Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

MB a160 automata nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Buna ziua.
    Problema a revenit... la 6 luni dupa ce am achimbat electromotorul cu starter si reparat alternatorul masina a pornit perfect acum e moarta, nu vrea sa porneasca de cca 1 luna. Am dus o impinsa inapoi in service unde a stat 3 saptamani si nu i au dat de cap... electromotorul, alternatorul si starterul sunt in garantie si mi au spus ca nu au probleme, ca functioneaza perfect. Au testat o si au spus ca apare o eroare la cutia de viteze si la un releu, au sters tot si dupa aia a ramas eroarea cu releul care fizic nu exista in masina ������. Mi au spus ca acel releu nu il gasesc , ca nu exista si ca nu stiu ce are masina... problema este ca la starter nu vine plus si de aia nu porneste , firul de + care merge la starter l au verificat si este bun. A dat + din exterior si masina a pornit. Asta mi a explicat electricianul... a mai patit cineva asa ceva? Am mai vorbit cu un domn electrician care avea in garaj un MB a class care avea aceeiasi problema si nu a reusit sa afle ce are.
    Am sa merg la Bucuresti unde este masina si sa vad ce pot sa fac, la reprezentanta ma costa 500 lei constatarea�� cred ca intr un final trebuie sa merg la ei sa mi spuna ce are daca nu gasesc "eu"..
    Stiti un electrician in Bucuresti care sa ma ajute? De preferat un electrician pe care sa l duc la masina pentru ca este automata si nu pot sa o trag de colo colo.
    Multumesc.
    Last edited by von_onasis; 10-13-2018, 09:54 AM.

    Comment


    • #32
      Salut!
      S-a verificat si "inhibitor switch"? Acel switch care blocheaza pornirea in cazul in care cutia nu este in "P".
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Originally posted by LauLaur View Post
        Salut!
        S-a verificat si "inhibitor switch"? Acel switch care blocheaza pornirea in cazul in care cutia nu este in "P".
        Salut. Nu cred, adica nu mi a spus nimic. Mi a spus doar ca nu vine + la starter si ca nu stie de ce . Asta ii arata cand punea tester ul, acum eu stiu ce sa zic.
        Am sa l verific, multumesc pentru raspuns

        Comment


        • #34
          Ia legatura cu Marian, a vazut multe Mercedesuri la viata lui.
          Doar la telefon 0722-221882. Si la atelier, desigur. Punctul meu de lucru este in incinta fostului garaj al Taxi Glucoza, la etajul I. Veti recunoaste atelierul dupa insemnele de pe usa (si cele de…
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #35
            Cu domnul Marian am vorbit acum ceva timp si nu avea timp atunci, am stabilit ca atunci cand merg in Bucuresti sa l sun.
            Sunteti a 3 a persoana care il recomanda.
            Multumesc frumos.

            Comment


            • #36
              Ma bag si eu ca musca....

              Am inteles ca a ta e automata, nu?
              Din cate stiu eu, ce e cu cutie automata nu se impinge doar se tracteaza!!!

              Ai zis ceva ca ai rezolvat problema initiala cu schimbarea intre ele a unor releer si acum spui ca nu iti merge de la un releu?
              Sper sa ma insel eu cand spun ca ai rezolvat pornirea dar nu mai merge.

              Am citit postul tau tocmai pentru ca ma confrunt cu aceste probeleme... pornea la 1-2 chei cand o apuca, dar azi m-a lasat intr-o intersectie. Ce am putut sa fac a fost sa scot borna de la baterie si apoi a luat-o la sfert.

              Ai mai spus ca ai chipul inside.... (iti recomand sa nu te lauzi cu asta, macar nu pune detalii prin se poate identifica masina), am avut si eu la o masina asa ceva si in 10 ani, o singura data am avut nevoie sa "verific" artificiul (era facut la mana, nu modul) iar cand a fost necesara interventia comportamentul a fost simplu, dadeai sa pornesti (invarti cheia) si nu se intampla nimic, nu mai recunostea chipul. Acum tu ai spus ca problema asta ai rezolvat-o. Eu in locul tau as fi mers la un dezmembrari si luam un releu care corespundea cu cel inlocuit de tine si le lasam pe toate la locul lor. Vezi, ca totusi fostul propietar (bunicul daca am retinut) stia el ceva... vorba aia cine are un batran sa il asculte.

              Iti doresc succes si iti recomand sa pui releele acolo cum le-a pus neamtu' si daca iar nu porneste cauta un cunoscator, mecanici sunt multi, meseriasi mai putini. A... si nu mai impinge automata ca ai sa faci bors cu ea... si ma rog sa gresesc eu.
              Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #37
                Originally posted by euromarket View Post
                Ma bag si eu ca musca....

                Am inteles ca a ta e automata, nu?
                Din cate stiu eu, ce e cu cutie automata nu se impinge doar se tracteaza!!!

                Ai zis ceva ca ai rezolvat problema initiala cu schimbarea intre ele a unor releer si acum spui ca nu iti merge de la un releu?
                Sper sa ma insel eu cand spun ca ai rezolvat pornirea dar nu mai merge.

                Am citit postul tau tocmai pentru ca ma confrunt cu aceste probeleme... pornea la 1-2 chei cand o apuca, dar azi m-a lasat intr-o intersectie. Ce am putut sa fac a fost sa scot borna de la baterie si apoi a luat-o la sfert.

                Ai mai spus ca ai chipul inside.... (iti recomand sa nu te lauzi cu asta, macar nu pune detalii prin se poate identifica masina), am avut si eu la o masina asa ceva si in 10 ani, o singura data am avut nevoie sa "verific" artificiul (era facut la mana, nu modul) iar cand a fost necesara interventia comportamentul a fost simplu, dadeai sa pornesti (invarti cheia) si nu se intampla nimic, nu mai recunostea chipul. Acum tu ai spus ca problema asta ai rezolvat-o. Eu in locul tau as fi mers la un dezmembrari si luam un releu care corespundea cu cel inlocuit de tine si le lasam pe toate la locul lor. Vezi, ca totusi fostul propietar (bunicul daca am retinut) stia el ceva... vorba aia cine are un batran sa il asculte.

                Iti doresc succes si iti recomand sa pui releele acolo cum le-a pus neamtu' si daca iar nu porneste cauta un cunoscator, mecanici sunt multi, meseriasi mai putini. A... si nu mai impinge automata ca ai sa faci bors cu ea... si ma rog sa gresesc eu.
                Salut, da este automata, se poate trage/impinge maxim 50km cu maxim 30km/h cel putin asa mi au spus si cei de la mercedes.

                Referitor la cele 2 relee asa am crezut dar de fapt nu aveau legatura cu pornitul... am aflat mai tarziu ca sunt pt. pompa de benzina, dupa ce le am schimbat intre ele a pornit masina dar a fost o coincidenta

                Nu spun eu ca nu porneste de la un releu, cei de la service spun asta dar nu sunt siguri... spun ca un releu este de vina ca nu ajunge + la starter dar ca acel releu nu exista in masina, adica nu are un loc liber si el nu e acolo, pur si simplu nu exista ... si nu a umblat nimeni la masina sa l scoata sau sa l anuleze. doamne ajuta sa fie un releu ca scap ieftin )

                Treaba cu chip ul este rezolvata, nu se putea fura masina pentru ca avea pusa alarama separata .

                Multumesc frumos pentru ca ai citit si pentru sfaturi. 😉

                Comment


                • #38
                  Buna seara.
                  Sa va spun ceva demential, problema mea cu MB a 160 am rezolvat o .
                  Nu prea vad legatura dar... am resetat SERVICE care era aprin in bord ( nu stiu exact cum se numeste) si masina porneste fara probleme. Service era -45 si bipaia mereu cand puneam contactul. L am resetata, acum e la 15.000km si masina a pornit la prima a 2 a, a 30 a cheie . Victore, am invins. ))) Porneste perfect acum. Cine se pricepe poate ma lamureste si pe mine ce legatura are una cu alta??? :0 nu inteleg legatura dintre nepornire si service... poate e ceva in calculator care blocheaza masina sa mai porneasca daca nu faci revizia la timp....?
                  Multumesc pentru raspunsurile anterioare si pentru cele care vor urma.
                  O seara buna.

                  Comment


                  • #39
                    Salut!
                    M-ai facut curios si-am pierdut juma' de ora scotocind...Baiul mare e ca n-am gasit nimic in "manuscrisele oficiale", care sa confirme ceea ce spui tu. In afara de o eroare de software legata de ASSYST(care necesita schimbarea clusterului), nimic cum ca ASSYST-ul neresetat ar inhiba pornirea. Sincer am vazut masini si cu indicatorul neresetat de mai mult timp si porneau bine-merci(manuale, nu automate). Poate cineva, cu mai profunde cunostinte, are altceva de spus, adica "ce se intampla cu masina daca ASSYST-ul nu e resetat la timp". Totusi, sa nu fie o coincidenta...Asa ca...keep an eye on it!
                    Last edited by LauLaur; 02-10-2019, 19:58 PM.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Sper sa nu fie o coincidenta. Am iesit acum afara si am pornit o, porneste )) nu i am facut nimic. Bateria ei a murit de ceva timp si am tot incercat sa o pornesc cu o baterie mai mare de 77ah si nu mergea, acum am pornit o cu o baterie de 95ah (nu cred ca asta sa fie , bateriile de care spun sunt bune, sunt montate pe alte masini cu care merg). Sau asta sa fie... dar mi e greu sa cred, bateria cu care am tot incercat sa o pornesc si nu am reusit o scoteam de pe o Vitara 1.9 cu care merg cel mai mult ,bateria era buna... nici eu nu inteleg ce s a intamplat.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • #41
                        Am recitit topicul...La fel se intampla de doi ani, de cand ai deschis topicul: au alternat perioadele in care a pornit, cu cele de service. Problema ta ramane totusi, dupa parerea mea,nerezolvata. In fine, fericitul eveniment sper sa dureze "pana la adanci batraneti". Din ce an e masina? E facelift cumva ?
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          Este din 2002 masina. Sper sa nu mai am probleme. Pana sa imi faca figura cu nepornitul a mers perfect. Dupa ce am schimbat electromotorul si starter ul a mers bine 6 luni dupa care a murit iar. Si mai este o treaba ciudata, masina a fost vazuta de Dl. Marian care a pus tester ul pe ea, avea cateva erori pe care le a sters si dupa aia nu mai aparea nimic dar masina tot nu pornea. Acum sper sa nu faca ca anul trecut... prima jumatate de an sa mearga fara probleme si a 2 a jumatate sa nu mai porneasca. Totusi am sa merg sa o mai pun pe un tester sa vad daca mai apare ceva.
                          Multumesc frumos.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF