Salutare!
Mașina nu mai pornește decât cu spray, ramane pornita, nu pare sa mai aibă aceeași putere si daca ma dau la ea se oprește.
Am fost respins la itp din cauza noxelor și înainte de reconstatare am zis să o forjez tare să se încălzească catalizatorul. După 20 de minute in 3-4000 de ture, pe manual intr-a doua, s-a aprins martorul epc, după care motorul s-a oprit. Am incercat sa repornesc fara succes, învârte fara sa pornească. Am avut un spray de frane la mine, a pornit imediat cu el. A rămas pornită, fără nicio eroare. Am mers cu ea la itp, am luat ipt ul (uraaaa) dar după ce am oprit-o, același joc. Am dat iar cu spray, iar a pornit, însă pe drum spre casă fără să o accelerez foarte brusc a murit iar, dar am simțit-o oarecum inainte. Pe odb nu citeste nicio eroare.
Dacă aș ști un mecanic ok aș duce-o cu cea mai mare plăcere. Dar nu știu si imi si place să mă murdăresc pe mâini. Pe net am gasit ca ar fi o problemă cu releul pompei dar nu știu daca si la diesel e la fel, eu sincer nu am gasit releul respectiv in panoul de sigurante. Singurul lucru care îmi vine in cap e o diagnoza.
Credeți ca e tragic sa o mai pornesc cu spray de cateva ori?
Ce alte sugestii aveti?
Mulțumesc!
Mașina nu mai pornește decât cu spray, ramane pornita, nu pare sa mai aibă aceeași putere si daca ma dau la ea se oprește.
Am fost respins la itp din cauza noxelor și înainte de reconstatare am zis să o forjez tare să se încălzească catalizatorul. După 20 de minute in 3-4000 de ture, pe manual intr-a doua, s-a aprins martorul epc, după care motorul s-a oprit. Am incercat sa repornesc fara succes, învârte fara sa pornească. Am avut un spray de frane la mine, a pornit imediat cu el. A rămas pornită, fără nicio eroare. Am mers cu ea la itp, am luat ipt ul (uraaaa) dar după ce am oprit-o, același joc. Am dat iar cu spray, iar a pornit, însă pe drum spre casă fără să o accelerez foarte brusc a murit iar, dar am simțit-o oarecum inainte. Pe odb nu citeste nicio eroare.
Dacă aș ști un mecanic ok aș duce-o cu cea mai mare plăcere. Dar nu știu si imi si place să mă murdăresc pe mâini. Pe net am gasit ca ar fi o problemă cu releul pompei dar nu știu daca si la diesel e la fel, eu sincer nu am gasit releul respectiv in panoul de sigurante. Singurul lucru care îmi vine in cap e o diagnoza.
Credeți ca e tragic sa o mai pornesc cu spray de cateva ori?
Ce alte sugestii aveti?
Mulțumesc!
Comment