Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire Mercedes A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire Mercedes A160

    Buna ziua,am si eu nevoie de ajutorul dvs,am un Mercedes A 160,an 1998 si nu mai porneste ,am sunat la vreo 3 mecanici dar toti care aud de acest model ,nu vor sa se bage.Am dus-o la un service si am pus-o pe tester si mi-au zis ca ar fi o problema pe partea electrica .Ce as putea face in acest caz,vreo recomandare ?Va multumesc anticipat !

  • #2
    Buna ziua!
    Mult prea vaga descrierea si imposibil pe baza ei, sa ne dam chiar si cu parerea. Ce probleme electrice are? Cu calculatorul, cu electromotorul, cu contactul, etc? Ca si recomandare,pentru inceput: gaseste un mecanic despus sa se ocupe de ea...
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Buna ziua, sincera sa fiu nici eu nu stiu ,tot ce va pot spune este ca inainte aveam probleme cu contactul,pornea f greu ,dupa 2-3 chei,avea si un miros puternic de benzina ce venea din spate,din portbagaj si consuma f mult ,daca alimentam intr-o zi de 100 de lei ,tot în aceeasi zi rămâneam fara benzină,specific ca nu mergeam decat pana la seviciu si înapoi.(in oraș).

      Comment


      • #4
        Debitmetrul ar putea fi problema masinii tale. Asta daca nu ai cumva vreo gaura in rezervor, furtune sparte etc. .
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Buna ziua. Prea putine detalii pentru a va ajuta... Ceva coduri de eroare de la diagnoza? O filmare cu o incercare de pornire?
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            Am patitceva similar si problema a fost debimetrul.

            Comment


            • #7
              inglorius Am primit prea putine detalii de la initiatoarea acestui topic pentru a ne da cu parerea, zic eu.
              W168 or nothing!

              Comment


              • #8
                Buna ziua,revin catre dvs cu mentiunea ca am fost la mecanic si mi-a zia ca era un fir rupt si niste bujii .Am mers cu ea pana la Bucuresti ,am lasat-o vreo 2 zile in parcare si surpriza...masina nu mai pornea,am crezut ca e bateria , am bagat-o la incarcat in casa ,si cand am instalat-o a pornit dar iar s-a oprit .Mai specific ca e un fir maro la baterie scos si nu știu de unde provine.Va rog ,daca e cineva de aici care sa ma ajute s-o repar ,ca nu cunosc pe nimeni in Bucuresti sa ma ajute .Va atasez poze si un video,dar imi da eroare la video.Va multumesc anticipat! 20190207_141956.jpg

                Comment


                • #9
                  Buna ziua,revin catre dvs cu mentiunea ca am fost la mecanic si mi-a zia ca era un fir rupt si niste bujii .Am mers cu ea pana la Bucuresti ,am lasat-o vreo 2 zile in parcare si surpriza...masina nu mai pornea,am crezut ca e bateria , am bagat-o la incarcat in casa ,si cand am instalat-o a pornit dar iar s-a oprit .Mai specific ca e un fir maro la baterie scos si nu știu de unde provine.Va rog ,daca e cineva de aici care sa ma ajute s-o repar ,ca nu cunosc pe nimeni in Bucuresti sa ma ajute .Va atasez poze si un video,dar imi da eroare la video.Va multumesc anticipat! 20190207_141956.jpg

                  Comment


                  • #10

                    Comment


                    • #11
                      Firul liber e cea mai mica problema pe care o ai acum. Doar leaga la "masa" capacul de deasupra bateriei, asa ca ai grija(sa nu se atinga de borna + ), nu-l lasa liber pune-l in "papucul" lui.
                      Despre pornire am mai discutat in multe randuri, uite un exemplu recent .
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Nu ma pricep .la.mecanica. da știu cum e .
                        tot pățitu ii priceputu.
                        Aceasi problema o am și eu . .doar ca la mine când a pornit nu mai face probleme

                        .uite ce am făcut eu
                        1 am schimbat bujiile. Am pus cu 3 electrozi.
                        2am curățat debimetru de aer.cu spray. De curățat carburatorul.
                        3am curățat clapeta de accelerație. Tot cu același spray.
                        4am schimbat filtru de aer... problema nu sa rezolvat în totalitate. La mine nu porneste fără spray la temperatura. Mai mica de 3 grade .

                        La tine problema....nr 1 e bateria. Se vede în video ca electromotoru.se chinuie
                        pune baterie de 70A. Da sa fie buna.
                        Încearcă. După ce ai schimbat bateria . Dai un pic de sprey de pornire.în bot

                        Comment


                        • #13
                          Salutare . O problema asemanatoare am intampinat la A150 tot pe benzina , doar ca modelul este W169 . Initial s-a ars releul de la pompa de benzina si masina efectiv n-a mai pornit . L-am schimbat si totul a fost ok o perioada scurta , pana cand a inceput sa fie iarasi frig afara si masina nu pornea decat ajutata cu spray , iar dupa o constatare la service am schimbat pompa de benzina si totul functioneaza in parametri normali !
                          Daca ai rezolvat deja problema in tot acest timp , spune-ne ce a fost de vina , iar daca nu , verifica neaparat pompa de benzina pentru ca din ce am citit ar fi problema generala la A klasse atunci cand vine iarna / frigul .
                          Toate cele bune !

                          Comment


                          • #14
                            Salutare tuturor posesorilor de a class w 168. Sotia detine acest model de fabricatie 2000 si motor pe benzina 1.6 102 cai. Incepand din toamna anului trecut a inceput sa porneasca greu si sa dea in nas in mers cat timp era motorul rece. Am mers la sevice cu ea si am schimbat bujiile. Aceeasi problema. Am schimbat filtrul de benzină cu unul Mann. Problema nu s-a rezolvat . Apoi a inceput sa dea eroare de debitmetru si intreruperi pe cilindrul 1. Am schimbat filmele la debitmetru-700 lei. Aceleasi probleme. Am curatat si verificat injectoarele- sunt in parametrii. Inca pornea greu si dadea sa se opreasca daca nu o tineam din accelerație. Dupa mai multe diagnoze am descoperit un furtunas crapat sub ECU. L-am schimbat si s-a rezolvat eroarea de debitmetru deoarece tragea aer fals si se crea presiune mai mare in galeria de admisie. Apoi a inceput sa porneasca si la a 8 a cheie in conditiile in care vremea a inceput sa se încălzească . La recomadarea unui mecanic posesor si el de A Class am schimbat din nou filtrul de benzina cu unul original deoarece filtrul este un pic deosebit fata de alte filtre si face mai mult decat sa filtreze combustibilul iar daca nu e original sunt probleme la pornire. Situatia s-a îmbunătățit la mers dar nu si la pornire. Am verificat si presiunea pompei de benzină : 3.4 bari in conditiile in care in mod normal ar trebui 3.5. Disperat ca nu rezolv problema desi am schimbat tot ce se putea schimba inclusiv bobina, iar la diagnoza totul era in parametrii cu motorul cald, mi-am amintit ca am citit pe forum ca cineva a pus benzina 98 in loc de 95. Am facut plinul cu 98 de la petrom si surpriză : alta mașină . Porneste la prima cheie, nu mai da in nas si trage foarte bine. Sper sa ajute si altora experienta mea.

                            Comment


                            • #15
                              bescu ionut Doamne fereste!!! Spune-ne te rog de la ce furnizor alimentai? Cred ca alimentai de la aceeasi benzinarie... Asa-i?
                              W168 or nothing!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF