Va salut!!
De curand am achizitionat pentru sotie un A150 2006, W169, cutie viteze automata. Vreo 1000 km masina a functionat exemplar, foarte multumit de modul in care schimba vitezele ...
Ajunsa acasa, a inceput uneori sa se "balbaie" parca, eu asociind asta ca si cum nu ar sti sau nu ar putea sa treaca uneori de o viteza la alta. PENTRU CA, daca schimb vitezele manual merge perfect, fara sa simt cand trece dintr-o treapta in alta.
Masina avand 100.000 km am dus masina sa fac revizia la cutia de viteze, la un mecanic ok dupa parerea mea.
Dupa ce am luat masina din service, am intalnit urmatoarea problema si urmatoarele erori: (mentionez ca daca e rece parca merge bine, problemele apar dupa cativa km de condus)
1 - daca pun pe D ori pe R, nu pleaca in clipa aia cum pleca inainte de revizie, mai exact trebuie sa o accelerez mult aproximativ peste 2000 rpm si atunci pleaca dintr-o data cu soc, lucru care inainte de revizie nu il facea.
2 - mi-a aparut in bord o eroare "Transmision visit workshop"
3 - Pe tester apar urmatoarele erori :
P2000 - Bracking torque from the tractions system over CAN bus; implausible
P2723 - Hydraulic brake 'reverse gear' ; impermissible opening
P0722 - Gearbox output speed sensor; no signal
P0894 - Steel trust belt; slipping
P0841 - While driving, the actual hydraulic pressure is implausible in comparison with specified hydraulic pressure in transmision
Rog din suflet daca ma poate ajuta careva cu o parere sau un sfat as fi recunoscator.
Ma intereseaza daca pot sti sigur, CE ULEI trebuia sa bage, CE CANTITATE si ce altceva mai trebuia schimbat la aceasta revizie. Recunosc ca asta trebuia eu sa stiu inainte de a cere revizia, dar cel putin sa stiu acum ca sa pot compara cu ce imi spune el ca a folosit.
Care ar fi pasii de urmat pentru a face sa fie functionala
Va multumesc !
De curand am achizitionat pentru sotie un A150 2006, W169, cutie viteze automata. Vreo 1000 km masina a functionat exemplar, foarte multumit de modul in care schimba vitezele ...
Ajunsa acasa, a inceput uneori sa se "balbaie" parca, eu asociind asta ca si cum nu ar sti sau nu ar putea sa treaca uneori de o viteza la alta. PENTRU CA, daca schimb vitezele manual merge perfect, fara sa simt cand trece dintr-o treapta in alta.
Masina avand 100.000 km am dus masina sa fac revizia la cutia de viteze, la un mecanic ok dupa parerea mea.
Dupa ce am luat masina din service, am intalnit urmatoarea problema si urmatoarele erori: (mentionez ca daca e rece parca merge bine, problemele apar dupa cativa km de condus)
1 - daca pun pe D ori pe R, nu pleaca in clipa aia cum pleca inainte de revizie, mai exact trebuie sa o accelerez mult aproximativ peste 2000 rpm si atunci pleaca dintr-o data cu soc, lucru care inainte de revizie nu il facea.
2 - mi-a aparut in bord o eroare "Transmision visit workshop"
3 - Pe tester apar urmatoarele erori :
P2000 - Bracking torque from the tractions system over CAN bus; implausible
P2723 - Hydraulic brake 'reverse gear' ; impermissible opening
P0722 - Gearbox output speed sensor; no signal
P0894 - Steel trust belt; slipping
P0841 - While driving, the actual hydraulic pressure is implausible in comparison with specified hydraulic pressure in transmision
Rog din suflet daca ma poate ajuta careva cu o parere sau un sfat as fi recunoscator.
Ma intereseaza daca pot sti sigur, CE ULEI trebuia sa bage, CE CANTITATE si ce altceva mai trebuia schimbat la aceasta revizie. Recunosc ca asta trebuia eu sa stiu inainte de a cere revizia, dar cel putin sa stiu acum ca sa pot compara cu ce imi spune el ca a folosit.
Care ar fi pasii de urmat pentru a face sa fie functionala

Va multumesc !
Comment