Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie viteze cvt mercedes b180 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie viteze cvt mercedes b180 cdi

    Salutare tuturor ,sunt nou pe acest forum sper ca nu va suparati pe mine ca am deschis un nou topic despre cuti de viteza .Am avut ceva probleme la partea electronica a cutiei care se pare ca s au rezolvat iar acum nu stiu cum sa fac schimbul de ulei in cutie .momentan este in service si mi au spus ca vor schimba uleiul din cutie dar nu si din convertizor . Ce ma sfatuiti sa merg pe mana lor s au sau nu ,eu nu am nici o garantie ca se va pune acelasi tip de ulei si nu vreau ca mai tarziu sa am probleme la cutie.

  • #2
    Originally posted by Jhonny9my View Post
    Salutare tuturor ,sunt nou pe acest forum sper ca nu va suparati pe mine ca am deschis un nou topic despre cuti de viteza .Am avut ceva probleme la partea electronica a cutiei care se pare ca s au rezolvat iar acum nu stiu cum sa fac schimbul de ulei in cutie .momentan este in service si mi au spus ca vor schimba uleiul din cutie dar nu si din convertizor . Ce ma sfatuiti sa merg pe mana lor s au sau nu ,eu nu am nici o garantie ca se va pune acelasi tip de ulei si nu vreau ca mai tarziu sa am probleme la cutie.
    Un singur tip de ulei se poate pune la cutia ta. Il poti cumpara singur sau poti schimba service-ul.

    Povesteste-ne si noua cum ai rezolvat partea electronica si daca tot ai rezolvat schimba tot uleiul din cutie.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Salutare din nou am rezolvat partea electronica , s a demontat blocul hidraulic deasupra lui este placa electrica de care s a ocupat un electronist ,dupa care montat cutie la loc schimbat filtru si pus ulei swag tip mb 236.20 ,nu stiu cum au verificat ulei dar cred ca am sa merg la reprezentanta sa fac o verificare de nivel in cutie sa stau linistit . Mecanicul a spus ca a schimbat tot uleiul in cutie adica 6 litri ,sper asa sa fie .

      Comment


      • #4
        Salut , revin cu problema mea referitor la cutia de viteze.A aparut o alta problema acum ,la rece daca o dau pe manual nu schimba din treapta 1 decat inapoi in D , iar la franare cand ajunge la 1000 de rotatii cade acul brusc la 800 rpm si se simnte ca o frana de motor.Multumesc anticipat pentru sfaturi.

        Comment


        • #5
          Cine ma poate ajuta cu un schimb de ulei la cutia de viteze cvt 722.8

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jhonny9my View Post
            Salut , revin cu problema mea referitor la cutia de viteze.A aparut o alta problema acum ,la rece daca o dau pe manual nu schimba din treapta 1 decat inapoi in D , iar la franare cand ajunge la 1000 de rotatii cade acul brusc la 800 rpm si se simnte ca o frana de motor.Multumesc anticipat pentru sfaturi.
            Salut!

            Cam târziu rãspunsul, dar poate se mai lovește cineva de aceasta pseudo-problema:
            - la cutia CVT pusa pe W169 și W245, în modul manual, cutia nu schimba în treapta superioara atâta timp cat temperatura motor este rece (cam 2 minute).
            De exemplu, pornire rece, 1 manual --> 2 manual la 1800-2000 turații nu va schimba --> dacã se mai împinge maneta spre dreapta din nou va trece singura în modul automat (C sau S).
            Acest lucru se poate observa și în modul automat, atunci când cutia va schimba 1->2 destul de sus în turații (de-obicei 1900-2200) (motor rece/temperatura exterioara scãzutã).
            Cel mai bine se poate observa acest "feature" iarna, temperatura negativa, și graba de a pleca cu mașina.
            MB recomanda pt. CVT schimbul de ulei la 60K iar ca uleiuri recomandate sunt doar 3:
            1) Fuchs Titan ATF CVT
            2) MB 236.20 ATF 28-CVT 001 989 46 03
            3) Shell CVT Fluid 0282
            In același timp cu schimbul uleiului se recomanda (imperativ) și schimbul filtrului de ulei al cutiei CVT (cod A1693771395).

            Necesarul de ulei variazã, în cazul de fata (cutie+convertizor) sunt 6 litri, dar se impune verificarea nivelului uleiului la temperatura de 50 respectiv 80 grade (se poate completa sau dimpotrivã scoate) + o umplere suplimentara de 0.125 litri.
            Pentru verificare:
            temperatura ulei cutie 50 grade la relanti (700 -/+ 50 rotatii/min) - pe joja trebuie sa indice intre 2 si 4.
            temperatura ulei cutie 80 grade la relanti (700 -/+ 50 rotatii/min) - pe joja trebuie sa indice intre 5 si 7.
            Temperatura ulei se verifica cu DAS/Xentry.


            Tot ce am spus mai sus sunt doar câteva mici sublinieri în legãturã cu CVT, iar pentru schimbul de ulei am redat doar o mica parte din procesul propriu-zis precum și cerințele obligatorii și necesare.

            Personal, sunt de pãrere ca schimbul de ulei și filtru pt. CVT sa se facã în reprezentata dar indiferent dacã apelați la un service sau se merge pe DIY pentru aceasta operațiune, obligatoriu este ca acest schimb sa aibã loc pana în intervalul recomandat de 60K Km.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF