Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ac vitezometru blocat - masina nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ac vitezometru blocat - masina nu porneste

    Buna zuua
    masina : a140 1999

    In timp ce conduceam s-a blocat acul de la vitezometru brusc la 30 km/h si luminile din bord s-au stins iar semnalul si avariile nu mai functionau, dupa 2 minute am tras pe dreapta sa vad care e problema si am inceput sa apas pe sigurante crezand ca face figuri una din ele, am oprit motoru si cand am dat sa pornesc nu mai pornea.

    Am luat toate sigurantele/releele la rand insa nu am vazut nimic ars sau vreo problema, in tot acest timp mai dadeam cate o cheie si mai dadea semne de viata din cand in cand, adica pornea si se oprea singura, nici acceleratia nu mergea.

    A venit cineva sa-mi dea curent insa degeaba.

    Daca are cineva vreo idee va rog sa ma ajutati, chiar m-a lasat fara cuvinte toata situatia. In mare ma pricep la masini dar asa ceva nu am mai vazut.

    Banuiesc ca este bateria de vina dar nu sunt sigur.

  • #2
    Buna ziua.
    Inainte de a se bloca acul de la vitezometru, s-a aprins vreun martor in bord? Cand puneti contactul pe treapta doi se aprind martorii in bord? Dupa ce scoateti cheile din contact acul ramane blocat? O diagnoza ati reusit sa-i faceti?
    Incercati sa scoateti bateria veche, puneti una care sigur este buna si incercati sa o porniti. Cu niste cabluri de curent subdimensionate si cu o baterie defecta sau terminata masina nu va porni, vorbesc din propia-mi experienta...
    Asteptam vesti, succes!
    W168 or nothing!

    Comment


    • #3
      Buna ziua,
      cand pun contactul pe treapta 2 se aprinde martorul de srs si baterie iar acul vitezometrului pana in aceasta clipa este blocat impreuna cu indicatorul de benzina. Diagnoza nu am avut cand sa fac, deabea am reusit sa aduc masina in fata locuintei. Cel mai probabil este din vina bateria cum ati spus si dumneavoastra sau un contact imperfect pe undeva, oricum am avut destule probleme legat de electrica masinii in acesti 3 ani de cand o am, cred ca toata aceasta intamplare a afectat computerul de bord.

      Comment


      • #4
        Da' bateria ai verificat-o? De unde sti ca-i vinovata? Scoate-i borna negativa cateva ore si ia sigurantele la verificat sa fii sigur ca nu ai vreuna arsa. Verifici cu ohmmetrul nu doar ochiometric. Si pune un voltmetru pe baterie, sa vezi ce si cum...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          In timp ce conduceati si inainte de a se bloca ceasurile, nu s-a aprins nici un martor? Mai exact martorul bateriei??? Ma gandesc poate a picat sau nu a incarcat suficient alternatorul cat sa nu apara martorul in bord, si ati rulat `pe baterie`...
          Initial cand am citit prima postare m-am gandit la ceasurile de bord (instrument cluster)...
          Ati incercat sa deconectati bornele bateriei? Poate isi revine... Lasati masina fara bornele bateriei conectate aproximativ 15 minute. La deconectare scoateti prima data borna minus apoi borna plus, la conectare mai intai borna plus urmata apoi de borna minus.
          Cat asteptati cu bornele scoase verificati sigurantele 14 (15 amp), 18 (10 amp), 28 (10 amp), 30 (7.5 amp). Indicat ar fi sa le verificati cu un aparat de masura, sau inlocuitile cu alte sigurante de aceleasi valori.
          Last edited by cezarkage; 12-31-2018, 15:20 PM.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            cezarkage mersi mult de tot.

            Comment


            • #7
              Mercedesa140 al Ati reusit sa rezolvati? Daca da, care a fost buba...?
              W168 or nothing!

              Comment


              • #8
                V-am citit ultima postare si am zis sa verific din nou sigurantele de care mi-ati spus, cand am ajuns la siguranta 30 am vazut buba. Cu toate ca am luat sigurantele una cate una la verificat in ziua in care m-a lasat madina in drum.. insa nu era nicio siguranta arsa.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF