Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bataie metalica in zona rotii sau suspensiei partea stanga

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie metalica in zona rotii sau suspensiei partea stanga

    Salut ... Am in fiecare iarna cand temperatura scade, o bataie metalica in zona rotii sau mai exact in zona suspensiei partea stanga a masinii la trecerea peste unele denivelari mai pronuntate fie ca sunt mai sus sau mai jos de nivelul asfaltului.Se aude cum ai tranti un capac pe o oala. Cateodata se simte ca nu ar lucra cum trebuie amortizorul, ca ar fi rigid . Vara cand temperatura creste peste 5 grade totul reintra la normal. Cu cat este mai rece afara cu atat se aude mai tare. Am schimbat amortizoarele, arcurile , ieri cam fost la service , au verificat masina ,totul e ok ,dar nu i-au dat de cap . Zgomotul s- a auzit la fel si iarna trecuta (cand iarasi am fost la alt service si iarasi in urma verificarii au zis ca e ok) . Flansa amortizoare spune mecanicul ca arata ok, nu e fisurata , surubul de la telescop e strans, bucsa de la bara de torsiune e buna , bieleta antiruliu e buna,amortizoarele sunt noi marca Bilstein OE Germany iar arcurile la fel sunt noi marca Supplex . Acu doi ani am schimbat si rulmentul de sarcina dar nu am pus unul original. Totul ok dupa spusele mecanicilor dar hodorogeala ramane. Am incercat sa fac un videola trecerea peste un bumping . Va multumesc pentru raspunsuri,pareri .Mentionez ca am A170 CDI din anul 2000 , are 19 ani si as vrea sa o mai duc cu ea inca 10 deoarece este un Mercedes . Va multumesc pentru raspunsuri,pareri. Am incercat sa fac si un video : https://www.youtube.com/watch?v=husf...ature=youtu.be

  • #2
    Salut!
    Da, se aude in video si se aude destul de urat. Incearca sa iei denivelari (la diferite viteze) cu fiecare parte pe rand, cu roata stanga si separat doar cu roata dreapta. Asa iti dai seama daca zgomotul vine de la suspensie. Altfel, n-as avea incredere oarba in mecanici si as verifica fiecare componenta suspensiei chiar si tampoanele de la motor. Atentie la bucsele de la bascula, cea mare(dinspre fata) are prostul obicei sa se rupa si sa nu "semnalizeze". Am gasit bucsa ce arata doar o mica fisura pe exterior si cand am schimbat-o era efectiv separata partea de mijloc fata de cea exterioara.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Laur, te referi la bucsa de la brat cand ai spus bascula? Comparand bucsele de la bara de torsiune cea din stanga pare fisurata , sau asa este ea pentru a fi montata?Sunt sigur ca zgomotul e legat de suspensie , am facut proba cand cu o roata cand cu alta pe limitatoarele de viteza si se aude numai in stanga. Am observat ca atunci cand mecanicii nu gasesc hiba, misca din volan si spun ca e bataie la caseta.Buna scoala !!

      Comment


      • #4
        Da, la bucsele de la bratele fata ma refeream, mai exact bucsele care se monteaza verical(alea mari dinspre fata). Ai observat probabil ca ramura din fata a bratului e bagata cu tot cu bucsa in cadrul motorului. O bucsa cu cauciucul distrus va face ca bratul sa loveasca usor sus/jos in cadru. Cele de la bara de torsiune nu trebuie sa aiba fisuri... Am intalnit si variante "taiate" longitudinal, pentru montaj usor, dar sunt niste tampenii. Se schimba foarte usor in regim DIY fiind si foarte accesibile la pret aprox 20-25 lei/buc.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          La cum suna in video, prima data m-am gandit la bucsele de la bara stabilizatoare. Sunetul pare asemanator cu ce am avut eu. Eu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare, bucsele de la brate (cele verticale la care face referire LauLaur), bieletele si s-a rezolvat. De pivoti n-ai spus nimic, sunt ok? I-au verificat? Succes.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            Originally posted by LauLaur View Post
            Da, la bucsele de la bratele fata ma refeream, mai exact bucsele care se monteaza verical(alea mari dinspre fata). Ai observat probabil ca ramura din fata a bratului e bagata cu tot cu bucsa in cadrul motorului. O bucsa cu cauciucul distrus va face ca bratul sa loveasca usor sus/jos in cadru. Cele de la bara de torsiune nu trebuie sa aiba fisuri... Am intalnit si variante "taiate" longitudinal, pentru montaj usor, dar sunt niste tampenii. Se schimba foarte usor in regim DIY fiind si foarte accesibile la pret aprox 20-25 lei/buc.
            Multumim frumos. Problema s-a rezolvat.am cumparat cele doua bucse de la reprezentanta ,,cost 157 ron ,,,si m -am prezentat la service pentru inlocuire. Mecanicul si -a cerut voie mai intai sa faca o verificare vizuala si iarasi nu a vazut nimic cu probleme. Nevrand sa creada in totalitate ca de la bucse ar fi zgomotul le - a scos pe cele vechi . Cand colo bucsa mare dispre fata avea cauciucul pe margine distrus conform foto de mai jos. Cealalta era buna dar cu mari probleme la montare ,nu intra. A fugit de la service pana acasa unde avea o presa speciala ptr cutia de viteze si a reusit in cele din urma. Ptr cei ce au de schimbat aceste bucse se recomanda sa cumparati sistemul complet ptr a evita chinul montarii . Zgomotul a disparut , multumim ptr sfaturi inca o data. Sfaturi fara de care nu as fi reusit...
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.
            Last edited by Titianus; 01-29-2019, 18:24 PM.

            Comment


            • #7
              Salut!
              Sper ca mecanicul a fost atent cand ti-a montat bucsa cea mare. Observi ca are doua parti "pline" dispuse la 180 de grade, care prind mijlocul de exterior(se vad si in poze patru puncte pe cauciucul respectiv) si doua "goluri". Se monteaza cu partile "pline" ale bucsei, dispuse fata-spate(fata masinii/spatele masinii). Golurile permit miscarea sus/jos a bratului. Orice alta pozitie de montare e moarte prematura pentru bucsa...Asemenea, surubul bucsei mici se strange cu masina pe roti. Cat despre montajul celei mici ... intra cam ca dopul de pluta in sticla de vin , stiu, dar nu cred ca atat de greu incat sa justifice cumpararea unui brat nou, echipat.
              Altfel, ma bucur ca sfaturile ti-au fost utile si ti-ai rezolvat problema.
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Titianus View Post
                am cumparat cele doua bucse de la reprezentanta ,,cost 157 ron
                Ce producator ai ales pentru bucse?

                W168 or nothing!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF