Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru sau nu???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Debitmetru sau nu???

    Simptom: -pornesc masina, A 170CDI-2002, totul normal, se poate tura peste 3000 rpm, dupa cca.5 min, indiferent ca sunt in sarcina sau pe loc, nu mai depaseste 3000rpm.
    Am schimbat filtrul de motorina si de aer.
    Am incercat curatarea debitmetrului, a mers 2 ore normal, dupa care aceleasi simptome.
    Mentionez ca defectul a aparut dupa ce i-am schimbat carbunii la alternator.
    Sa aibe legatura una cu alta???
    Debitmetrul este BOSCH,identic cu cel din imaginile atasate, numai ca nu are dioda respectiva.
    Se poate sa fie altceva??
    Attached Files

  • #2
    Eu zic ca este debitmetrul de vina.Sa vedem ce zic si alti colegi.

    Comment


    • #3
      Vreau sa comand debitmetru dar ma intors chestia asta:

      Sa fie EGR-ul??
      Debitmetrul de A classe vad ca are utilizari la mai multe modele.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Surprize, surprize............
        Debitmetrul original Bosch, ca numai asta este scos de programele de la magazinele de piese, este 1300-1500 lei, am zis ca-i dau foc si nu il schimb.
        Acum documentand-ma pe net, am gasit ca si altii au avut probleme cu debitmetrele bosch si au pus pierburg, chiar vw-ul citind forumurile auto a renuntat la bosch si au furnizor pierburg http://tuning-diesels.com/Pierburgh/pierburgh.htm .
        M-am certat cu un vanzator care nu a vrut sa-mi aduca pierburg pe motiv ca nu va merge si o sa-l aduc inapoi, pana la urma am comandat la alt magazin un debitmetru pierburg cu 255 lei acesta:

        cod 7.22684.07.0
        L-am pus pe masina si acelasi lucru.ca si inainte.
        M-am dus peste cel cu testerul a sters erorile care apareau ca si inainte, anume: 1.defect debitmetru
        2. senzor presiune turbo
        iar masina incepe sa mearga perfect, se tureaza peste 3000 rpm, trage.
        Plec in probe, iar dupa cca.10 min acelasi defect.
        Din nou la tester, aceleasi erori, ce credeti, ia un spray de curatat si sufla pe intrarea de la senzorul aer turbo, zicandu-mi ca daca nici acum nu merge trebuie schimbata electrovalva de pe admisie.
        Masina a inceput sa mearga in parametrii si merge si acum, defect remediat.
        Cred ca v-am plictisit dar daca aveti la masina simptomele pe care le-a avut a mea mai bine urmati urmatorii pasi inainte de a schimba debitmetrul:
        1.curatati/suflati cu aer comprimat furtunasul dintre carcasa filtrului de aer si senzorul de aer pt. turbo.Senzorul este in fata dvs. cum ridicati capota, langa seria de caroserie (a facut-o inainte de schimbarea debimetrului cel cu testerul).
        2.curatati intrarea furtunasului in senzor, cu o sarma de 3mm, sau cu un spray degresant(nu facut-o inainte de schimbarea debimetrului cel cu testerul). .
        3.curatati sau inlocuiti electrovalva de admisie, pozitionata in stanga cum va uitati la motor, se poate verifica si prin schimbarea ei cu cea de la egr, care este identica si se afla pe partea dreapta sub vasul de lichid pentru spalat parbrizul.
        4.cel mai important, daca totusi trebuie schimbat debitmetru, puneti unul pierburg, costa de 5 ori mai putin .

        A si sa nu uit cititi inainte aici: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=80864#80864
        Last edited by valyvis10; 11-28-2009, 14:37 PM.

        Comment


        • #5
          Despre Pierburg pentru mercedes: http://www.maf-shop.com/product_info...9bd6dbd27431a0

          Comment


          • #6
            Da si eu mi-am luat de la Pierburg debitmetru si pompa de benzina.
            Merg perfect si sint mult mai ieftine.
            Pe ambalaj parca scria Made in France....

            Comment


            • #7
              Da, se pare ca pierburg este mai bun ca bosch, aici :http://www.air-mass-meter.com/2008/g...ter-722684080/ din experienta celor cu vw.

              Comment


              • #8
                sall la toata lumea Mai precis unde se gaseste debimetrul la 1.7 cdi

                Comment


                • #9
                  Hai salut!
                  Eu am curatat toate astea,am curatat debitmetrul,l-am scos si am mers si nimic.l-am pus la loc si tot asa.Masina merge pana la 3000 rpm...indiferent de treapta de viteza.si urca tot asa pana la 120km/h ....atat.si e foarte naspa.Acum la mine mai e o problema.nu mergea claxonul si baietii de la service au dezactivat airbag-ul de la sofer.ma gandesc ca e ceva limitare electronica....nu stiu...
                  Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=bakero;115739]Hai salut!
                    Eu am curatat toate astea,am curatat debitmetrul,l-am scos si am mers si nimic.l-am pus la loc si tot asa.Masina merge pana la 3000 rpm...indiferent de treapta de viteza.si urca tot asa pana la 120km/h ....atat.si e foarte naspa.

                    Este simplu, pirghia de la turbo intepetnita.
                    Scoate furtunasul de la electrovalva de turbo din stanga cum te uiti la motor si trage cu gura urmarind in acelasi timp miscarea parghiei de la turbo catre stanga.
                    Deci, in functie de depresiunea creeata, exact ca la vacumul de la delcoul de dacie, prin acest furtunas de la electrovalva din stanga, se actioneaza parghia de la turbo si implicit cantitatea de aer introdusa in circuitul turbinei.
                    Din cauza mersului subturat sau la umiditate mare in atmosfera clapeta aceasta se impileaza, vacumul neavand forta de a o misca.
                    Pe tester iti apare senzor-MAF defect, si/sau senzor presiune aer defect dar defapt este o chestiune pur mecanica.
                    Capatul parghiei este vizibil in spatiul dintre turbina si radiatorul de apa, poate fi actionat si cu mana, spre stanga (este chiar indicat inainte de a trage pe furtun).
                    Sa nu modifici reglajul de la capatul pargiei (are piulita si contrapiulita pe tija si regleaza cursa parghiei).
                    Nu stiu cat de bine am explicat dar cred ca te descurci.
                    Bafta.

                    Comment


                    • #11
                      Mai este si EGR-ul care ar trebui verificat , evident daca masina este dotata cu asa ceva.Ai fost la tester?ce eroare a dat?

                      Comment


                      • #12
                        salut sunt nou pe aici si as avea o problema asemanatoare masina mea un cdi 1.7 are aceleas sintome am curatat erg ul si degeaba sub vasul de antigel nu am senzorul debimetru ar putea cineva sa mi zica ce ar mai trebui curatat sau schimbat mentionez ca erg ul este in regula nu are defectiune 1.7 cdi elegance din 2000

                        Comment


                        • #13
                          Nu e intepenita parghia de la turbo.tipul care mi-a curatat "chestiile" a verificat si asta.
                          Ideea este ca,intr-o zi "i-am dat in dinti" putin,si a mers!a 1-a schimb la 4k si tot asa,doar ca n-am schimbat a 5-a...eram in oras pe bulevard.dup-aia,a doua zi,am iesit putin din oras,si pac!i-am dat a5-a si gata...s-a dus.la 3000 si max 120!
                          am pus-o pe tester la unu da' e cam slab omu,trebuie sa merg la autoklass.
                          mie nu-mi merge claxonul si baietii de la autoklass au dezactivat airbag-ul de la sofer.ma gandesc ca poate e ceva pe elctronic...plus ca tre sa schimb filtrele si uleiul pt ca a trecut 1an de la ultima revizie.
                          o sa schimb consumabilele si dup-aia o pun pe tester...ma gandesc sa nu fie de la supape ceva...nu stiu...
                          apropo,un kit de suspensii+amortizoare pentru a170?pe unde gasesc si cam cat ma costa...
                          Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

                          Comment


                          • #14
                            problema similara am avut si eu ! am curatat egr-ul era infundat groaznic dupa curatat si spalat galeie admisie aceiasi problema se limita ! am banuit vacumul de la turbo dar parghia lucra am decis sa dau jos turbina am ralizat ca vacumul turbo era fisurat scapa presiune si deschidea turbina ea nemai putand face presiune ! pe sistemul turbo ce contine admisie ecacuare egr exista 2 senzori foarte importanti unul de presiune si unul de temperatura daca presiunea e prea mica sau prea mare calculatorul inchide turbina automat si limiteaza motorul ! am schimbat vacum turbina merge de mananca asfaltul iam dat 180km-h daca te pot ajuta cu alceva intra pe id mess alexcristian2005
                            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                            Comment


                            • #15
                              Salut

                              De scurt timp sunt posesorul unui Mercedes a160 benzina 2002 si ma confrunt cu urmatoarea problema: Dimineata nu i-mi porneste mereu la cheie(cateodata porneste),nu invarte electromotorul trebuie sa o imping,dupa ce se incalzeste porneste la cheie normal ,am dat si de 15 ori la rand.
                              Daca stiti ceva va rog ajutati-ma, multumesc.
                              Last edited by cutaresku; 12-06-2012, 22:44 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF