Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Joc volan

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joc volan

    Salut,

    Deși posibil s-a mai discutat, n-am găsit, așa că încep thread nou...

    Ieri am reușit de am luat puțin mai tare o șină de la o poartă și am avut impresia că ceva "e desfăcut". Azi trăgând de volan, văd că se mișcă. Are joc, dar nu la rotație ci sus-jos stânga-dreapta. Cum s-ar mișca cele reglabile pe înălțime, doar că al meu e fix.

    A desfăcut careva știe cum e prins? Din poză aș crede că e în șuruburile 80. Ați desfăcut careva ceva pe acolo? Ce trebuie scos? Demontat volanul, scos airbag-ul sau este și o modalitate mai simplă de a ajunge la ele?



    Mulțumesc anticipat.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

  • #2
    Raspunsul la intrebarea se afla aici !
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Mulţumesc frumos, asta-mi era frică, să nu trebuiască să demontez tot... O sa revin cu poze când mă apuc.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        Asa tare ai luat sina aia, de s-a creat joc la volan?

        Comment


        • #5
          Nu chiar. Şina m-a făcut să-mi dau seama că ceva nu-i bine. N-aveam cum s-o ocolesc şi era înaltă ca dracu plus că am dat cu ambele roţi (o poartă). Nu tare, dar suficient cât să simt că ceva joacă în volan şi am început să trag de el. Probabil aşa juca de când am luat-o, dar e primul obstacol de genul. De obicei iei câte o groapă cu o roată, te zgâlţâie, sudui şi treci mai departe. Aici era drum drept, asfalt ca'n palmă viteză mică şi... şina
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            No bun. Azi mi-am luat inima'n dinţi, şurubelniţa în mână şi dă-i pe desfăcut. Mare lucru nu-i dacă ştii ce faci. De aceea înşir aici ce să faceţi ca să nu pierdeţi timp aiurea. Ca de obicei am desfăcut mai mult decât trebuie;

            Am pus nişte poze aici http://imgur.com/a/TgsYK dar nu ştiu cât îs de relevante. Sfatul meu e aşa:

            1. Se scoate partea din faţă a plasticului de la prag (primele două click-uri ajung).
            2. Se dă jos plasticul de pe stâlp. Sub dacă trageţi de cheder e o mizerie de şurub. Neştiind de el şi cum nu mi-am dat seama în ce se mai ţine am desfăcut până şi ceasurile. Nu e nevoie!
            3. Desfaceţi şuruburile de jos de pe dreapta (sunt parcă două);
            4. Desfaceţi şuruburile de la levierul de deschis capota. Sunt tot două;
            5. Desfaceţi plasticul ce are butoanele de reglaj al luminozităţii ceasurilor. Sub o să mai găsiţi două şuruburi care ţin tava respectivă. Mare grijă sa nu rupeţi clipsurile;
            6. Acum ar trebui să iasă uşor capacul de peste butonul combinat al luminilor la faruri. Nu trageţi tare că iasă cu tot cu cel de reglare pe înălţine (rotiţa).
            7. Butonul combinat are şi el două şuruburi le scoateţi şi-l împingeţi în spate;
            8. Grijă când scoateţi tava, firul de la întrerupătorul de la frână, trece prin el;
            9. Mişcarea de scoatere e undeva pe diagonală spate / stânga deoarece e ţeava de aer ce suflă la picioare. Nu trageţi doar în spate că nu iese;

            Şuruburle sunt toate la fel, mai puţin cel din stâlp care la mine era galben.

            Şurubul de pe piesa cardanică la mine era foarte slăbit. L-am desfăcut mai bine, am rugat pe cineva să-mi împingă de volan şi am strâns cât am putut. Nu exagerat deoarece am impresia că ceva e de aluminiu acolo (vreau să zic că mai mergea strâns).

            Oricum poziţia e foarte nasoală,chiar dacă dai scaunul în spate îţi intră şina aia în coaste. Musai să vă înarmaţi cu răbdare altfel o să vă coste operaţiunea sânge şi sudoare (m-am belit tot pe degete).

            Plusuri: Maşina se simte altfel. Nu ştiu voi dar eu înnebunesc când aud ceva că troncăne sau simt ceva că joacă. Dacă-l forţez tare se simte ceva joc (mă gândesc că rulmentul din capăt i-o fi şi lui), dar senzaţia e cu totul alta. Şi nu mi-au rămas şuruburi, ceea ce e un miracol.
            Minusuri: Timp pierdut aiurea (cred că a durat 1h şi ceva desfăcutul, în special din cauza şurubului de pe stâlp. 10 minute montatul). Cum am deconectat bateria, nu am reuşit nici de data asta să-mi repar geamurile. Tot nu merg până la capăt la apăsare lungă de buton.

            Scule necesare: O şurubelniţă în cruce, una plată (să nu băgaţi degetele pe sub), o inelară de 13 (să ţină contra) şi o tubulară cu clicket tot de 13 cu care să strângeţi şurubul cu pricina.

            Sper să ajute şi să nu vă pierdeţi şi voi un ceas pentru un amârât de şurub ascuns sub cheder.
            Last edited by gruiarew; 04-09-2016, 20:30 PM.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #7
              Off
              Cum am deconectat bateria, nu am reuşit nici de data asta să-mi repar geamurile. Tot nu merg până la capăt la apăsare lungă de buton.
              N-ai ce sa repari la geamuri! Trebuie doar setata cursa. Nu exista apasare lunga, doar apasare pe trepte: treapta I si II. Apasand pe buton trebuie sa simti foarte clar cele doua trepte. Pe treapta I coboara cat vrei tu si pe treapta II definitiv.
              Cum se seteaza corect: cu geamul ridicat, apesi butonul pe treapta I si-l ti apasat pana coboara definitiv geamul. Apoi treci de pe treaptaI pe treapta II si mai ti apasat inca 5 sec. La trecerea de pe treapta I pe II nu ridici degetul de pe buton. Faci la fel pt a ridica geamul.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Tot OFF:
                Am citit şi am răscitit modul de re-setare. Nu-l reuşesc. Se aude un clink după ce ţin alea 5 secunde, dar tot nu memorează. Asta să fie cea mai mare problemă.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Geamurile electrice se reseteaza si nu mai merge pe treapta 2 cand este scoasa bateria! am patit-o , si-au revenit dupa un timp singure. scoate mufa din butoate si bag-o la loc. Este un fel de reset ptr ele. dupa catva timp vor functiona la loc!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF