Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A170 cdi, nu porneste la cald.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A170 cdi, nu porneste la cald.

    Salutare!
    Mașina nu mai pornește decât cu spray, ramane pornita, nu pare sa mai aibă aceeași putere si daca ma dau la ea se oprește.
    Am fost respins la itp din cauza noxelor și înainte de reconstatare am zis să o forjez tare să se încălzească catalizatorul. După 20 de minute in 3-4000 de ture, pe manual intr-a doua, s-a aprins martorul epc, după care motorul s-a oprit. Am incercat sa repornesc fara succes, învârte fara sa pornească. Am avut un spray de frane la mine, a pornit imediat cu el. A rămas pornită, fără nicio eroare. Am mers cu ea la itp, am luat ipt ul (uraaaa) dar după ce am oprit-o, același joc. Am dat iar cu spray, iar a pornit, însă pe drum spre casă fără să o accelerez foarte brusc a murit iar, dar am simțit-o oarecum inainte. Pe odb nu citeste nicio eroare.
    Dacă aș ști un mecanic ok aș duce-o cu cea mai mare plăcere. Dar nu știu si imi si place să mă murdăresc pe mâini. Pe net am gasit ca ar fi o problemă cu releul pompei dar nu știu daca si la diesel e la fel, eu sincer nu am gasit releul respectiv in panoul de sigurante. Singurul lucru care îmi vine in cap e o diagnoza.
    Credeți ca e tragic sa o mai pornesc cu spray de cateva ori?
    Ce alte sugestii aveti?
    Mulțumesc!

  • #2
    Salut!
    1. Nu abuza de spray-ul de pornire, exista riscul detonatiilor.
    2. Mergi la cineva(mecanic-service) sa-ti verifice traseul alimentare/injectie. Revizie s-a facut, schimb filtru motorina?O diagnoza Star, cu vizualizarea datelor in timp real, e punctul de plecare.
    3. Nu mai cauta releul pompei ca nu exista. 1.7 CDI are pompa mecanica. In rezervor se afla doar o carcasa cu sonda litrometrica.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      LaurLaur, mulțumesc foarte mult. O sa mai folosesc atunci doar pentru mers la mecanic spray-ul. Reviziile le fac mereu cu piese Mercedes, ultima fiind acum 800 km. Are pompa mecanica, adica vreo pompa care sa poata fi amorsata manual? Știi vreun mecanic in București? Eu am fost la Marian in Giulesti la tester, dar nu prea se baga si la altveva in afara de diagnoza cand vine vorba de a class.
      Mulțumesc inca o data. Chiar sunt curios sa aflu ce am reusit sa crap in ea.

      Comment


      • #4
        Daca ai fost la tester ce erori s-au gasit? Se pot vizualiza parametrii de functionare ai diferitelor componente(senzori,injectoare, etc), asta era ideea cu testerul. Problema a aparut inainte sa faci schimbul filtrului de motorina sau dupa? Tocmai, nu are pompa manuala de amorsare si instalatia trebuie sa fie amorsata. Daca apare aer, apar si probleme.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Am fost in trecut la Marian cu alte masini, o sa merg si cu asta luni sau marti. Problema a aparut strict cand am omorât-o cu turații. Am lăsat-o nemișcata sambata, azi m-am dus sa vad ce zice si a pornit normal. Acum ca zici de amorsare, imi amintesc ca nu am amorsat foarte bine filtrul cand am facut schimbul (acum 800km) dar nu am dat la automat mult, am oprit am scos filtrul, am mai pus motirina si a mers... Vreau totusi sa vad ce a avut si sa o pun la punct pentru ca imi e draga, are super multe dotari si e super ingrijita dpdv estetic. Revin cu ce zice domnul doctor.
          Mulțumesc mult!

          Comment


          • #6
            Sper sa nu devin enervant cu update-urile, titlul nu e foarte corect in lumina noilor informatii. La rece masina porneste normal, dar nu mai porneste la cald. Sunt convins ca informatiile pe care testerul le va furniza vor fi valoroase, intre timp mai fac si eu research.
            Last edited by Florin_WES; 09-01-2019, 19:12 PM. Reason: Ți-am modificat titlul.

            Comment


            • #7
              Am fost la tester la Marian, nu știu ce user are pe forum, dar de fiecare dată când am trecut pe la el am plecat lămurit. Concluzia lui a fost ca unul din injectoare e pilaf si mi-a recomandat sa il duc la reconditionare. Pe unde am sunat la reconditionat, cam toata lumea zice că îl face, dar ar vrea să îl aduc eu demontat de pe motor. Revin cu noutăți.

              Comment


              • #8
                Pam pam... Am mers cu masina azi cu geamul deschis si am simțit miros de motorina. Cand am ajuns acasă am ridicat capota si am văzut ca de pe lângă pompa de înaltă presiune picura motorina. As vrea sa o dau jos si sa inlocuiesc garniturile respective, eventual sa văd ce mai e pe acolo. Aveți idee cumse face treaba asta?

                Comment


                • #9
                  Deja și acest titlu a devenit desuet, între timp mașina nu mai pornește deloc. După ce ne împrietenisem și convenisem că eu voi gâdila contactul de vreo trei patru ori, așteptând să se obișnuiască și ea cu gândul că va trebui să pornească (ceea ce se și întâmpla destul de repede când în final dădeam la cheie) într-o frumoasă dimineață de toamnă alaltăieri, după ce am lăsat copilul la grădiniță, când am dat la cheie a învârtit nițeluș de tot motorul, a cârâit și pa! Electromotorul învârte, dar probabil bendixul nu iese suficient și sare de pe coroană. Având în vedere celelalte probleme pe care le are mașina, îmi vine să îi dau foc. Am sunat la toți mecanicii cunoscuți și necunoscuți și am cerut o ofertă de manoperă pentru demontat, montat electromotor și am primit doar de la unul 850 lei, restul mă rugau să îi înțeleg că au treabă și că e drăguță mașina dar că nu se bagă la ea, dar să mai revin săptămâna viitoare. Mă gândesc dacă garniturile alea două din poza de jos pe lângă care curge motorină pot fi de vină pentru pornirea grea, dincolo de problema nouă a electromotorului. A, și am văzut că pe furtunul de motorină de la filtru către pompa de joase gâlgâie o droaie de bule, zici că merge cu șampanie!
                  Oricum, dacă mă apuc să scotocesc după electromotor o să dau jos și pompa și un injector despre care mi-a zis testerul că ar fi cam bulit, poate le duc la recondiționat.
                  O singura întrebare decisiva am. Se poate înlocui doar bendixul fără să dau de problema imobilizatorului?

                  IMG_20190916_170225.jpg

                  Comment


                  • #10
                    Da! Se poate schimba doar bendixul. Chiar ai putea sa-i faci o revizie generala electromotorului, bendix, carbuni si ce-o mai fi de schimbat + curatare(daca tot il ai in mana). Si n-o mai "carai" ca distrugi coroana volantei si sa vezi atunci distractie. Referitor la garnituri, "o"ring-uri- asigura-te ca nu patrunde deloc aerul in circuitul de alimentare...Nu-i place spritul! Vezi in link care, pe unde sunt o-ringurile si schimba-le(ai poze si coduri oem) Sunt ieftine...
                    Spor!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Mulțumesc mult!

                      Comment


                      • #12
                        Sunteti siguri ca se poate scoate pe sus electromotorul? Mai am ceva furtune de scos, dar pare imposibil de ajuns la surubul din spate. Help!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          La benzinar garantez ca se poate! La diesel n-am incercat. Chiar si la benzinar(care e mult mai aerisit) iti trebuie ceva creativitate si scule potrivite: antrenor clichet 1/4, prelungitoare, bit imbus 6mm(parca),cardan, etc. Ah, si cel mai important...: maini subtiri si rabdare multa!
                          Last edited by LauLaur; 09-25-2019, 18:19 PM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Electromotorul s-a rezolvat în maniera clasică, a fost înlocuit bendixul și acum funcționează fără probleme. Legat de pornirea grea și oprirea în mers, la testul cu măsurarea retururilor, două din injectoare dădeau mai mult pe retur, dar nu semnificativ. Mecanicul a zis că nu ar fi de la injectoare și presupunerea lui pare să fi fost corectă, a înlocuit supapa control presiune de pe rampa (cod 281002241) si acum masina porneste ok, merge ok și nu se mai oprește. Mi-a recomandat să pun de acum ulei de drujbă huskvarna în motorina (un litru la patru plinuri).

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF