Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru sau nu???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!
    N-are nici o legatura cu ce s-a discutat aici. Problema ta provine de la electromotor, cred.
    Foloseste si functia SEARCH, s-a discutat aici: http://www.clubmercedes.ro/protectie...or-t26172.html .
    Din cate spui pare-se ca ai probleme cu starterul, dar sunt putine detalii.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Pai sincer sa fiu nu prea inteleg ce vrei sa spui dar o sa deduc.
      Ori ai probleme la electromotor sau bateria e pe duca , ori probleme de alimentare , scapa presiunea din rampa si dimineata nu e suficient pentru pornire , incearca sa pui contactul de mai multe ori si pe urma dai automat, asta in cazul in care iti invarte.




      stima
      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

      Comment


      • #18
        nu invarte electromotorul trebuie sa o imping
        Mie mi se pare clar ce spune colegul, dar poate sa fie starterul blocat(asta am patit si eu), pot carbunii sa fie "la capat de drum" etc.
        Ce se aude cand pune contactul pe pozitia "pornire"? Se aude starterul cupland? Mai multe detalii nu ar strica.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Salut tuturor,
          Am fost la un service in Bucuresti vis a vis de piata Bobocica si mi-au spus ca trebuie schimbat debimetrul ; Eu nu inteleg ce legatura are cu electromotorul ca nu invarte

          Comment


          • #20
            Salut!
            Mergi la alt service, astia-s dusi cu capul. Ok, un debitmetru defect aduce cateva probleme la pornire, in sensul unui amestec prost, dar pana la electromotor ....
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Salut o problema asemanatoare am si eu la un clk 200compresor din 2000 imi da pe test star debimetru am schimbat debimetru am pus nou si dupa 8km apare iar cu aceasi problema debimetru aer defect si au zis ca nu stiu de unde este si am fost la vreo 4servisuri

              Comment


              • #22
                Originally posted by bdinactiune View Post
                Salut tuturor,
                Am fost la un service in Bucuresti vis a vis de piata Bobocica si mi-au spus ca trebuie schimbat debimetrul ; Eu nu inteleg ce legatura are cu electromotorul ca nu invarte
                Contacteazama si o rezolvam ca sintem din acelasi oras

                Comment


                • #23
                  Aici gasiti debitmetre mai ieftine si noi.

                  Orange 0749832925,0751771400,Vodafone 0726882493,Cosmote 0785226551

                  Ex: A-Class, 1.7 cdi, = 160 lei + transport

                  Comment


                  • #24
                    Dar pentru benzinare, A140 si A160?
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Stie careva daca am un debitmetru de aer+calculator motor cu seria A 025 545 30 32 [5] cu probleme si trebuie inlocuit, se potriveste si alt debitmetru cu alta serie? Sunt debitmetre compatibile seriei de care am nevoie sau doar seria aceea pot sa o pun pe masina?ptr Mercedes A160 din 1999 beenzina.

                      Comment


                      • #26
                        Ar merge o chestie, cam aberanta...
                        Eu nu am reusit sa scot placa de pe carcasa, erau stranse rau suruburile.
                        Verificati cate conexiuni au in total senzorii de pe calculator si cate sunt in total pe senzorii separati.Ar merita incercat sa fie conectati senzori separat.
                        Problema ramane cine e atat de nebun si poate nu ar trebui vreo adaptare.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by bacarcea69 View Post
                          Stie careva daca am un debitmetru de aer+calculator motor cu seria A 025 545 30 32 [5] cu probleme si trebuie inlocuit, se potriveste si alt debitmetru cu alta serie? Sunt debitmetre compatibile seriei de care am nevoie sau doar seria aceea pot sa o pun pe masina?ptr Mercedes A160 din 1999 beenzina.
                          Poti inlocui debitmetrul sau poti schimba memoria din calculatorul tu in unul second hand.
                          Debitmetrul se poate repara cu conditia sa-i pui lamele noi:
                          link pentru debitmetre:
                          Professional tools and programmers for Car radio decoding, Car dashboard programming, odometer recalibration, immobilizers unlocking.

                          link pentru lamele de computer MSM:
                          Professional tools and programmers for Car radio decoding, Car dashboard programming, odometer recalibration, immobilizers unlocking.

                          In plus cum se poate face conversia dintre diferite tipurii de debitmetre in attach
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Primul link si pdf-ul sunt pentru VAG colegu'. Intrebarea colegilor era daca putem face conversia de la lamelele lipite pe placa ECU la un mass clasic.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Primul link si pdf-ul sunt pentru VAG colegu'. Intrebarea colegilor era daca putem face conversia de la lamelele lipite pe placa ECU la un mass clasic.
                              Nu sint numai pentru vag ci si pentru conversia de debitmetru. Lammelele sint kitul de reparatie pentru debitmetrul din calculatorul de motor de a-klasse

                              Comment


                              • #30
                                Buna tuturor, dupa indelungi verificari, testari, bani pierduti, timp si stres mi s-a spus ca este debitmetrul. Unde si ce ma sfatuiti in achizitionarea unuia sh? Merci.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF