Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema debitmeru+ecu Mercedes A140 W168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by george_b_20 View Post
    Eroare sonda lambda - bye, bye :-)
    Deci, sa intelegem ca deja ai montat debitmetrul pe placa. In afara disparitiei erorii sondei lambda, masina cum se comporta? Totul a revenit la normal? Porneste la prima cheie?
    PS: Recomanda-mi, te rog, atelierul din Iasi unde ai facut lipitura debitmetrului pe placa. Multumesc anticipat!
    Last edited by cezarkage; 10-17-2018, 11:52 AM.
    W168 or nothing!

    Comment


    • #17
      Eu inca merg cu acea "modare" de 18 k , pornire la prima chee trage de rupe . In afara de consum totul e ok. Inca nu am facut o medie pe consum dar sare de 10 in oras. Gasisem la noi in Ro pe cineva care vindea placutele cu 100 de lei dar nu am salvat adresa si nu mai gesesc. La pretul ala le-as pune si eu.
      Last edited by levis36; 10-17-2018, 15:41 PM.

      Comment


      • #18
        Salut,

        Tinand cont de problemele masinii mele, la mine totul a revenit la normal.
        Ar fi eroare sa afirm faptul acest debitmetru este panaceul suprem si mama tuturor bolilor.

        Este posibil ca in alte situatii sa fie altceva. Eu am descris ce am intampinat eu, care erau simptomele si cum am remediat.

        Dezlipitul debitmetrului meu, precum si lipirea celui nou, s-au facut in Bacau, acolo unde este acum masina. Pot recomanda pe cineva in acest sens.

        Montajul il poti face totusi la orice magazin reparatii GSM, caci in acest domeniu mai sunt folosite asemenea scule/echipamente. Nu este complicat, cineva cu minim de experienta, iti poate face acest serviciu in maxim 30 de minute pe ceas, poate chiar mai putin. Mie de exemplu mi-a verificat si daca ulterior pinii sunt ok si nu sunt in scurt de exemplu.
        Imi pare rau, nu sunt de specialitate, nu mai retin cum se cheama aceste scule pentru dezlipit si lipit inapoi.

        OBS - pinii debitmetrului vechi si pinii debitmetrului nou trebuie sa fie montati in aceeasi ordine. Este suficient sa vezi cu ce fata este prins de placa debitmetrul vechi, ca apoi sa-l montezi pe cel nou in aceeasi pozitie.
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #19
          Originally posted by george_b_20 View Post
          Salut Laur,
          Mersi inca o data pentru tot !
          Bafta !
          Nu ai pentru ce-mi multumi! Ma bucur ca unele din sfaturile mele ti-au fost de folos. La fel, ma bucur ca ai rezolvat-o asa "ca la carte", fara rezistori, fara improvizatii. Nu sunt multi care au curajul si din cauza asta e privita cu ochi nu tocmai prietenosi.
          Ar fi eroare sa afirm faptul acest debitmetru este panaceul suprem si mama tuturor bolilor
          Atunci cand ai eroare P0170(care apropos, este o eroare de amestec nu "de sonda cum vad ca se scrie pe aici), in proportie de 80% cauza este debitmetrul. Deci n-ar fi chiar o eroare afirmatia ta.
          Toate cele bune!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Buna ziua ! Mie a inceput sa nu mai porneasca cum trebuie dimineata, cand era mai racoare. Pornea la prima cheie, se accelera motorul destul de tare (schimbatorul pe neutru) dupa care murea, de multe ori nu pornea nici la a doua cheie. In timpul mersului, dar destul de rar isi pierdea puterea pentru cateva momente (ca si cum ar fi fost gunoaie in benzina). De curand am plecat de la munca si am mers mai mult in suturi pana acasa (destul de aproape), dupa pauza abia a pornit masina, am mers in suturi cateva sute de metri si a murit motorul dupa care pornea, dar cand apasam pedala de acceleratie murea motorul, dupa mai multe incercari a murit si bateria.Dupa asta am facut schimb de ulei si filtre, inclusiv filtrul de combustibil, bujiile (bobina verificate) si parea ca si-a revenit, pornea la prima cheie si pentru perioada scurta de timp a mers cum trebuie dupa care la fel, cand apasam pedala de acceleratie dadea sa moara si din ce in ce mai rau pana cand nu a mai pornit. Dupa asta am schimbat sondele Lambda cu altele originale (de la Bosch), am curatat clapeta de la admisia de aer, si cand am vrut sa curat lamelele de la debitmetru, am rupt una din ele. Am cumparat un alt ECU din dezmembari (cu exact aceiasi serie) si acum caut pe cineva in Brasov pentru clonarea ECU. Vreo recomandare ?

            Comment


            • #21
              Daca luai intregul ”kit de pornire” (ecu+imobilizator+cheie), zic eu, ca era mult mai simplu. Lamele pentru debitmetru inca se gasesc pe Ebay. Sunt chinezarii ieftine dar functioneaza in majoritatea cazurilor.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Nu am gasit nici un kit de pornire, doar ECU+ Debitmetru, lamele am gasit aici (https://www.pieseauto.ro/calculator-...692670633.html) dar am vazut ca au si ceva electronica debitmetrele, ma gandeam sa nu fie si de acolo ceva. Mai sus scrisese un domn detaliile pentru a comanda de pe ebay din Germania debitmetru complet, dar nu am gasit. Inca nu am gasit pe nimeni care sa cloneze ECU.

                Comment


                • #23
                  Mai ai si posibilitatea sa dezlipesti cu totul, debitmetrul pe care il crezi bun si sa-l lipesti pe ECU-ul tau. Asa scapi si de ...clonare.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Asa am facut pana la urma, de la ECU cumparat din dezmembrari am dezlipit debitmetrul si l-am pus pe ECU original, acum porneste masina dar face exact cum facea inainte sa il stric. Acum imi apare si eroarea P0121 (Throttle/Pedal Position Senzor/Swich error) care nu mai aparea pana acum si P0100 (Mass or Volume Air Flow Circuit) care aparea si inainte. Am comandat lamele pentru debitmetru si astept sa vad ce se mai intampla dupa asta.

                    Comment


                    • #25
                      Neata,

                      Tot primesc mesaje de la diversi colegi posesori de A Class W168. Va ajut pe fiecare dupa cum ma duce mintea, dar tb. sa tineti cont ca atat de tare m-a mahnit, incat am dat-o pe 400 lei unei firme care tb. sa o dea la REMAT. Asta de acum vreo 3-4 ANi ...
                      Masina nu merita tinuta intrucat o masina de cateva sute de EUR poate genera pagube de mii de euro intr-un timp relativ f.scurt.
                      Si la final, ramai si cu banii dati si cu masina pe platforma.
                      Conceptie gresita, proiectat gresit = locul ei este la REMAT, fara nicio suparare sau ofensa catre fanii acestui model.

                      De principiu, pasii sunt cei pe care tot eu i-am mentionat anterior, care mie mi-au imbunatatit problema, dar tot n-au rezolvat-o pe fond.
                      Urma sa-i mai scot catalizatorul - Acesta si ultimul sfat pe care il dau, repet, dupa experienta si logica mea.

                      Degeaba schimb furtune, senzori, sonde, pompe, debitmetre, ecu+debitmetru daca lasi catalizatorul.
                      Catalizatorul, masina mergand cu amestec naspa, e varza la interior.
                      De aia trebuie inlocuit sau straight-pipe cum mai zic astia pe YT.

                      Apropos, fix acum 2 zile mi-am vazut masina in trafic. Eram la plimbare, am smuncit de volan si am mers dupa proprietar pana l-am blocat cu scuzele de rigoare.
                      L-am intrebat - "Frate, acum merge ?" ; nici nu vreti sa stiti ce mi-a raspuns ...
                      Long story-short, omul a cumparat-o pe 800 pounds (cam 4000 lei) si nestiind ce care a luat-o de la ZERO ca si mine sau precum cel dinaintea mea.

                      Fac un calcul sumarizat, in stransa legatura cu afirmatiille de la inceput:
                      1ul Proprietar: 8000 lei achizitie + 4000-4500 lei in reparatii (a inceput cu pompa injectie, schimb baterie, sonde lambda, senzori si toate acareturile)
                      al 2-lea Proprietar (subsemnatul, idiot): 3000 lei achizitie (am zis ca o salvez !) + 5000 lei reparatii (debitmetre, electricieni, garnituri, samd)
                      al 3-lea Proprietar (asta de l-am gasit eu prin trafic in Iasi): 4000 lei achizitie + 4000 lei in reparatii (le-a luat si asta de la zero)

                      Va dati seama ca o masina de cateva sute de EUR a generat la 3 insi o gaura de .... calculati voi cat, ca pe mine ma doare capul.

                      Ultimul sfat pentru fanii inraiti si pasionati: catalizatorul jos.

                      Pentru restul oamenilor - fier vechi, remat, concasor, donatie, dinamita (TNT).
                      1963 Simson SR2E
                      1990 Mercedes W124 250d
                      2001 Mercedes W210 200K
                      2005 Mercedes W211 220cdi
                      2018 Suzuki Baleno

                      Comment


                      • #26
                        Apropos.
                        Un scenariu poate probabil: si acest al 3-lea proprietar se satura o vinde si el cu 400-500 EUR.

                        Si uite asa avem o masina care genereaza pierderi infinite :-)
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #27
                          Dar cu ”straight-pipe” de unde mai știe PCM-ul dacă amestecul e cel corect? Sau se umblă la soft astfel încât PCM-ului să nu-i mai pese? Și catalizatorul ăsta nu e monitorizat? Senzorii ăia de dinainte și de după catalizator cu ce se ocupă? Bănuiesc că, atunci când se termină viața catalizatorului, se aprinde martorul motor.
                          La mașina mea, de exemplu, a rămas termostatul blocat pe deschis...am mers așa mai mult timp că era cald afară și nu eram sigur...dar când a venit frigul, nu am stat pe gânduri și l-am schimbat. Încă mai sunt mici corecții pe la fuel trims(1-2%) ...dar ce să-i fac? Probabil că a mers pe warm-up map o perioadă prea mare și catalizatorul a avut de suferit...sau, poate PCM-ul încă mai învață noii parametri. Oricum, mie a început să-mi placă atunci când îmi dă bătăi de cap.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #28
                            Parcă are o singură sondă și e înainte de CAT.

                            @george_b_20: Cazul meu... luat mașina cu 1000€ (acum mulți ani). Schimbat distribuție, reparat rugină aripi spate, dat motorul jos a doua oară (furtunul aerisire baie ulei ciupit). Cu tot ce-am mai făcut la ea am sărit lejer de 2 - 3000€. Fiind prima mașină am învățat o grămadă de chestii. Am vândut-o (trecut la W169) și a vândut-o mai departe când am dat W169-le. Merge și în ziua de azi. Dacă a meritat? Nu clar nu. Dar e un sentiment al dracului d eplăcut când verifici și vezi că masinile ce ți-au trecut prin mână încă mai circulă după mulți ani. Absolut tot ce am avut încă mai circulă și în ziua de azi. În toate am băgat bani cât nu făceau....
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF