Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor bujii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor bujii

    Salutare! W168, 160cdi, an '98, pus contact, se stinge martorul bujiilor incandescente, pornit motorul ușor. După pornire se reaprind bujiile și rămân asa vreo 10 secunde, după care se sting. De ce se reaprind după pornire?

  • #2
    Salut!
    Una bucata bujie arsa(sau mai multe ). Verifica bujiile si/sau releul!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      va salut!

      anul trecut dupa ce porneam masina A class an 2007, A 180 CDI ramanea pt aprox 1 minut spirala aprinsa in bord, am mers sa vad ce eroare este si o bijie era arsa. Masina pornea si la rece (-5 grade) mai greu...pornea la prima cheie!
      Am duso la service si a schimbat bujiile, a zis ca daca tot platesc manopera si demonteaza motorul sa aiba acces sa le schimb toate 4, ok, pretul bujiilor fiind mic, bujii bosch!
      Merg la service preiau masina si zice sa schimb si releul ca e defect, am cumparat releu din dezmembrari acelas cod si degeaba. Acuma dupa schimbul bujiilor pun contactul, se stinge spirala apoi dupa ce porneste masina ramane vesnic aprins martorul spirala.
      La tester apar 3 bujii arse si releul!
      Sunt sigur ca la schimbarea bujiilor ceva s-a produs, nu a fost corect facut sau tipul bujiilor nu potrivesc,
      Acum ca a venit frigul trebuie sa dau de 2 ori la cheie pana porneste.
      Ce ma sfatuiti? sa incerc la alt service sa schimbe din nou bujiile? Alt releu am cumparat din dezmembrari, e al 3-lea si nimic nu se schimba, exclud a fi releul cauza. poate ceva cabluri la bujii nu au introdus si nu functioneaza?
      Last edited by amicull; 12-03-2019, 13:18 PM.

      Comment


      • #4
        Salut!
        Inainte de toate respecta regulile generale de postare !
        La subiect: Oricum, se impune o alta vizita la service...in urma careia sa fie verificate "noile bujii", daca au fost schimbate si nu s-a rupt vreuna, (Doamne Fereste!), cablaje , releu, etc. Nu prea cred ca au uitat sa lege bujiile, dar daca s-a rupt vreuna nu mai aveau unde sa lege cablajul. Asta e cea mai sumbra presupunere, sper sa nu fie adevarata. Cert e ca te-ai dus la service cu o bujie arsa si te-ai intors cu 3...Ceva au facut gresit!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Prima verificare, bujiile. Daca sunt bune eu suspectez ca releul tau nu primeste comanda din ECU. Pe tipul asta de motor, exista un fir de date LIN pe care ECU comanda atit functionarea releului de bujii cit si releul regulator de tensiune din alternator. Comunicatia pe LIN e ieftina dar implica deseori probleme greu de diagnosticat pentru chiar si prin interfata. Trebuie verificat continuitatea firului 88 din mufa stinga ECU la pinul 1 sau 3 din releul de bujii sa nu fie intrerupt.
          A180 2.0 CDI SAND DUNE BEIGE

          Comment


          • #6
            In releul de bujii imi intra 2 mufe una rotunda si una dreptunghiulara. Ma poti ajuta care fir sa masor si cum? am aparat de masura, multimetru. Daca nu stii exact firul voi cauta un electrician daca gasesc. Releu de bujii ma indoiesc sa fie stricat ca e schimbat. Cand am schimbat bujiile mi-a zis sa schimb releul, l-am schimbat, nimica nu s-a intamplat, acum de ceva timp cand a dat frigul am luat inca un releu din dezmembrari si degeaba... ma indoiesc ca din 3 relee toate sa fie stricate

            Comment


            • #7
              Atasata este schema.
              - Un fir rosu gros care vine de la siguranta de langa baterie F48. Verifica daca la releu ajung +12V cand pui contactu. Daca nu verifica siguranta
              Conectoru mic: - Un fir maro de masa. Verifica continuitate intre el si un punct de pe caroserie.
              -Un fir alb comanda + de la calculator connector C pin 13. Verifica daca are +12 V intre el si caroserie, cu contactul pus
              Connector mare - Bujiile. Verifica daca ai +12V fata de caroserie pe fiecare bujie, cu contactul pus
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • #8
                La A180 mai exista un fir de date, trebuie verificat si restul conexiunilor, cele de putere dar fara comanda pe acel fir de date nu va merge. Cum stai cu fata la motor, mufa din dreapta si vezi ca e marcat firul 1. O sa incerc sa ataserz o schema, cea de mai sus nu e ok pt motorul tau.
                A180 2.0 CDI SAND DUNE BEIGE

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Marcos-e420 View Post
                  Salutare! W168, 160cdi, an '98, pus contact, se stinge martorul bujiilor incandescente, pornit motorul ușor. După pornire se reaprind bujiile și rămân asa vreo 10 secunde, după care se sting. De ce se reaprind după pornire?
                  Schema electrica pusa de mine este pentru W168. Asta am vazut eu in postul #1.
                  Rog un moderator sa completeze ca este de W168, sa nu inducem lumea in eroare.
                  Pentru W169 nu pot sa va ajut ca nu am schema electrica.

                  Comment


                  • #10
                    Schema cu tot ce e legat de ECU la A180, w169
                    Attached Files
                    A180 2.0 CDI SAND DUNE BEIGE

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF