat RELEUL de la pompa de benzina, apoi gen dupa o luna s-a dus si pompa de tot si am schimbat-o si pe ea cu una noua.
                    In cazul meu , problema a disparut .
                    Iti recomand eventual sa inlocuiesti acel RELEU cu unul eventual imprumutat de pe o masina care merge , iar daca asta e cauza , apoi rezolvi problmea repede si relativ ieftin !
                    Succes !
                    Last edited by florinoana; 12-12-2019, 21:57 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by florinoana View Post
                      Salut !
                      Am avut o problema similara acum circa 1 an tot la A150 si prima data am schimbat RELEUL de la pompa de benzina, apoi gen dupa o luna s-a dus si pompa de tot si am schimbat-o si pe ea cu una noua.
                      In cazul meu , problema a disparut .
                      Iti recomand eventual sa inlocuiesti acel RELEU cu unul eventual imprumutat de pe o masina care merge , iar daca asta e cauza , apoi rezolvi problmea repede si relativ ieftin !
                      Succes !
                      Multumesc pentru raspuns , poti sa mi spui si pe unde e acel releu ?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Alin Puma View Post
                        Traseul l am verificat azi si cred ca e in regula , pompa am masurato jos in galeata cu benzina si scoate 4 bari
                        Presiunea se masoara cu pompa pe masina. Deconectezi furtunul cat mai aproape de motor posibil si legi un manometru. Pui odata contactul si urmaresti presiunea, trebuie sa creasca de la primul contact pana la presiunea maxima tinuta de regulator. Repeti figura cu contactul pus daca nu se ridica la primul, s.a.m.d. Lasi manometrul conectat mai multe ore (chiar si peste noapte)si urmaresti daca scade presiune si daca iar, la primul contact creste cat trebuie. Numai asa iti poti da seama daca instalatia e amorsata suficient si daca ramane amorsata. Daca zici ca nu se aude pompa la primul contact posibil ca releul sa dea rateuri. Vezi ce trebuie aici!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Alin Puma View Post

                          Multumesc pentru raspuns , poti sa mi spui si pe unde e acel releu ?

                          Salut
                          Din pacate nu stiu , eram plecat din tara , nu m-am ocupat personal ....dar cred ca orice electrician il localizeaza imediat sau la orice magazin de piese auto apare pe schema unde este exact .
                          De asemenea cred ca alti colegi de pe forum pot sa-ti raspunda , Laur.Laur sau Cl600 de exemplu !
                          Succes !

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by LauLaur View Post

                            Presiunea se masoara cu pompa pe masina. Deconectezi furtunul cat mai aproape de motor posibil si legi un manometru. Pui odata contactul si urmaresti presiunea, trebuie sa creasca de la primul contact pana la presiunea maxima tinuta de regulator. Repeti figura cu contactul pus daca nu se ridica la primul, s.a.m.d. Lasi manometrul conectat mai multe ore (chiar si peste noapte)si urmaresti daca scade presiune si daca iar, la primul contact creste cat trebuie. Numai asa iti poti da seama daca instalatia e amorsata suficient si daca ramane amorsata. Daca zici ca nu se aude pompa la primul contact posibil ca releul sa dea rateuri. Vezi ce trebuie aici!
                            Simtomul e la fel si cu cealalta pompa , deci cred ca nu e de aici problema , azi am pornit masina si pompa nu sa auzit sau poate nu am auzito eu

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by florinoana View Post


                              Salut
                              Din pacate nu stiu , eram plecat din tara , nu m-am ocupat personal ....dar cred ca orice electrician il localizeaza imediat sau la orice magazin de piese auto apare pe schema unde este exact .
                              De asemenea cred ca alti colegi de pe forum pot sa-ti raspunda , Laur.Laur sau Cl600 de exemplu !
                              Succes !
                              Azi am schimbat si acea supapa sau filtru din fata rezervorului ceva vacum .
                              Am unblat si la sigurante , am apasat fiecare siguranta in parte si ciudat sau coincidenta dar de atunci masina porneste la fiecare cheie , maine dimineata verific daca porneste .
                              Testerul Star e o adevarata mina sper sa incep sa l cunosc si sa l folosesc la adevaratul lui potential .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF