Am observat, de vreo două luni, că becul în bord, de la bujii (diesel A 160 CDI), îmi rămâne pentru 1 minut aprins, după ce pornesc maşina. Am verificat bujiile de la releu dar nu făcând scurt între plusul de la baterie şi firul care vine de la bujie ci am măsurat tensiunea şi am costatat că la două dintre bujii avem o valoare mare iar la celelalte ceva de genul 0,03. Am verificat şi releul dacă face zgomot atunci când pun contactul. Face.
Întrebare:
Rămâne becul aprins în bord deoarece am două bujii, cred eu, duse?
Rămâne becul aprins deoarece nu se încălzeşte suficient camera de ardere, şi senzorul care stabileşte cât timp rămân aprinse bujiile, nu funcţionează?
Nu ştiu unde să mai caut.
Mă poate cineva lămuri?
Întrebare:
Rămâne becul aprins în bord deoarece am două bujii, cred eu, duse?
Rămâne becul aprins deoarece nu se încălzeşte suficient camera de ardere, şi senzorul care stabileşte cât timp rămân aprinse bujiile, nu funcţionează?
Nu ştiu unde să mai caut.
Mă poate cineva lămuri?
Comment