Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire W168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Confirm faza cu benzina de 98. Eu pun de la Petrom, benzina premium si porneste la prima cheie, fara oscilatii la relanti la orice temperatura. Cand pun benzina de 95 porneste ca naiba. la a 10-a cheie, trepideaza, zici ca se dezmembreaza.
    Pana sa descopar asta, am schimbat pompa de benzina, filtru, bujii...degeaba.

    Comment


    • #32
      Originally posted by allyn31 View Post
      Azi a schimbat fratele meu lamelele de la debitmetru la A160 (masina din poza mea) la un baiat in Craiova. Prima lamela era sparta de la atata curatat iar a doua era arsa in mijloc. Baiatul are tester STAR si lamelele sunt pe comanda din Anglia, dedicate. Interesant faptul ca a mai fost umblat la partea electronica cu lamelele. Se cunosteau lipiturile. Prima data a incercat cu schimbarea calculatorului si imobilizatorul SH, dar nu mai recunostea inchiderea centralizata si dupa o zi au inceput sa apara erori. A returnat calculatorul si s-a hotarat sa schimbe lamele. Costul daca te duci cu calculatorul este 700 lei, daca mergi cu masina, 800 lei. Pentru cine este interesat Cristi Romanciuc 0744528283.
      Dupa schimbare cum se comporta masina? la ralanti, in sarcina, pornire dimineata, etc. Erori pe amestec mai are, gen p0170, amestec bogat, sarac?
      Am schimbat si eu ecu+modul DAS+cheie+imobilizaror. S-a nimerit ca piesele sa aiba acelasi cod ca cele de pe masina mea. Functioneaza tot, inchidere centralizata, pornire, fara erori.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Dimineata a pornit din prima, relantiul este stabil. Este super incantat de cum merge.

        Comment


        • #34
          Vezi pe parcurs cum se comporta, mai ales ce consum are. Ma intereseaza pentru ca as repara calculatorul vechi, doar sa-l am de rezerva.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Originally posted by LauLaur View Post
            Vezi pe parcurs cum se comporta, mai ales ce consum are. Ma intereseaza pentru ca as repara calculatorul vechi, doar sa-l am de rezerva.
            Azi am mers si eu cu masina. Merge foarte bine. Se infige la drum. M-am uitat si lamelele sunt noi. Cred ca este mai rentabil sa schimbi lamelele si sa stii ca sunt noi decat sa iei calculator la SH si sa nu stii cat te tine.

            Comment


            • #36
              M-am uitat si eu la lamele cand am cumparat ECU, erau ok, fara sa fie arse sau mai stiu eu ce. Am garantie 3 luni, exact cat ofera si o firma din afara pentru reparatie.
              Am incercat si eu schimbarea lamelelor cu unele noi, dedicate, luate dupa codul debitmetrului. Fara rezultat insa.
              La sfarsitul perioadei de garantie am sa mai fac o diagnoza, sa vad daca intre timp a inceput sa faca pe prostul...
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #37
                Originally posted by LauLaur View Post
                Vezi pe parcurs cum se comporta, mai ales ce consum are. Ma intereseaza pentru ca as repara calculatorul vechi, doar sa-l am de rezerva.
                Masina merge in continuare foarte bine, si consuma doar 7,5% GPL. Fata de ce consum avea inainte (9% GPL), cred ca-i fac bine noile lamele.

                Comment


                • #38
                  Ma bucur sa aud asta. Deci se poate si in tara.
                  Dar pe bezina cum se comporta? Stiu ca ecu gpl copiaza informatiile de la ecu .ul masinii dar nu.i chiar acelasi lucru. Sa fie intr.un ceas bun!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by CipriS View Post
                    Confirm faza cu benzina de 98. Eu pun de la Petrom, benzina premium si porneste la prima cheie, fara oscilatii la relanti la orice temperatura. Cand pun benzina de 95 porneste ca naiba. la a 10-a cheie, trepideaza, zici ca se dezmembreaza.
                    Pana sa descopar asta, am schimbat pompa de benzina, filtru, bujii...degeaba.
                    Nu prea am avut bani in ultima perioada si am bagat de 95 si iar a inceput sa faca pe nebunul cu relanti instabil la orima pornire.
                    Azi i-am bagat EVO din nou.
                    Cat a mers "brici" incepusem sa cred ca nu era de la benzina

                    Comment


                    • #40
                      va salut dragi posesori de w168 benzina, am un drac de w168 benzina 1,6 si tot la fel am probleme cu debitmetrul mai exact da eroare pe tester de senzorul de temperatura aer, si vreau sa va intreb daca mai este cineva pe aici cum a rezolvat problema, deoarece am schimbat debitmetrul cu totul de pe alt calculator si problema e doar cu pornirea, porneste cam de la a treia cheie un sus, relantiul si-l tine uneori cand e frig si porneste socul electronic,in mers mai da sa se opreasca si apasand pedala la maxim o ia dar si cu cateva rateuri, am pu benzina doar lukoil 100, daca nu e buna trecem la 101 mol sau alta, dar va rog cateva sugestii , sfaturi , indrumari , multumesc mult,sunt din Focsani . sau poate stiti pe cine bun in zona mea sa pot merge la el...
                      Voie buna!

                      Comment


                      • #41
                        se poate ca nici una din lamele sa nu fie senzorul de temperatura aer si acela sa fie ce de pe lateralul debitmetrului? stiti cumva? multumesc.
                        Voie buna!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Kata66lin View Post

                          La acest senzor ma refeream !![ATTACH]131290[/ATTACH]
                          acesta tine locul cumva celui care se afla pe debitmetru in lateral la modelele de pana 2002, ca si la a mea 98?multumesc.ar fi super sa fie si sa il pot inlocui cu acesta din poza...
                          Voie buna!

                          Comment


                          • #43
                            Salut.
                            In primul rand arunca un ochi peste regulile generale de postare.
                            In al doilea rand, debitmetrul la modele nonfacelift (`98 - `02) sunt integrate in ECU deci nu ai unde pune acel senzor...
                            In acest topic s-a prezentat o varianta buna pentru achizitionarea debitmetrului apoi se lipeste pe placa calculatorului tau. Succes!
                            W168 or nothing!

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF