Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Class transformat in Motocoasa de RAR - la propriu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut,
    Eu sunt mai nou pe forum însã am puținã experiențã în domeniul auto și aș vrea sa ofer câteva sfaturi.
    1. Nu te speria de sunetul ãla, este "colapsed lifter" sau mai pe românește un tachet sau mai mulți care s-au comprimat la maxim și le este greu sa își ia ulei.
    2. Becul de ulei de pe bord se stinge imediat ce dai la automat? sau pornește și apoi se stinge în 1 sec?
    3. Ideal ar fi sa poți ajunge la un atelier ce are un manometru pentru presiunea de ulei astfel încât sa poți vedea ce presiune de ulei are. Nu cunosc motorul acesta însa ar trebui sã aibã peste 1 bar la ralanti cald și peste 4 bar la 3000rpm+
    4. Dacã zgomotul s-a manifestat dupã schimbul de ulei cu toate ca din Germania pânã în RO a fost silențios eu suspectez faptul ca uleiul nou sau mã rog completat a dizlocat ceva depuneri care au ajuns în tacheți.
    5. Iți recomand ca peste uleiul tãu sa torni 500 ml de motorinã și sa mergi cu mașina însã fãrã a o pune în sarcinã mare, adicã sã nu fie nevoie de talpa în pantã sau altele, doar mers frumos gen rodaj. Motorina va dizolva mult mai repede eventualele depuneri decât detergenții din ulei și 500 ml nu sunt suficienți cât sã scadã presiunea la cote de avarie, totuși trebuie avut în vedere martorul de presiune ulei și în cazul în care începe sa se aprindã intermitent la ralanti trebuie scos uleiul și pus unul fresh. Chiar dacã nu se aprinde, ideal ar fi sa îl schimbi la 100-200km dupã ce se încarcã tacheții, asta dacã ai noroc.
    De asemenea, turația optimã de încãrcare a tacheților este 2000rpm +-, în aceasta turație forța exercitatã asupra lor este mai micã decât la ralanti.
    6. Cu toate cã nu am citit sfaturile de pe MB club referitoare la branduri de ulei, eu în locul tãu aș merge pe un ulei ieftin(pennasol 10w40 e la ofertã emag și este chiar foarte ok), mai ales în ipoteza în care nu vei rezolva problema conform pct.5 și vei fi nevoit sa desfaci motorul.

    Recapitulare: Comportament bec ulei, presiune ulei motor și dacã este în parametri bagi aprox 500ml nu mai mult de motorinã peste ulei și speri cã va dizolva depunerile și se vor încãrca tacheții. Dacã rezolvi prin diluarea cu motorinã, mai aștepți 100-200km și schimbi uleiul.

    Recomandãrile mele costã 3 lei motorina și 60 ulei nou, însã nu pot garanta ca e rețeta succesului, uneori funcționeazã, alteori nu.

    Diluarea cu motorinã în proporție de 10% nu e o problema pentru nici un motor. Motoarele diesel în special cele cu mulți km au frecvent peste 10% diluare a uleiului cu motorinã mai ales la mers în oraș cu drumuri scurte.

    ATENȚIE: Neapãrat trebuie monitorizat becul de presiune ulei din bord. Dacã se aprinde intermitent la ralanti, de urgența nu forța mașina,2000 rpm cât mai constant pânã la un service,trebuie neapãrat pus ulei nou altfel cuzineții vor avea de suferit.

    Sper sã rezolvați problema cu cât mai puține cheltuieli.

    Searã plãcutã!

    P.S: În cazul în care vreți sã vã informați cu privire la uleiurile auto https://raduvolintiru.blogspot.ro/20...i-notiuni.html
    Last edited by ROV; 08-24-2017, 22:19 PM.

    Comment


    • #62
      Verifica electro-valva de la canistra.daca are furtunele slabite sau e uzata tacane in draci. Scoate-i mufa si asculta motorul.
      Dai o bere daca asa e.😜
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #63
        Eu am ascultat la cãști și este 100% tachet. Frecvența se modificã odatã cu creșterea în turație.

        Comment


        • #64
          Orice zgomot al unui ansamblu aflat în miºcare se schimbã cu turaþiile.

          Nu ºtiu exact cum e, diferã de la motor la motor. La unele când se aprinde becul e deja prea târziu. Dacã i-a intrat jeg în tachet ºi nu îl mai poate amorsa uleiul, greu de crezut cã o sã-l spele/dizolve motorina.

          Orice mecanic ar putea desface ºi schimba tachetul cu pricina. Eu tot zic cã mai bate ceva acolo, nu doar tachetul.

          Dacã bagã juma' de litru de motorinã peste ulei, deja e prea mult. Dacã scoate juma de litru ca sã bage motorinã în loc, deja l-a diluat 20%. ªi dacã e de diluat spãlat / chestii, de ce sã nu bage benzinã? Aia spalã ºi curãþã orice.

          Acuma nu vreau sã fiu eu gicã-contra. Fiecare face ce crede cã-i mai bine. Eu unul n-aº bãga altceva în afarã de ulei în motor. Faptul cã trãncãne deja e o problemã. Sã nu-l facã praf de tot.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #65
            @gruiarew
            Am recomandat metoda cu motorinã în speranța ca va dizolva în câteva zile cam tot ce înseamnã depuneri. Poate are noroc și încep tacheții sã se încarce.

            Motorina este mai grasã( lubrifiazã sistem de injecție la diesel) și mult mai puțin volatilã decât benzina iar colac peste pupãzã curãțã mult mai bine decât benzina orice piesã de motor (pe încercate). Dacã ar fi benzinã în carter atunci la un blowby în ture este posibil sã detoneze adicã sa-i sarã joja prin capotã sau chiar mai rãu
            De ce sã scoți ulei? poți merge foarte bine cu uleiul peste maxim cu pânã la un litru fãrã sa ai efecte secundare, oricum motorul va urca mai bine de 1 l în chiuloasã. (semeringurile nu sar și nu curg daca pui mai mult ulei, cel mult îl aereazã vilbrochenul în cazul în care ajunge panã la nivelul acela)

            Comment


            • #66
              La mine pe buºon scrie "To prevent engine damage oil must noe exceed max". ªi'n germanã dar aia nu mai þin minte cum era. Eu-l cred pe cuvânt pe ãla ce-o scris pe buºon.

              Pentru cã albuºe de ou ºi mixer.

              Hai sã zicem cã e aºa cum spui. Facem un mix de ulei cu motorinã (normal cã nu bagi benzinã în el cã bubuie dracu') ca sã spele jegul. Dar nu-i riscant sã plimbi jegul prin motor? Nu mai bine desfaci frumos speli totul ºi vezi exact care-i buba?

              Dacã e de operaþie îi dai cuþit nu ceai!
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #67
                @ROV
                No offence! Tu ai facut vreodata masinii tale ce scrii pe aici?
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #68
                  None taken! Da. Nu ma apuc sã recomand ceva ce eu nu am încercat sau experimentat pe propria piele.

                  Am zis sã nu detaliez fundamentarea prea mult pentru a nu face un post cât o zi de post.

                  Cu respectivul solvent(motorinã) ținând cont ca uleiul era schimbat l-ar fi dus în zona de 12cst la 100grade aproximativ adicã undeva în zona uleiurilor 30 la cald sau sa fim pesimiști în zona celor 20 la cald. Dacã se respectã ce am spus apropo de încãrcare a motorului și zona rpm, nu sunt nici un fel de probleme asta apropo de ungere și racire a cuzineților.

                  În ceea ce privește oil over max level, la fel din experiențã, 1 litru în plus ajutã la menținerea presiunii în motor la nivel acceptabil atunci când se merge foarte tare, curbe strânse, accelerare și decelerare violentã atunci când uleiul "urcã" pe pereții bãii de ulei și sorbul pompei rãmâne pentru 1 secundã în aer. Fenomenul se manifestã des în motorsport acolo unde se merge cu baie de ulei stock și pe slick-uri.
                  A nu se înțelege cã sunt adeptul a 1 l de ulei în plus în motor daily use, însã spun ca nu sunt riscuri dacã se depãșește nivelul cu 500ml pentru o perioadã de timp.

                  În ceea ce privește posibilele mizerii, resturi,depuneri: în motor motor avem depuneri de lacuri, gome etc, generate de schimb de ulei neefectuat la timp, aceste sunt solubile, nu sunt pietriș care sã se plimbe de colo colo și odatã dizolvate vor fi prinse și de filtru de ulei. Sunt unele uleiuri mai bogate în detergenți însa își fac efectul pe termen mai lung și nu sunt concepute sã dizolve depuneri mari ci mai degrabã sã previnã depunerile și sã menținã curat motorul pe interior.

                  Existã și engine flush-uri ce se recomandã a fi folosite 5 min la ralanti apoi fãcut schimbul. Nu mai rețin exact însã as zice cã erau bazate pe naphta. În 5 min, dacã sunt lacuri formate prin chiuloasã nu prea au timp sa stea la înmuiat și sã se dizolve, soluțiile de gen sunt gândite mai mult pentru a spãla rapid mâlul depus în baia de ulei. Acest mâl se gãsește frecvent la mașinile ce au stat mult prin parcuri auto și are grosime de aproximativ 0,5 cm sau chiar peste în cazurile grave (este de consistența mierii zaharisite).
                  Riscul este ca din respectivul mâl (ulei degradat) sorbul pompei sã aspire în anumite condiții câte ceva și atunci adio cuzineți și rampa tacheți care vor rãmâne fãrã presiune pentru cã respectivul mâl nu este foarte fluid și de obicei rãmâne blocat pe traseul sorbului pânã la intrarea în pompã. Pompa nu mai poate împinge respectivul fluid și presiunea scade însã nu suficient cât sã se aprindã martorul de bord dar suficient cât sã se producã pagube la cuzineți și implicit pe tot traseul.

                  Aviz celor ce cumpãrã mașini state mult timp. Fenomenul se manifestã de obicei dupã ceva km atunci când mașinile ajung deja în țarã.
                  Simptomele sunt : rampã culbutori/tacheți zgomotoasã și uneori bec ulei aprins intermitent la ralanti. Becul avarie presiune ulei se aprinde oricum pe la 0.4 max 0.7 bari când deja s-au produs ceva pagube.

                  La speța colegului, merita încercata varianta asta cu solvent pentru o perioadã de timp în ipoteza în care este vorba de un tachet sau mai mulți ce au bilele de acces lipite sau bilele din interior nu mai sigileazã camera de presiune și automat se descarcã (tacheții hidraulici au o biluța de rulment ce este presatã peste un orificiu de cãtre un arc, dacã bila rãmâne lipita de orificiul respectiv care este ușor conic atunci nu mai intrã ulei iar invers dacã bila nu calcã perfect pe marginile orificiului uleiul iese din tachet și se descarcã atunci când apasã cama axei pe el),

                  Dacã tot așa se va manifesta motorul, probabil la desfacere trebuie spãlat foarte bine traseul pompei de ulei, baia de ulei ,chiuloasa , cuzineții trebuiesc înlocuiți dacã nu mai sunt în parametri de toleranțã.
                  Tacheții se pot desface și spãla manual în decarbusolv cu pãstrare ordinii de montaj în chiuloasã . Nu știu însã dacã sunt mecanici dispuși sã piardã timpul cu demontarea fiecãrui tachet, spãlarea și apoi montajul acestuia, cei mai mulți preferã sã înlocuiascã decât sã se apuce de procedura de curãțare.

                  Comment


                  • #69
                    Foarte interesant. Invat ceva in fiecare zi

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by gruiarew View Post
                      Cum am trecut de la 10W40 la 5W40 am șters și ce rămâne în găoacea filtrului.
                      Ce diferente ai sesizat de la schimbarea asta ?

                      Comment


                      • #71
                        Parcă pornește mai ușor;
                        Parcă țăcăne mai puțin la pornire;
                        Parcă am consum mai bun (gen 0.2 - 0.3%);

                        Dar astea îs extrem de subiective.

                        Motivul schimbării a fost faptul că 10W40 e semisintetic și 5W40 e full sintetic. Eu merg cam 7-8000 km pe an deci trebuie să-l schimb că trece anul. Mecanicul mi-a zis că nu-i ok să stau cu cel semisintetic un an în tigaie. Nu cumpăr de la el deci nu ține faza cu "a vrut să-ți dea ceva mai scump".
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #72
                          Bonsoir la toata lumea!

                          Am revenit acasa dupa un workshop in deplasare la fratele geaman (cel functional) care a beneficiat de a doua faza de tratament anti rugina (am sa fac o postare in acest sens)

                          M-am bucurat sa aud din nou un Merț care merge ... saptamana aceasta am sa incerc sa iau o decizie cu privire la urmatorul pas spre resuscitare.

                          Va multumesc foarte mult pentru toate informatiile oferite si vreau sa va spun ca toate acestea ma ambitioneaza sa fac ce e necesar sa o scot la capat!
                          Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #73
                            Next step

                            Am discutat cu un sef de service de la mercedes si mi-a spus ca la el.... e 250 lei ora de manopera si dureaza 3 zile demontarea si montarea motorului, si ce e peste mai vedem. M-a linistit instant.

                            Am fost la un alt prieten si mi-a spus ca nu se baga ca sa nu ne certam.

                            Am pus un aditiv de tacheti LIQUI MOLY (LM8382) (225 ml- sa fie ca pt 4.5 l ulei), am scos si 200 ml din ulei, am rulat vreo 3 km, dar nu se simte absolut nimic.

                            Acum ce sa spun, poate mai trebuie rulat. Pana in punctul acesta ma declar dezamagit de rezultate.

                            Incep sa ma gandesc sa desfac si sa ii schimb eu tachetii. Poate scot din el C class.... cam asta mi-e temerea.

                            Mai am 2-3 persoane (mecanici) la care trebuie sa apelez vis a vis de desfacut motorul.

                            Intre timp va spuneam ca am scos niste ulei din motor... si imi vine in cap replica din biblie cu aruncatul pietrelor... cred ca in baie la mine e un faras de mazga made in Deutschland care ar trebui sa o valorific... sau cel putin sa o fac sa dispara de acolo.

                            Aveti o solutie pentru curatat baia? Ca idee ziceam sa scot uleiul, si sa dau cu ceva solutii de curatare inauntru prin busonul pe unde scot uleiul.... Daca ar fi sa functioneze cu ce as putea da? Primul produs care mi-a venit in cap este spray de curatat etrieri sau o solutie de curatat motorul, dar nu stiu daca nu risc sa termin altceva pe acolo? Ce parere aveti?

                            Apropo, multumesc inca odata tuturor pentru suportul si informatiile prezentate.
                            Attached Files
                            Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #74
                              Trebuia sa pui poza si cu un 5W40... nou, dar imi pare eviden ca uleiul nou "spala" ceva pe interior... Nu are cum sa fie asa de inchis la culoare dupa 5 Km (decat daca asa a fost initial, fapt ce ma indoiesc).
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #75
                                Uleiul nou 5w40 este la culoare ca si cel 10w40, aproape incolor. Cred ca am dinozauri inauntru. Era un banc cu tricoul cu metalica...
                                Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF